Особености на Субару Импреса III (2008 - )
Автор |
Съобщение |
ganks7a
Регистриран на: Съб Окт 23, 2010 1:01 am Постове: 38 Местоположение: Димитровград/София
Автомобил: Subaru B9 Tribeca, lancer EVO
Рейтинг: 14
|
Някои да има наблюдения над импреза 1.5 автомат 2009 г. Благодаря предварително!
|
|
|
Пет Сеп 02, 2011 10:05 am |
|
|
stocky
Регистриран на: Пет Юни 26, 2009 11:49 am Постове: 131 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Saab & 3xBMWs
Рейтинг: 15
|
Аз имам...15 минутни наблюдения, ама ми стигат - няма грам душичка тази кола, а всъщност не е значително по-икономична от 2,0.
|
|
|
Пет Сеп 02, 2011 10:16 am |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
stocky написа: Аз имам...15 минутни наблюдения, ама ми стигат - няма грам душичка тази кола, а всъщност не е значително по-икономична от 2,0. В един ред обобщено е горе долу така Но колата струва доста по евтино от 2.0, предполагам и обслужването й. Ето какво бях писал преди време, като правя следната корекция: харчи 10-11/100 градско, а не 9, както съм писал и вече я карам почти две години Няма проблем за тест ако си в София. jafaar написа: Карам точно такава 1.5АТ от година. Ето за и против: Бавна, но почна да харчи 9/100 софийско-градско след като се разработи. Климатика се усеща, когато е включен, но колата е немалко по-евтина от 2.0. Остава Субару и AWD-то си е истинско.
До момента не съм пипал нищо по нея, освен консумативи, дори реглаж на предница не се е налагал, което ще покаже, че издържа на софийския лунен пейзаж. В други постове съм казвал неведнъж, че тази кола предполага към бавно и спокойно каране поради малкия двигател и много възли, които трябва да задвижва, комфортната за класа си возия и други подробности.
Съжалявам само че се метнах на чисто нова, заради финансовата страна на нещата. Официален сервиз със скъпи консумативи и услуги, застраховки задължително през еди коя си агенция заради лизинга, естествено доста по-скъпи от нормалното.
Бих карал този автомобил години наред.
|
|
|
Съб Сеп 03, 2011 10:17 am |
|
|
ganks7a
Регистриран на: Съб Окт 23, 2010 1:01 am Постове: 38 Местоположение: Димитровград/София
Автомобил: Subaru B9 Tribeca, lancer EVO
Рейтинг: 14
|
Благодаря много!
|
|
|
Пон Сеп 05, 2011 7:19 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
И още нещо - подлежи на лесна и успешна газификация
|
|
|
Вто Сеп 06, 2011 1:59 pm |
|
|
GeorgiSUB
Регистриран на: Пет Мар 23, 2012 12:40 pm Постове: 24 Рейтинг: 0
|
Здравейте, фен съм на марката, но нямам никакъв опит с нея, което поражда няколко въпроса относно колата, която искам да купя.Става въпрос за Subaru Impreza 2.0R 2007/2008. Първо не съм наясно с нивата на оборудване - моля някой да ми разясни какви са, да си правя сметката - да не се "нашия" с някой базов модел, а за същите пари да мога да взема нещо по-добро.Като цяло ме интересува разхода - понеже в сайтовете където гледам има разлики с 1-2л/100 на различните обяви.Какво да гледам като я "пробвам"; кои са частите, които са най-чупливи(да знам за в бъдеще)....Смятам да я взема със заводска газ( някой има ли наблюдения на тези разновидности?) също така искам да е с ръчни скорости(мнение за ръчни vs. автомат би било добре дощло )
|
|
|
Пет Мар 23, 2012 1:07 pm |
|
|
ilian
Регистриран на: Пон Окт 15, 2007 1:18 pm Постове: 46 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Здравей колега, баща ми кара такава Impreza 2.0R 2008 150 к.с. и мога да кажа само добри неща за колата - здрава, стабилна, върви добре! Разходът при него е около 10л/100км градско, но той си я кара лекичко, при мен дава 11-12л/100км градско. Извънградско може да падне до 7л/100км. Линкът , който си дал е Impreza 2.0R Sport най-виското ниво оборудване - това е същото оборудване като на Impreza WRX! Разликите между 2.0R и 2.0R Sport са: Интериор - 2.0R SPORT има спортни седалки тип WRX, мултифункционален волан, СD чейнджър, круиз контрол, кожен волан. Екстериор - 2.0R SPORT е с 17' джанти (16' при 2.0R), прагове и брони като WRX, ксенон (изброените екстри ги няма при 2.0R). Също така при Imprеza-та на баща ми няма VDC (нещо катo ESP при Субару), а при Sport версията мисля, че има! Impreza 2.0R:
_________________ Subaru Impreza WRX 2008
|
|
|
Пет Мар 23, 2012 3:58 pm |
|
|
jafaar
Регистриран на: Пет Ное 06, 2009 9:53 pm Постове: 1162 Местоположение: СОФ
Skype: ubergruber
Автомобил: Impreza 2.0GRR!
Рейтинг: 71
|
1.5АТ харчи около 12 градско и 8 извънградско, предполагам и 2.0 ще е с подобен разход, защото двигателят не е толкова изтормозен и колата не му тежи. Аз я направих вегетарианка моята (АГУ), така че ако разходът се окаже фактор сега или след време, има лесно и успешно решение.
Иначе базово субару не е като друго базово.
|
|
|
Пет Мар 23, 2012 6:28 pm |
|
|
GeorgiSUB
Регистриран на: Пет Мар 23, 2012 12:40 pm Постове: 24 Рейтинг: 0
|
Здравейте отново, не мога да разбера каква е разликата между 2.0R Active i 2.0R Comfort, единствено разбрах, че Sport e най-натоканото, но както гледам за около 10 000Е няма Sport, а толкова е капитала
|
|
|
Нед Мар 25, 2012 1:52 pm |
|
|
Kenshin
Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am Постове: 831 Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
|
GeorgiSUB написа: Смятам да я взема със заводска газ( някой има ли наблюдения на тези разновидности?) Заводска газ няма . Слага се допълнително Sport-a е само визуалено глезене - по - големи джанти прагове престилки и т.н. Същността на нещата е една и съща Тва може да те ориентира http://subaru.bg/09impreza_spec_5d.html
|
|
|
Пет Мар 30, 2012 10:47 am |
|
|
erosito
Регистриран на: Нед Яну 22, 2012 11:04 pm Постове: 280
Автомобил: subaru STI GRB
Рейтинг: 55
|
|
Сря Авг 22, 2012 10:50 pm |
|
|
Dorian
Регистриран на: Пон Май 13, 2013 8:42 am Постове: 41 Местоположение: София/Пловдив
Автомобил: Toyota Avensis 1,6VVTi
Рейтинг: 15
|
Джафар въпроса ми е конкретно към теб и може би трябваше да го задам на лично, но все пак мисля че и в темата ще е полезно за другите. Харесал съм такава Импреза като твоята за жена ми та въпроса е добра ли е колата за жена която ще кара из града без да и дава и грам зор. Колата ще бъде карана супер внимателно и реално няма да и трябват нито едно от животинските истинкти на Субару. И другия въпрос е как е със сигурността. Ако всичко е наред скоро може да вози и наследниците в тази колаи това е нещо за което наистина мисля на първо място. Макар че стигне ли се до този момент се се предполага че аз ще съм с Аутбек 2,5АТ (2011) и си мисля че може би ще и давам да кара камиончето а аз ще трябва да си бръмча с Импрезата. П.П. За момента нямам нито едната нито другата кола и както някой от вас са гледали във форума за Аутбек се бях насочил към по стария Аутбек и то с доста условности, но нещата се промениха и намерих допълнителни финансови стимули та реших че и жена ми трябва да е с кола с К. Какво мислите за този вариант като комбинация от коли за едно младо семейство + евентуални наследници! А и щях да забравя Импрезата е 107к.с. какво ще рече това като данък в София например
|
|
|
Чет Окт 10, 2013 8:51 am |
|
|
SUBI
Регистриран на: Нед Юни 05, 2011 3:33 pm Постове: 54 Местоположение: София
Автомобил: Suzuki SX4 S-cross 1.4T Allgrip
Рейтинг: 0
|
Здравейте,
имам един въпрос за Импреза 2.0RSport 150hp. Гледам, че навсякъде в интернет има снимки на бензиновия RS без въздуховод на предния капак, а само дизеловият спорт има, което е адски тъпо и няма никаква логика. Така ли е? Аз преди няколко години бях гледал точно бензинов спорт 2.0 АТ, с такъв отвор на капака, но дали е бил сменян.. мисля си, че беше оригинално така.
|
Последна промяна SUBI на Пет Мар 21, 2014 7:16 pm, променена общо 1 път
|
|
Пет Мар 21, 2014 6:43 pm |
|
|
Tisho09
Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm Постове: 380 Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
|
SUBI написа: Здравейте,
имам един въпрос за Импреза 2.0RSport 150hp. Гледам, че навсякъде в интернет има снимки на бензиновия RS без въздуховод на предния капак, а само дизеловия спорт има, което е адски тъпо и няма никаква логика. Така ли е? Аз преди няколко години бях гледал точно бензинов спорт 2.0 АТ, с такъв отвор на капака, но дали е бил сменян.. мисля си, че беше оригинално така. Аз съм горд собственик на Импреза 2.0R Sport MT (бензин) и нямам въздуховод. До колкото знам се слага на дизеловите двигатели, на WRX и на STI.
|
|
|
Пет Мар 21, 2014 7:01 pm |
|
|
SUBI
Регистриран на: Нед Юни 05, 2011 3:33 pm Постове: 54 Местоположение: София
Автомобил: Suzuki SX4 S-cross 1.4T Allgrip
Рейтинг: 0
|
|
Пет Мар 21, 2014 7:22 pm |
|
|
Tisho09
Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm Постове: 380 Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
|
Еми на дизела са сложили интеркулера там под капака...за това е тоя въздуховод, а бензиновия 2.0R няма нито турбо нито кулер..за какво им е да слагат дупка в капака без да има смисъл. Единствения смисъл е да влиза мрасотията вътре.. и кой знае какво още.. И на мен ми харесва повече с въздуховод, но просто смисъла е нулев.
|
|
|
Пет Мар 21, 2014 7:40 pm |
|
|
wavedreamer
Регистриран на: Пон Мар 17, 2014 2:53 pm Постове: 22 Местоположение: София
Skype: wavehustler
Автомобил: Subaru Legacy SW 2.0R 167hp AT
Рейтинг: 0
|
Да използвам и аз темата, че съм се насочил към същата импреза, но с двулитровия двигател. Та някой може ли да даде малко повече инфо за стойността на поддръжката й - масла, филтри, ремъци, консумативи и т.н.?
|
|
|
Нед Апр 27, 2014 11:02 am |
|
|
valadares
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 10:44 am Постове: 2539 Местоположение: варна
Автомобил: Н6'08SUBARcharged RAPTOR
Рейтинг: 179
|
мислиш ли ,че тази "дупка" на капака ще ти върши някаква работа,освен визуално? просизвеждайки колата с "дупка" трябва да я запушат от долу,като няма какво да охлажда !!!
_________________ ако пътят пред нас свърши,нека го направим..
|
|
|
Нед Апр 27, 2014 11:18 am |
|
|
Tisho09
Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm Постове: 380 Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
|
valadares написа: мислиш ли ,че тази "дупка" на капака ще ти върши някаква работа,освен визуално? просизвеждайки колата с "дупка" трябва да я запушат от долу,като няма какво да охлажда !!! И тогава ще се увеличи съпротивлението-> разхода
|
|
|
Нед Апр 27, 2014 11:44 am |
|
|
noxan
Пресен - пресен
Регистриран на: Нед Апр 27, 2014 7:26 pm Постове: 1 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги. И аз напоследък се замислям за покупката на този модел 2.0 двигател с газ. Гледам доста от моделите са с газ - тя фабрично ли се слага, защото гледах че някои модели имат и табелка bi-fuel. Колко ще отидат за първоначалното обслужване - масла, филтри, ремъци, консумативи и каквото там трябва?
И нещо с което не съм запознат и ми е много интересно - в момента съм с 1,9TDI - 110к.с., които искам да го сменя заради постоянно изникващите не малко струващи проблеми. Та тук всички знаем ефекта на турбото. При този тип двигател има ли го и как е представен този ефект??? Надявам се да сте ме разбрали какво имам в предвид и да ме извините за невежеството.
Благодаря предварително.
|
|
|
Нед Апр 27, 2014 7:45 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта |
|