Отговори на тема  [ 160 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 Особености на Субару Импреса III (2008 - ) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ch_ta_lafe написа:
Здравейте,
Дали някой може да каже нещо повече за двигателя 2.0 R, 150hp? Интересува ме дали е надежден?
Според дилъра, при който си обслужвах колата 2.0R с ръчна кутия издържа поне 500 000км (на толкова са били колите с най-голям пробег на неговите клиенти) при нормална употреба и редовно облужване (по предписание на производителя).

ch_ta_lafe написа:
Има ли някакви специфични особености при поддръжката?
Проверка и регулиране на клапани на всеки 105 000км, за което се вади двигателя от коша.

ch_ta_lafe написа:
Дали е оптимизиран по отношение на разход на гориво?
Перманентното 4х4 задвижване оказва влияние на разхода. Аз за изминати 115 000км съм постигнал среден разход от 9,5л газ (от 7,9 до 10,8)+ 0,6л бензин за 100км.

ch_ta_lafe написа:
Дълги ли са скоростите ? Например на какви обороти се поддържа 120-130 км/ч?. Става въпрос за кола от 2009 година, с монтиран газов инжекцион.
При показание от 140км/ч и оборотомер на точно 4000об/мин измерената (и според мен реална) скорост е 130км/ч.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Нед Мар 25, 2018 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 24, 2018 7:42 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Tisho09 написа:
ch_ta_lafe написа:
Здравейте,
Дали някой може да каже нещо повече за двигателя 2.0 R, 150hp? Интересува ме дали е надежден? Има ли някакви специфични особености при поддръжката? Дали е оптимизиран по отношение на разход на гориво? Дълги ли са скоростите ? Например на какви обороти се поддържа 120-130 км/ч?. Става въпрос за кола от 2009 година, с монтиран газов инжекцион.


Надежден е :) Разход : извънградско от 6.9 до 8 и нещо, градско от 14-18 (в зависимост от града, трафика, светофари, пробег от т.А до т.Б и др.), магистрала от 9-10. Дълги са : на 5та с 60 се усеща, че двг-то се тормози. Оборотите май бяха около 3000-3200, но не съм сигурен (тая стрелка много не я гледам ROFL).

Пон Мар 26, 2018 10:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 24, 2018 7:42 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Много съм признтелен за подробните отговори. Много благодаря. Това ме мотивира още повече за покупка именно на тази кола.

Пон Мар 26, 2018 10:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 21, 2016 11:31 am
Мнения: 24
Автомобил: Subaru Impreza 1.5 AT '08
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Предстояща смяна на масло. Колата е 1.5R с газ. Карам с MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40. Мисля си да пробвам Motul SUBARU 5W30, но искам първо да се консултирам във форума с вас.

Пет Май 25, 2018 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, задравейте, здравейте! :hello:
Нов съм тук и имам въпроси. :-?
Купих си Импреса2 2006 година с двигател 2.0R. Какво значи тва "R"? И как японците са успяли да направят двулитров двигател 160к.с. ? :-~

Съб Май 26, 2018 10:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тая тема е за 3 ;) "R" е просто обозначение в случая, слагат го на колите с AVCS мотори(демек с вариращи фази на газоразпределение). Как са го направили? Питай ги тях. И аз се чудех как Хонда правят атмосферен мотор 2,2 с 240к.с.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Май 26, 2018 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Тая тема е за 3 ;) "R" е просто обозначение в случая, слагат го на колите с AVCS мотори(демек с вариращи фази на газоразпределение). Как са го направили? Питай ги тях. И аз се чудех как Хонда правят атмосферен мотор 2,2 с 240к.с.


A AVCS как влияе ако се сложи газова уредба? :shock:
Съвместими ли са?
А течната фаза? :-?

Нед Май 27, 2018 11:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отговори на всичките ти въпроси има, ама даже и да имам желание, няма как да ти преразкажа форума в един пост. Ползвай търсачка и чети.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Май 28, 2018 6:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 20, 2015 3:27 pm
Мнения: 7
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, Колеги
От няколко години карам импреза с двулитровия двигател и съм много доволен от автомобила.
В момента съм на 8000+ км от предишната смяна на маслото и забелязах, че е загубила малко, нивото беше паднало под минимума. Не съм забелязал течове и да го гори. Винаги сменям маслото на 10к км и сега съм сипал Repsol elite 5w40.
Искам да Ви попитам дали при Вас се забелязва някаква загуба на масло и колко е нормално да харчи този двигател, между две смени?
От време на време я настъпвам малко повече, така че се кара и във високи обороти. :giggle: :giggle:
Благодаря Ви предварително.

Чет Юни 28, 2018 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това масло не става за тая кола. Мини на препоръчаното от производителя или виж темата за маслата. Щом към 7-8 почва да го харчи, значи това масло не става за повече км. Логично, нали?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юни 28, 2018 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 26, 2018 4:37 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,нов съм във форума,все още нямам субару.Харесал съм си модела със 2.0 атмосферния двигател със 150 кс виждам и обяви със 160 кс но предполагам става дума за един и същ.Интересува ме колко ориентировъчно излиза обслужването на мотора-ремъци ,ролки и масла,филтри на двигател и кутии,диференциали итн?От прочетеното не разбрах и с какво масло се кара 5/40 или 10/40?.Също прочетох че се прави реглаж на клапани,като трябвало да се сваля двигателя.Колко от вас си карат колите за тази манипулация на сервиз и също колко приблизително струва? За сравнение в момента съм vw polo 2003 1.9 sdi.За обслужване(ремъци ролки,масла всички филтри и смяна на носач и някакъв тампон по предницата ми взеха близо 800лв в сервиз.Предполагам при субаруто няма да има голяма разлика?

Нед Авг 26, 2018 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stefan_dimitrov555 написа:
Здравейте ,нов съм във форума,все още нямам субару.Харесал съм си модела със 2.0 атмосферния двигател със 150 кс виждам и обяви със 160 кс но предполагам става дума за един и същ.Интересува ме колко ориентировъчно излиза обслужването на мотора-ремъци ,ролки и масла,филтри на двигател и кутии,диференциали итн?От прочетеното не разбрах и с какво масло се кара 5/40 или 10/40?.Също прочетох че се прави реглаж на клапани,като трябвало да се сваля двигателя.Колко от вас си карат колите за тази манипулация на сервиз и също колко приблизително струва? За сравнение в момента съм vw polo 2003 1.9 sdi.За обслужване(ремъци ролки,масла всички филтри и смяна на носач и някакъв тампон по предницата ми взеха близо 800лв в сервиз.Предполагам при субаруто няма да има голяма разлика?


За тези неща които си сменил на Полото, при Субару всичко това ще е по-скъпо. Само смяна на ремък с ролки и труд е към 600-700 лв (и то неоригинален ремък). Отделно смяна на масло (Motul 5w30 или 5w40) с маслен филтър е около 110-120 лв. Смяната на масло на ск. кутия, диференциала и антифриза беше около 190лв (през 2015). Спирачна и хидравлична течност е около 60лв (отново през 2015г). Сега разбира се тези цени може да са по-ниски или по-високи, но ориентировъчно е това.
П.П. Горепосочените цени са за 2.0 атмосферен двг със 150кс.

Пон Авг 27, 2018 1:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 27, 2018 3:45 pm
Мнения: 2
Автомобил: Impreza III XV 2.0I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. от скоро съм собственик на Импреза XV 2.0 Би фуел 2011 година. Имам питане могали да и сложа гуми 205/60/16? Ако някой е слагал този размер да пише дали е имал проблем и дали някъде са опирали. И да знам, че оригиналния размер е на 55.

Пон Авг 27, 2018 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mario8106 написа:
Здравейте колеги. от скоро съм собственик на Импреза XV 2.0 Би фуел 2011 година. Имам питане могали да и сложа гуми 205/60/16? Ако някой е слагал този размер да пише дали е имал проблем и дали някъде са опирали. И да знам, че оригиналния размер е на 55.


Питах това Любо от Люлин. Той каза, че не е желателно, защото се товари допълнително диференциала. :yes:

Пон Авг 27, 2018 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 27, 2018 3:45 pm
Мнения: 2
Автомобил: Impreza III XV 2.0I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега :)

Вто Авг 28, 2018 2:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:41 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет Субару собственици и фенове, обмислям смяна на возилото и все повече се навивам да влезна в клуба :hello:

Спрял съм се на Impreza III от послените години на модела. Намирам за най-подходящи за себе си 2л./150кс. модификациите, като клоня към дизела (изчетох почти всичко във форума по дизеловата тема), но бензин+газ също е вариант.

Тъй като не намерих подходящ източник на информация ще ви помоля за малко обяснения или подходящи линкове относно разликите между нивата на изпълнение/оборудване, в които се предлага въпросният модел.

Всичките няколко 'дизел + ръчкна + не нов внос' обяви са изпълнение Спорт, което на външен вид несъмнено е приятно, но забелязвам липсата бързи/бавни лостче и визуално поне изглеждат по-ниски. Съответно първия въпрос, който ми изниква е дали има и каква е разликата в задвижване и окачване, дали спорт варианта е само визуален или е направено по-твърдо/ниско? По сайтове намирам разлика в ground clearence-a само при XV версиите, а останалите са еднакви. В този ред на мисли има ли разлика в технологията и инжененерните решения при Impreza XV или е просто повдингната същата ходова час?

Какъв е списъка с опционални екстри за модела и има ли вариант, който орязва нещо наистина нужно? Като цяло нямам високи очаквания за есктри, кожа не искам със сигурност, а биха ме привекли неща от сорта на по-добри фарове, адекватна климатизация, удобно/добре звучащо озвучаване, парктроник/задна камера.

Благодаря предваритлено на всеки споделил мнения/опит по темата.

Сря Яну 02, 2019 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 27, 2016 12:26 pm
Мнения: 20
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
trnd87 написа:
Привет Субару собственици и фенове, обмислям смяна на возилото и все повече се навивам да влезна в клуба :hello:

Спрял съм се на Impreza III от послените години на модела. Намирам за най-подходящи за себе си 2л./150кс. модификациите, като клоня към дизела (изчетох почти всичко във форума по дизеловата тема), но бензин+газ също е вариант.

Тъй като не намерих подходящ източник на информация ще ви помоля за малко обяснения или подходящи линкове относно разликите между нивата на изпълнение/оборудване, в които се предлага въпросният модел.

Всичките няколко 'дизел + ръчкна + не нов внос' обяви са изпълнение Спорт, което на външен вид несъмнено е приятно, но забелязвам липсата бързи/бавни лостче и визуално поне изглеждат по-ниски. Съответно първия въпрос, който ми изниква е дали има и каква е разликата в задвижване и окачване, дали спорт варианта е само визуален или е направено по-твърдо/ниско? По сайтове намирам разлика в ground clearence-a само при XV версиите, а останалите са еднакви. В този ред на мисли има ли разлика в технологията и инжененерните решения при Impreza XV или е просто повдингната същата ходова час?

Какъв е списъка с опционални екстри за модела и има ли вариант, който орязва нещо наистина нужно? Като цяло нямам високи очаквания за есктри, кожа не искам със сигурност, а биха ме привекли неща от сорта на по-добри фарове, адекватна климатизация, удобно/добре звучащо озвучаване, парктроник/задна камера.

Благодаря предваритлено на всеки споделил мнения/опит по темата.


Привет,

Карам Импреза Хач от тази генерация 2010г.

Модела, който съм аз е газ + бензин (Bi-Fuel) с максималния пакет екстри. В момента съм с двигател 2.0R (164 срещу 150 на по-новия, буквално един и същи с леки разлики), понеже бастисах двигателя 1,5 с които я взех (той поначало не е бил особено свят, но как да е отделна тема) и генерация от Легаси, та колата е мааалко по-мощна от 2.0 Дизел и чист бензин.

Първо за дизелака, върви, нямат много оплаквания. Не мисля, че имат бързи / бавни дизела изобщо, поне аз не съм видял за 3-4 забелязани. До работа има един 2.0D спорт 2011 и човека е доволен. Върви малко по-слабо от бензина понеже 2-3 пъти се засилваме по Околовръстното като го засека и го минавам.

По отношение на бензина мога да говоря доста, върви много приятно, 4х4, малка и маневрена, има мощност, но не е турбо :) Звука е много приятен и търпи газификация без проблем и без особена загуба на мощност с качествена газова (БРЦ при мен, както е закупена колата)

XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.

Премиум пакета, който аз имам е Ел. Стъкла, Подгряване на седалките, Бързи / бавни, 6 CD радио, мултиволан, фарове за мъгла. Опционни, които аз нямам са парктроник и видео дисплей (адски муден за тая генерация, за 300 лв. се взима Android 2018 идеален).

Сря Яну 02, 2019 3:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.


XV Impreza е със същия клиренс, но пластмасовите детайли по калници врати и релинга на тавана явно я правят по-висока "на око". За други пазари се предлага и по-висока.
Колега unwe2010, приликата между двигателите от 2008-2012 и 2018 е само в цифрите на конете, така че това твърдение е доста заблуждаващо.
Не знам какво разбираш под "декоративен въздуховод" и "STI изпълнение", но пакет Спорт е оптичен пакет: предна броня с лип, прагове, задна броня с дифузор, седалка тип Рекаро отпред, R17 джанти. Други опции са: безключов достъп, палене с бутон, навигация с дисплей. Не мисля, че има опция за задна камера, освен ако не е слагана допълнително.
Фабричното аудио е .... става.
Фабричните фарове - ксенон
Климатизацията е еднаква за всички. Бих казал адекватна.
Кожата е рядка екстра.
Дизелите нямат демултипликатор.
Мултиволана може да е полу-мулти ROFL - с копчалък само отдясно или фул-мулти - с копчета от двете страни.
Автомата е 4 степенен, с ръчен режим (Sportshift) от скоростния лост.
Багажника е малък и колата трудно става за семеен автомобил с малко дете и количка, поне според мен.
Разстоянието за краката на задния ред е малко кът, става за подрастващи, но за високи хора на дълъг път е тесничко (с Рекаро седалките)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 02, 2019 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Цитат:
XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.


XV Impreza е със същия клиренс, но пластмасовите детайли по калници врати и релинга на тавана явно я правят по-висока "на око". За други пазари се предлага и по-висока.
Колега unwe2010, приликата между двигателите от 2008-2012 и 2018 е само в цифрите на конете, така че това твърдение е доста заблуждаващо.
Не знам какво разбираш под "декоративен въздуховод" и "STI изпълнение", но пакет Спорт е оптичен пакет: предна броня с лип, прагове, задна броня с дифузор, седалка тип Рекаро отпред, R17 джанти. Други опции са: безключов достъп, палене с бутон, навигация с дисплей. Не мисля, че има опция за задна камера, освен ако не е слагана допълнително.
Фабричното аудио е .... става.
Фабричните фарове - ксенон
Климатизацията е еднаква за всички. Бих казал адекватна.
Кожата е рядка екстра.
Дизелите нямат демултипликатор.
Мултиволана може да е полу-мулти ROFL - с копчалък само отдясно или фул-мулти - с копчета от двете страни.
Автомата е 4 степенен, с ръчен режим (Sportshift) от скоростния лост.
Багажника е малък и колата трудно става за семеен автомобил с малко дете и количка, поне според мен.
Разстоянието за краката на задния ред е малко кът, става за подрастващи, но за високи хора на дълъг път е тесничко (с Рекаро седалките)


Аз съм виждал снимки на импрези без мултиволан, както и подгрева на седалките и фаровете за мъгла също се водят опция. Багажника според мен си е добре - 3 изправени гуми 225/45/17 се събират, като остава още малко място.
Декоративен въздухувод на атмосферен двигател може да видиш само ако някой е решил да си сложи капак от дизел/wrx или sti.
Клиренса мисля че е около 15см, което е добре за нашите пътища.
STI изпълнение няма, има WRX оптичен пакет, както колегата Ицо спомена. Той включва ксеноновите фарове (с автоматично регулиране на височината на светлинния лъч и с доста черно по рефлекторите), предна/задна броня и прагове от WRX, 17 инчови джанти от WRX и накрайник на ауспуха. Навигацията не е задължително да е към пакета.

Прикачил съм една брошура, където на 31 и 32 страница може да се види оборудването между моделите.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Яну 02, 2019 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 27, 2016 12:26 pm
Мнения: 20
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Цитат:
XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.


XV Impreza е със същия клиренс, но пластмасовите детайли по калници врати и релинга на тавана явно я правят по-висока "на око". За други пазари се предлага и по-висока.
Колега unwe2010, приликата между двигателите от 2008-2012 и 2018 е само в цифрите на конете, така че това твърдение е доста заблуждаващо.
Не знам какво разбираш под "декоративен въздуховод" и "STI изпълнение", но пакет Спорт е оптичен пакет: предна броня с лип, прагове, задна броня с дифузор, седалка тип Рекаро отпред, R17 джанти. Други опции са: безключов достъп, палене с бутон, навигация с дисплей. Не мисля, че има опция за задна камера, освен ако не е слагана допълнително.
Фабричното аудио е .... става.
Фабричните фарове - ксенон
Климатизацията е еднаква за всички. Бих казал адекватна.
Кожата е рядка екстра.
Дизелите нямат демултипликатор.
Мултиволана може да е полу-мулти ROFL - с копчалък само отдясно или фул-мулти - с копчета от двете страни.
Автомата е 4 степенен, с ръчен режим (Sportshift) от скоростния лост.
Багажника е малък и колата трудно става за семеен автомобил с малко дете и количка, поне според мен.
Разстоянието за краката на задния ред е малко кът, става за подрастващи, но за високи хора на дълъг път е тесничко (с Рекаро седалките)


XV по-новото си е пак на основата на Импреза Хач. Просто Субару са длъжни да имат СУВ понеже това е модерно в момента и са харесали тази форма и модел като основа на гамата. 2018, което гледах е по-дигнато с 2-3 см. от моята Импреза.

Двигателите не съм се изразил хубаво. EJ / FB сериите са различни като детайли, но си остават 150 коня. Не съм производител, а потребител. XV-то е с модерен натурално аспириран FB, 6-степенна ръчна и пак е адски мудна. Мен ме интересува да има различно усещане, понеже не може 8 години разлика да се изразяват в 12 и 8 разход и 25% по-ниски емисии. На 2200 оборота изглежда малко по-мощна, уж трябва да е на максимален пърформанс двигателя тогава и пак ми е мудна... просто се усещам като в повдигната версия на моята. Ако съм заблудил човека, то не съм го искал.

Специално за капаците 2010 и 2011 има бензин и дизел, които идват с WRX/STi капака. Не съм отбелязал, че е опционно, но тези, които съм срещал в България Спорт до една са със него.

Мултиволана 2011 търпи ''ъпгрейд'' с 2 варианта - двата бутона за кол он/офф или модерния вариант с по 5 бутона отляво и отдясно, отново, както правилно е отбелязано - спрямо пазара.

За останалото съм съгласен, че е така и не споря, че съм дал лично мнение :) Ако беше професионално трябваше да се плаща :)

Пет Яну 04, 2019 11:52 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 160 мнения ]  стр Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор