Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 6:37 pm



Отговори на тема  [ 160 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
 Особености на Субару Импреса III (2008 - ) 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ch_ta_lafe написа:
Здравейте,
Дали някой може да каже нещо повече за двигателя 2.0 R, 150hp? Интересува ме дали е надежден?
Според дилъра, при който си обслужвах колата 2.0R с ръчна кутия издържа поне 500 000км (на толкова са били колите с най-голям пробег на неговите клиенти) при нормална употреба и редовно облужване (по предписание на производителя).

ch_ta_lafe написа:
Има ли някакви специфични особености при поддръжката?
Проверка и регулиране на клапани на всеки 105 000км, за което се вади двигателя от коша.

ch_ta_lafe написа:
Дали е оптимизиран по отношение на разход на гориво?
Перманентното 4х4 задвижване оказва влияние на разхода. Аз за изминати 115 000км съм постигнал среден разход от 9,5л газ (от 7,9 до 10,8)+ 0,6л бензин за 100км.

ch_ta_lafe написа:
Дълги ли са скоростите ? Например на какви обороти се поддържа 120-130 км/ч?. Става въпрос за кола от 2009 година, с монтиран газов инжекцион.
При показание от 140км/ч и оборотомер на точно 4000об/мин измерената (и според мен реална) скорост е 130км/ч.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Нед Мар 25, 2018 7:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 24, 2018 7:42 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Tisho09 написа:
ch_ta_lafe написа:
Здравейте,
Дали някой може да каже нещо повече за двигателя 2.0 R, 150hp? Интересува ме дали е надежден? Има ли някакви специфични особености при поддръжката? Дали е оптимизиран по отношение на разход на гориво? Дълги ли са скоростите ? Например на какви обороти се поддържа 120-130 км/ч?. Става въпрос за кола от 2009 година, с монтиран газов инжекцион.


Надежден е :) Разход : извънградско от 6.9 до 8 и нещо, градско от 14-18 (в зависимост от града, трафика, светофари, пробег от т.А до т.Б и др.), магистрала от 9-10. Дълги са : на 5та с 60 се усеща, че двг-то се тормози. Оборотите май бяха около 3000-3200, но не съм сигурен (тая стрелка много не я гледам ROFL).

Пон Мар 26, 2018 10:40 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 24, 2018 7:42 pm
Мнения: 4
Рейтинг: 3
Нов фен
Отговори с цитат
Много съм признтелен за подробните отговори. Много благодаря. Това ме мотивира още повече за покупка именно на тази кола.

Пон Мар 26, 2018 10:44 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Фев 21, 2016 11:31 am
Мнения: 24
Автомобил: Subaru Impreza 1.5 AT '08
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Предстояща смяна на масло. Колата е 1.5R с газ. Карам с MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40. Мисля си да пробвам Motul SUBARU 5W30, но искам първо да се консултирам във форума с вас.

Пет Май 25, 2018 12:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте, задравейте, здравейте! :hello:
Нов съм тук и имам въпроси. :-?
Купих си Импреса2 2006 година с двигател 2.0R. Какво значи тва "R"? И как японците са успяли да направят двулитров двигател 160к.с. ? :-~

Съб Май 26, 2018 10:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тая тема е за 3 ;) "R" е просто обозначение в случая, слагат го на колите с AVCS мотори(демек с вариращи фази на газоразпределение). Как са го направили? Питай ги тях. И аз се чудех как Хонда правят атмосферен мотор 2,2 с 240к.с.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Май 26, 2018 2:19 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Тая тема е за 3 ;) "R" е просто обозначение в случая, слагат го на колите с AVCS мотори(демек с вариращи фази на газоразпределение). Как са го направили? Питай ги тях. И аз се чудех как Хонда правят атмосферен мотор 2,2 с 240к.с.


A AVCS как влияе ако се сложи газова уредба? :shock:
Съвместими ли са?
А течната фаза? :-?

Нед Май 27, 2018 11:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отговори на всичките ти въпроси има, ама даже и да имам желание, няма как да ти преразкажа форума в един пост. Ползвай търсачка и чети.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Май 28, 2018 6:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Юни 20, 2015 3:27 pm
Мнения: 7
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, Колеги
От няколко години карам импреза с двулитровия двигател и съм много доволен от автомобила.
В момента съм на 8000+ км от предишната смяна на маслото и забелязах, че е загубила малко, нивото беше паднало под минимума. Не съм забелязал течове и да го гори. Винаги сменям маслото на 10к км и сега съм сипал Repsol elite 5w40.
Искам да Ви попитам дали при Вас се забелязва някаква загуба на масло и колко е нормално да харчи този двигател, между две смени?
От време на време я настъпвам малко повече, така че се кара и във високи обороти. :giggle: :giggle:
Благодаря Ви предварително.

Чет Юни 28, 2018 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Това масло не става за тая кола. Мини на препоръчаното от производителя или виж темата за маслата. Щом към 7-8 почва да го харчи, значи това масло не става за повече км. Логично, нали?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юни 28, 2018 6:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Авг 26, 2018 4:37 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте ,нов съм във форума,все още нямам субару.Харесал съм си модела със 2.0 атмосферния двигател със 150 кс виждам и обяви със 160 кс но предполагам става дума за един и същ.Интересува ме колко ориентировъчно излиза обслужването на мотора-ремъци ,ролки и масла,филтри на двигател и кутии,диференциали итн?От прочетеното не разбрах и с какво масло се кара 5/40 или 10/40?.Също прочетох че се прави реглаж на клапани,като трябвало да се сваля двигателя.Колко от вас си карат колите за тази манипулация на сервиз и също колко приблизително струва? За сравнение в момента съм vw polo 2003 1.9 sdi.За обслужване(ремъци ролки,масла всички филтри и смяна на носач и някакъв тампон по предницата ми взеха близо 800лв в сервиз.Предполагам при субаруто няма да има голяма разлика?

Нед Авг 26, 2018 4:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
stefan_dimitrov555 написа:
Здравейте ,нов съм във форума,все още нямам субару.Харесал съм си модела със 2.0 атмосферния двигател със 150 кс виждам и обяви със 160 кс но предполагам става дума за един и същ.Интересува ме колко ориентировъчно излиза обслужването на мотора-ремъци ,ролки и масла,филтри на двигател и кутии,диференциали итн?От прочетеното не разбрах и с какво масло се кара 5/40 или 10/40?.Също прочетох че се прави реглаж на клапани,като трябвало да се сваля двигателя.Колко от вас си карат колите за тази манипулация на сервиз и също колко приблизително струва? За сравнение в момента съм vw polo 2003 1.9 sdi.За обслужване(ремъци ролки,масла всички филтри и смяна на носач и някакъв тампон по предницата ми взеха близо 800лв в сервиз.Предполагам при субаруто няма да има голяма разлика?


За тези неща които си сменил на Полото, при Субару всичко това ще е по-скъпо. Само смяна на ремък с ролки и труд е към 600-700 лв (и то неоригинален ремък). Отделно смяна на масло (Motul 5w30 или 5w40) с маслен филтър е около 110-120 лв. Смяната на масло на ск. кутия, диференциала и антифриза беше около 190лв (през 2015). Спирачна и хидравлична течност е около 60лв (отново през 2015г). Сега разбира се тези цени може да са по-ниски или по-високи, но ориентировъчно е това.
П.П. Горепосочените цени са за 2.0 атмосферен двг със 150кс.

Пон Авг 27, 2018 1:00 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 27, 2018 3:45 pm
Мнения: 2
Автомобил: Impreza III XV 2.0I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. от скоро съм собственик на Импреза XV 2.0 Би фуел 2011 година. Имам питане могали да и сложа гуми 205/60/16? Ако някой е слагал този размер да пише дали е имал проблем и дали някъде са опирали. И да знам, че оригиналния размер е на 55.

Пон Авг 27, 2018 3:49 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Mario8106 написа:
Здравейте колеги. от скоро съм собственик на Импреза XV 2.0 Би фуел 2011 година. Имам питане могали да и сложа гуми 205/60/16? Ако някой е слагал този размер да пише дали е имал проблем и дали някъде са опирали. И да знам, че оригиналния размер е на 55.


Питах това Любо от Люлин. Той каза, че не е желателно, защото се товари допълнително диференциала. :yes:

Пон Авг 27, 2018 9:13 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Авг 27, 2018 3:45 pm
Мнения: 2
Автомобил: Impreza III XV 2.0I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря колега :)

Вто Авг 28, 2018 2:03 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2019 1:41 pm
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет Субару собственици и фенове, обмислям смяна на возилото и все повече се навивам да влезна в клуба :hello:

Спрял съм се на Impreza III от послените години на модела. Намирам за най-подходящи за себе си 2л./150кс. модификациите, като клоня към дизела (изчетох почти всичко във форума по дизеловата тема), но бензин+газ също е вариант.

Тъй като не намерих подходящ източник на информация ще ви помоля за малко обяснения или подходящи линкове относно разликите между нивата на изпълнение/оборудване, в които се предлага въпросният модел.

Всичките няколко 'дизел + ръчкна + не нов внос' обяви са изпълнение Спорт, което на външен вид несъмнено е приятно, но забелязвам липсата бързи/бавни лостче и визуално поне изглеждат по-ниски. Съответно първия въпрос, който ми изниква е дали има и каква е разликата в задвижване и окачване, дали спорт варианта е само визуален или е направено по-твърдо/ниско? По сайтове намирам разлика в ground clearence-a само при XV версиите, а останалите са еднакви. В този ред на мисли има ли разлика в технологията и инжененерните решения при Impreza XV или е просто повдингната същата ходова час?

Какъв е списъка с опционални екстри за модела и има ли вариант, който орязва нещо наистина нужно? Като цяло нямам високи очаквания за есктри, кожа не искам със сигурност, а биха ме привекли неща от сорта на по-добри фарове, адекватна климатизация, удобно/добре звучащо озвучаване, парктроник/задна камера.

Благодаря предваритлено на всеки споделил мнения/опит по темата.

Сря Яну 02, 2019 2:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 27, 2016 12:26 pm
Мнения: 20
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
trnd87 написа:
Привет Субару собственици и фенове, обмислям смяна на возилото и все повече се навивам да влезна в клуба :hello:

Спрял съм се на Impreza III от послените години на модела. Намирам за най-подходящи за себе си 2л./150кс. модификациите, като клоня към дизела (изчетох почти всичко във форума по дизеловата тема), но бензин+газ също е вариант.

Тъй като не намерих подходящ източник на информация ще ви помоля за малко обяснения или подходящи линкове относно разликите между нивата на изпълнение/оборудване, в които се предлага въпросният модел.

Всичките няколко 'дизел + ръчкна + не нов внос' обяви са изпълнение Спорт, което на външен вид несъмнено е приятно, но забелязвам липсата бързи/бавни лостче и визуално поне изглеждат по-ниски. Съответно първия въпрос, който ми изниква е дали има и каква е разликата в задвижване и окачване, дали спорт варианта е само визуален или е направено по-твърдо/ниско? По сайтове намирам разлика в ground clearence-a само при XV версиите, а останалите са еднакви. В този ред на мисли има ли разлика в технологията и инжененерните решения при Impreza XV или е просто повдингната същата ходова час?

Какъв е списъка с опционални екстри за модела и има ли вариант, който орязва нещо наистина нужно? Като цяло нямам високи очаквания за есктри, кожа не искам със сигурност, а биха ме привекли неща от сорта на по-добри фарове, адекватна климатизация, удобно/добре звучащо озвучаване, парктроник/задна камера.

Благодаря предваритлено на всеки споделил мнения/опит по темата.


Привет,

Карам Импреза Хач от тази генерация 2010г.

Модела, който съм аз е газ + бензин (Bi-Fuel) с максималния пакет екстри. В момента съм с двигател 2.0R (164 срещу 150 на по-новия, буквално един и същи с леки разлики), понеже бастисах двигателя 1,5 с които я взех (той поначало не е бил особено свят, но как да е отделна тема) и генерация от Легаси, та колата е мааалко по-мощна от 2.0 Дизел и чист бензин.

Първо за дизелака, върви, нямат много оплаквания. Не мисля, че имат бързи / бавни дизела изобщо, поне аз не съм видял за 3-4 забелязани. До работа има един 2.0D спорт 2011 и човека е доволен. Върви малко по-слабо от бензина понеже 2-3 пъти се засилваме по Околовръстното като го засека и го минавам.

По отношение на бензина мога да говоря доста, върви много приятно, 4х4, малка и маневрена, има мощност, но не е турбо :) Звука е много приятен и търпи газификация без проблем и без особена загуба на мощност с качествена газова (БРЦ при мен, както е закупена колата)

XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.

Премиум пакета, който аз имам е Ел. Стъкла, Подгряване на седалките, Бързи / бавни, 6 CD радио, мултиволан, фарове за мъгла. Опционни, които аз нямам са парктроник и видео дисплей (адски муден за тая генерация, за 300 лв. се взима Android 2018 идеален).

Сря Яну 02, 2019 3:39 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Цитат:
XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.


XV Impreza е със същия клиренс, но пластмасовите детайли по калници врати и релинга на тавана явно я правят по-висока "на око". За други пазари се предлага и по-висока.
Колега unwe2010, приликата между двигателите от 2008-2012 и 2018 е само в цифрите на конете, така че това твърдение е доста заблуждаващо.
Не знам какво разбираш под "декоративен въздуховод" и "STI изпълнение", но пакет Спорт е оптичен пакет: предна броня с лип, прагове, задна броня с дифузор, седалка тип Рекаро отпред, R17 джанти. Други опции са: безключов достъп, палене с бутон, навигация с дисплей. Не мисля, че има опция за задна камера, освен ако не е слагана допълнително.
Фабричното аудио е .... става.
Фабричните фарове - ксенон
Климатизацията е еднаква за всички. Бих казал адекватна.
Кожата е рядка екстра.
Дизелите нямат демултипликатор.
Мултиволана може да е полу-мулти ROFL - с копчалък само отдясно или фул-мулти - с копчета от двете страни.
Автомата е 4 степенен, с ръчен режим (Sportshift) от скоростния лост.
Багажника е малък и колата трудно става за семеен автомобил с малко дете и количка, поне според мен.
Разстоянието за краката на задния ред е малко кът, става за подрастващи, но за високи хора на дълъг път е тесничко (с Рекаро седалките)

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Сря Яну 02, 2019 4:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Мнения: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Цитат:
XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.


XV Impreza е със същия клиренс, но пластмасовите детайли по калници врати и релинга на тавана явно я правят по-висока "на око". За други пазари се предлага и по-висока.
Колега unwe2010, приликата между двигателите от 2008-2012 и 2018 е само в цифрите на конете, така че това твърдение е доста заблуждаващо.
Не знам какво разбираш под "декоративен въздуховод" и "STI изпълнение", но пакет Спорт е оптичен пакет: предна броня с лип, прагове, задна броня с дифузор, седалка тип Рекаро отпред, R17 джанти. Други опции са: безключов достъп, палене с бутон, навигация с дисплей. Не мисля, че има опция за задна камера, освен ако не е слагана допълнително.
Фабричното аудио е .... става.
Фабричните фарове - ксенон
Климатизацията е еднаква за всички. Бих казал адекватна.
Кожата е рядка екстра.
Дизелите нямат демултипликатор.
Мултиволана може да е полу-мулти ROFL - с копчалък само отдясно или фул-мулти - с копчета от двете страни.
Автомата е 4 степенен, с ръчен режим (Sportshift) от скоростния лост.
Багажника е малък и колата трудно става за семеен автомобил с малко дете и количка, поне според мен.
Разстоянието за краката на задния ред е малко кът, става за подрастващи, но за високи хора на дълъг път е тесничко (с Рекаро седалките)


Аз съм виждал снимки на импрези без мултиволан, както и подгрева на седалките и фаровете за мъгла също се водят опция. Багажника според мен си е добре - 3 изправени гуми 225/45/17 се събират, като остава още малко място.
Декоративен въздухувод на атмосферен двигател може да видиш само ако някой е решил да си сложи капак от дизел/wrx или sti.
Клиренса мисля че е около 15см, което е добре за нашите пътища.
STI изпълнение няма, има WRX оптичен пакет, както колегата Ицо спомена. Той включва ксеноновите фарове (с автоматично регулиране на височината на светлинния лъч и с доста черно по рефлекторите), предна/задна броня и прагове от WRX, 17 инчови джанти от WRX и накрайник на ауспуха. Навигацията не е задължително да е към пакета.

Прикачил съм една брошура, където на 31 и 32 страница може да се види оборудването между моделите.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Сря Яну 02, 2019 7:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 27, 2016 12:26 pm
Мнения: 20
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Цитат:
XV съм гледал от тоя период и ми изглеждат просто малко повдигната Impreza с лееко по-добро окачване. (То и 2018 модела е на базата на хача като гледам жената на един приятел, същия 150 коня мотор от 10 години и малко брони лукс + дисплей и 5 датчика...)

2.0R или 2.0 обикновената пълния лукс пакет е STi изпълнение с два липа по броните, декоративен въздуховод (дига между 80-150 коня в зависимост от желанието и привлича всичко по светофарите да почва да форсира, според пичагата с дизеляка) и Рекаро седалки като опция.


XV Impreza е със същия клиренс, но пластмасовите детайли по калници врати и релинга на тавана явно я правят по-висока "на око". За други пазари се предлага и по-висока.
Колега unwe2010, приликата между двигателите от 2008-2012 и 2018 е само в цифрите на конете, така че това твърдение е доста заблуждаващо.
Не знам какво разбираш под "декоративен въздуховод" и "STI изпълнение", но пакет Спорт е оптичен пакет: предна броня с лип, прагове, задна броня с дифузор, седалка тип Рекаро отпред, R17 джанти. Други опции са: безключов достъп, палене с бутон, навигация с дисплей. Не мисля, че има опция за задна камера, освен ако не е слагана допълнително.
Фабричното аудио е .... става.
Фабричните фарове - ксенон
Климатизацията е еднаква за всички. Бих казал адекватна.
Кожата е рядка екстра.
Дизелите нямат демултипликатор.
Мултиволана може да е полу-мулти ROFL - с копчалък само отдясно или фул-мулти - с копчета от двете страни.
Автомата е 4 степенен, с ръчен режим (Sportshift) от скоростния лост.
Багажника е малък и колата трудно става за семеен автомобил с малко дете и количка, поне според мен.
Разстоянието за краката на задния ред е малко кът, става за подрастващи, но за високи хора на дълъг път е тесничко (с Рекаро седалките)


XV по-новото си е пак на основата на Импреза Хач. Просто Субару са длъжни да имат СУВ понеже това е модерно в момента и са харесали тази форма и модел като основа на гамата. 2018, което гледах е по-дигнато с 2-3 см. от моята Импреза.

Двигателите не съм се изразил хубаво. EJ / FB сериите са различни като детайли, но си остават 150 коня. Не съм производител, а потребител. XV-то е с модерен натурално аспириран FB, 6-степенна ръчна и пак е адски мудна. Мен ме интересува да има различно усещане, понеже не може 8 години разлика да се изразяват в 12 и 8 разход и 25% по-ниски емисии. На 2200 оборота изглежда малко по-мощна, уж трябва да е на максимален пърформанс двигателя тогава и пак ми е мудна... просто се усещам като в повдигната версия на моята. Ако съм заблудил човека, то не съм го искал.

Специално за капаците 2010 и 2011 има бензин и дизел, които идват с WRX/STi капака. Не съм отбелязал, че е опционно, но тези, които съм срещал в България Спорт до една са със него.

Мултиволана 2011 търпи ''ъпгрейд'' с 2 варианта - двата бутона за кол он/офф или модерния вариант с по 5 бутона отляво и отдясно, отново, както правилно е отбелязано - спрямо пазара.

За останалото съм съгласен, че е така и не споря, че съм дал лично мнение :) Ако беше професионално трябваше да се плаща :)

Пет Яну 04, 2019 11:52 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 160 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор