Автор |
Съобщение |
vasilml
Регистриран на: Чет Ное 12, 2020 4:56 pm Постове: 4 Рейтинг: 0
|
Благодаря много. Да, поразмислих и няма да е подходящата кола, за това което ми трябва. Поздрави на всички
|
|
|
Нед Ное 22, 2020 10:18 pm |
|
|
angelmr
Регистриран на: Нед Авг 06, 2017 4:11 pm Постове: 40 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Forester 2gen 2.0, Impreza 3gen 2.0
Рейтинг: 36
|
Здравейте, няколко въпроса и от мен. От около година карам импреза (форумна, много добре гледана), преди това имах форестър двойка, който дадох на баща ми. Като цяло много хубава кола. Но на въпросите: 1. От известно както застудя съединителя започна да издава шум при натискане. Само през първите 1-2 минути, като загрее всичко изчезва. От опита ми на други автомобили знам че това е признак за износване на притискателният диск (съжалявам ако не съм използвал коректният термин, не съм много наясно кое как се казва, имам предвид детайла който при натискане на съединителя отделя "феродото" от огледалния диск). Както и да е, точният термин едва ли има значение, съединителя се износва. Обаче е в много ранен стадии. На друг автомобил карах така две години, докато имам по-сериозен проблем. Въпросът ми е има ли някой наблюдение колко бързо се развива този проблем при Субару? И в какъв бюджет ще се побере подмяната на съединител? Бих искал да си планирам някои подобни разходи. 2. През лятото монтирах течна фаза. Разход 12-14/100 градско (Пловдив) нормален ли е за такъв автомобил? Имам спомен че приблизително толкова гореше и форестъра с обикновен ГИ, но като го карах доста по околовръсното (пак със задръствания). Но пък форестъра беше регулиран икономично и понякога се чувства лек недостиг на мощност, докато при импрезата не виждам намаляване, дори субективно може би има и известно повишаване на мощността спрямо бензин.
|
|
|
Съб Дек 05, 2020 10:56 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
Колега за втория въпрос мога да кажа/четири години опит/ разход под 12 газ мога да постигна само ако е разтоварено движението и карам кротко. По принцип зимата минавам на 13, докарвала съм го и до 15-16, на софийско градско.
|
|
|
Нед Дек 06, 2020 9:35 am |
|
|
bloodevil
Регистриран на: Пет Ное 06, 2020 10:36 pm Постове: 7
Автомобил: Subaru Forester
Рейтинг: 0
|
Здравейте, някой има ли информация за обема на багажника на модела с вдигнати и с пуснати седалки? Мерси.
|
|
|
Чет Дек 17, 2020 11:52 pm |
|
|
thebig1
Регистриран на: Съб Юли 10, 2021 9:34 pm Постове: 1
Телефон: 0882624168
Рейтинг: 0
|
здравейте,дайте мнение за 2,5R 2010г.бензин 170 кс.
|
|
|
Съб Юли 10, 2021 9:39 pm |
|
|
ico_tech
|
Мнението зависи от конкретната кола. Не е лоша, газифицира се добре. И... много внимавай с какви документи е - има специална тема за такъв автомобил
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Сря Юли 14, 2021 10:19 am |
|
|
Absol
Регистриран на: Вто Сеп 28, 2021 7:13 pm Постове: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте! Студент съм и търся да си купя автомобил - винаги съм бил фен на Субару. Интересувам се от Impreza III, конкретно 2.0R 150 кс. Въпросът ми е действително колко е труден за поддръжка, колко често се прави реглаж на главите и клапаните, колко е скъпо и нужен ли е специализиран сервиз, тъй като немалко съм слушал за това колко голям е проблемът на боксерите - та почти ме отказват от мечтаната кола.
|
|
|
Вто Сеп 28, 2021 7:21 pm |
|
|
Alxx
|
По-труден е от ваг и опел, безспорно, но не е разорителен ако си подбереш кола с история. Поддръжката си иска своето и посещаването на специализиран сервиз е пожелателно, защото кварталният майстор може да ти причини невиждани щети с невежеството си. Ако си спазваш инструкциите за поддръжка и се съобразяваш с наличието(евентуално) на газ, няма да имаш драми. И, да, ангренажът е скъп, съединителят също. Ама и колата не е Шевролет Авео.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Сеп 28, 2021 7:34 pm |
|
|
impreza03
Регистриран на: Пет Яну 14, 2022 3:54 pm Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Привет на всички! Насочил съм се към Импреза WRX 2008 2.5T EJ255 ръчка, мнения за тази модификация и как е от към обслужване ? Благодаря предварително
|
|
|
Пет Яну 14, 2022 4:03 pm |
|
|
ico_tech
|
Колега, няма нужда от един и същи въпрос в различни теми. Поддръжката е като на средностатистическа кола с бензинов двиигател и принудително пълнене. Зависи каква е отправната ти точка (предишна кола) С две думи - бърза кола, но с не толкова добро окачване и спирачки. Ако идеята е да се качва мощност - да, възможно е. Колко ще струва приключението - ще получиш различни отговори.
Кажи какво си способен да отделяш за кола годишно и ще получиш отговор дали ще ти стигне. Имай предвид, че при самата покупка трябва да се проверят доста неща, а обявите се броят на пръсти. Т.е. няма голям избор.
Поздрави
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 3:05 pm |
|
|
impreza03
Регистриран на: Пет Яну 14, 2022 3:54 pm Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Парите не са фактор при мен, имам спестявания и също така след това ще мога да я поддържам тъй като доходите ми не са малко, интересуват ме силни и слаби страни на този мотор и за какво да гледам при оглед ? Предишната ми кола беше Ауди А4 2.0 бензин Мерси за помоща предварително !
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 3:36 pm |
|
|
Vmax
|
impreza03 написа: Парите не са фактор при мен, имам спестявания и също така след това ще мога да я поддържам тъй като доходите ми не са малко, интересуват ме силни и слаби страни на този мотор и за какво да гледам при оглед ? Предишната ми кола беше Ауди А4 2.0 бензин Мерси за помоща предварително ! Чети раздел тунинг - ремонт на 2.5 турбо двигател. Повечето инфо за този двигател е и в раздел Форестър. Каквото и да гледаш, ще правиш мотор рано или късно. Такава кола се купува само след обстоен преглед в специализиран сервиз.
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 4:38 pm |
|
|
impreza03
Регистриран на: Пет Яну 14, 2022 3:54 pm Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Благодаря за напътствията ! Ще гледам, ще чета и дай боже и Аз стана част от Субару сектата. Поздрави !
|
|
|
Пон Яну 17, 2022 6:27 pm |
|
|
ico_tech
|
Извинявай за тъпия въпрос, но щом парите не са проблем защo не търсиш STI? WRX не е черешката на тортата. STI е настроена по съвсем друг начин и по-добре да се наливат пари в такъв проект отколкото да се тунингова WRX до безкрай.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 18, 2022 1:50 am |
|
|
impreza03
Регистриран на: Пет Яну 14, 2022 3:54 pm Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Ами и аз не знам, някак си ми харесва повече, а и няма да правя колата 400 коня. Всеки модел с чара си нали знаеш.
|
|
|
Вто Яну 18, 2022 10:55 am |
|
|
ico_tech
|
Добре тогава: EJ255 (2008+) PROS: - добре познат двигател с наличност на много афтърмаркет части за всеки (или почти) джоб. Добре познати болежки и специализираните сервизи не се чудят много при дигностиката. - разположението на турбината е странично(класическо), което спомага за добър избор на турбини заместители - Single AVCS - променливо газоразпределение само на всмукателния тракт - добра мощност за купето в стоков вид, н - Купето е относително здраво, но стоковите стаб щанги са малко тънички, което дава комфорт, но при резки маневри е малко страшно - сносни седалки тип (далечен) Рекаро. Нямат добра опора, но се набиват на очи CONS: - окачването е несъответствено меко. На ръба е за сток и слабо при повишаване на мощност - спирачките са слаби за редовни ускори/спри упражнения - 5 МТ скоростната кутия (3 ск.) също се предава относително лесно при мощност над 300 кс - както на всички турбо мотори от това време , настройката на електрониката е субоптимална. Особено с нашия бензин. Трябва оптимизация от специалист. - моделите от първите серии страдат от проблем с коляновия вал - трябва да се провери дали вече е сменян гаранционно - стоковият радиатор е на ръба, особено през лятото Като всяко турбо Субару изисква смяна на дв. масло на макс 7500 км/макс 4 мес., смяна на масла скоростна кутия на 60К / 3 год., Смяна на спирачна течност - на 2 год. Ангренаж - 105К/7 год. Разход на гориво няма да коментирам - това не е малолитражка и почти няма горна граница
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 18, 2022 12:18 pm |
|
|
impreza03
Регистриран на: Пет Яну 14, 2022 3:54 pm Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Много благодаря за инфото, за маслото знам че се сменя на по-къс интервал, но не знаех че ангренажа се сменя на 105к километра А маслото на диференциала на какъв интервал се сменя ?
|
|
|
Вто Яну 18, 2022 12:29 pm |
|
|
ico_tech
|
Едновременно със смяна на маслото в скоростната. Предния диф е интегриран в нея, задния е отделно, но замяната е обща - около 4.5 лтр. синтетика
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Яну 18, 2022 3:37 pm |
|
|
impreza03
Регистриран на: Пет Яну 14, 2022 3:54 pm Постове: 7 Рейтинг: 0
|
Благодарско колега ! Да се надяваме да случа на екземпляр, има една бяла се продава в момента 2010-та година. И мисля да ходя да я гледам.
|
|
|
Вто Яну 18, 2022 5:49 pm |
|
|
iceman_t
Регистриран на: Чет Яну 26, 2017 10:32 am Постове: 59 Рейтинг: 2
|
Здравейте, колеги ! Търсим да закупим Impreza, но бюджета ни ограничава до коли с двигател 1.5. Относно 2.0, знам ,че са по-добри но са и по- скъпички. Та въпросът ми е 1.5 надежни ли са като двигатели ?!?
|
|
|
Съб Мар 16, 2024 5:55 pm |
|
|