Особености на Субару Импреса III (2008 - )
Автор |
Съобщение |
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Мнения: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
|
Чет Яну 02, 2020 2:06 pm |
|
|
Alxx
|
60Ah JIS или 54Ah също JIS за по-топлите страни е в каталога на Варта и Мол.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Яну 02, 2020 10:26 pm |
|
|
tst
|
Един мой колега, който от доста години продава акумулатори препоръчва за японските Banner (току що го купих днес за Фори - също 60 Ah). А иначе акумулаторите се познават по кутията (ако е оригинален)
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 12:14 am |
|
|
Tisho09
Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm Мнения: 380 Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
|
Аз бях сложил европейски Бош. Беше със същите размери, само височината му по-малка. Наложи се да отрежа малко от кожуха на акумулатора за да мога да сложа плюсовата клема.
|
|
|
Пет Яну 03, 2020 3:08 pm |
|
|
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Мнения: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
|
|
Нед Яну 05, 2020 8:10 pm |
|
|
sclera_bg
Регистриран на: Пет Мар 06, 2020 8:20 am Мнения: 44
Автомобил: Impreza III 2.0R
Рейтинг: 75
|
Привет! Придобихме (с жената) Impreza III Hatchback 2.0R MT и днес направих регистрация във форума. От над 15 години в семейството ми караме само италиански коли (Lancia, Fiat - и то доста по-старо поколение) и това е първото ни съприкосновение с японски авотмобил и в частност със Субару. За времето откакто караме Impreza-та (по-малко от седмица) съм изключително приятно изненадан от колата - поведението и на пътя, удобството за водача, външен вид и екстри. В семейството ми всички шофираме (жена ми и децата [син и дъщеря], само дъщеря ми не се е качвало още да покара) и мога да кажа че всички сме доволни. Нашия екземпляр е с първа регистрация в Швейцария през 2011 и е в чудесно състояние. Направих обслужване при Тенчо и вече сме на пистата . Имам две питания - извинявам се ако са тъпи и на тях е отговаряно многократно, но не мога да изчета всичко във форум с толкова дълга и богата история. 1. Собственика на автокъщата, от която взехме колата ни обясни че преди да стартираме двигателя е абсолютно задължително да изчакаме стрелките на таблото да спрат да се движат. В противен случай можело да има неприятности. Опитваме се да постъпваме по този начин (не е болка за умиране), но (особено жена ми се притеснява) как да изискваме това на автомивка, където оствяш ключа за да местят колата? Наистина ли така стоят нещата или това е градски фолклор? 2. Както казах колата е от Швейцария и книжката и е на френски - език, който никой в къщи не разбира. Потърсих книжка на английски, но всичките, които намерих са за американските версии (САЩ + Канада) на автомобила и не са това, което ми трябва. Има ли във форума секция с ръководства за собственика, които да могат да бъдат сваляни? (в Lancia и Fiat форумите има такива секции, тук не можах да открия) Всъщност искам да се науча да работя с мултимедията (колата е с контроли отляво и дясно на волана плюс контролата за телефон) и cruise контрола - все неща с които не съм се сблъсквал никога. Останалото е ясно
|
|
|
Пет Мар 06, 2020 11:22 am |
|
|
azmarto
Регистриран на: Съб Фев 28, 2009 6:45 pm Мнения: 238 Местоположение: София
Автомобил: Форестър 2006 2.0Х 158кс.
Рейтинг: 10
|
|
Пет Мар 06, 2020 12:01 pm |
|
|
steling
|
и аз да се включа в този раздел Интересува ме някой с реален опит за импреза и максимално високи гуми ( слет лек лифт 2-3см). Идеята ми е 215/55/17 с ЕТ 48 и надолу?юДали ще се съберат.
_________________ www.karcher-cleanteh.com
Автомобилът е толкова проходим...."колкото го прежалиш!!"
|
|
|
Нед Апр 05, 2020 9:37 am |
|
|
Tisho09
Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm Мнения: 380 Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
|
|
Нед Апр 05, 2020 1:02 pm |
|
|
sclera_bg
Регистриран на: Пет Мар 06, 2020 8:20 am Мнения: 44
Автомобил: Impreza III 2.0R
Рейтинг: 75
|
Приятно ме изненада факта че измиването на челното и задното стъкла се осъществява с две помпи (или поне така си мисля). Вчера жена ми се оплака че измиването отзад спряло да работи при все че се чува как върти помпата, а отпред си пръска нормално. Понеже съм карал само италиански коли това леко ме притесни, защото там помпата е една (просто се върти в една или друга посока в зависимост на кое стълко ще пръска) и при такива симптоми започва досадно и трудно решаване на проблема. Разгледах схемите в partsouq.com, видях че има обозначени две помпи, но не бях сигурен в това. Освен това сигурно от 1 месец не бяхме сипвали течност за чистачки.... Днес напълних съда догоре (побра течност от порядъка на 3 литра и 100-200 ml) и всичко се оправи. Направих си извода че съда е проектиран така, че помпата за задното стъкло стои по-високо от другата и когато течността тръгне да свършва първо спира да пръска отзад - все пак видимостта отпред е по-важна и имаш още няколко измивания отпред преди съвсем да свърши.
_________________ ::::: Subaru Impreza III Hatchback 2.0R MT; EJ204 :::::
::::: Lancia Dedra 1.8 16V LS SW 182A2.000 ::::: ::::: Lancia Dedra 1.6 LS SW 159B9.000 ::::: ::::: Fiat Punto 1.2 ELX 188A4.000 :::::
|
|
|
Пет Сеп 04, 2020 10:15 am |
|
|
Alxx
|
Така е. Приоритет е помпата за фаровете, после предното и накрая задното стъкло.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Сеп 04, 2020 7:44 pm |
|
|
Dimitar888
Регистриран на: Пет Окт 16, 2020 11:41 pm Мнения: 3
Skype: thug_life312
Автомобил: Subaru Impreza
Телефон: 0876012435
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги , от скоро съм собвственик на Импреза 2.0R 150 к.с и имам питане! Има ли тук колеги с този мотор дето са правили реглаж на клапаните ? Питам , защото все повече чувам , че е неизбежно в даден момент да се прави този ремонт! Благодаря !!
|
|
|
Съб Окт 17, 2020 12:01 am |
|
|
Alxx
|
Всички. Реглаж клапани не е ремонт, а периодична поддръжка. Можеш да си свалиш ръководството от форума, потърси из темите.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Окт 17, 2020 8:43 am |
|
|
Dimitar888
Регистриран на: Пет Окт 16, 2020 11:41 pm Мнения: 3
Skype: thug_life312
Автомобил: Subaru Impreza
Телефон: 0876012435
Рейтинг: 0
|
Да ясно , благодаря!! Имам и още един въпрос на колко градуса трябва да работи колата и на колко се отваря втория кръг ?
|
|
|
Съб Окт 17, 2020 5:55 pm |
|
|
Vmax
|
Dimitar888 написа: Да ясно , благодаря!! Имам и още един въпрос на колко градуса трябва да работи колата и на колко се отваря втория кръг ? Търсачката първо
|
|
|
Съб Окт 17, 2020 8:31 pm |
|
|
vasilml
Регистриран на: Чет Ное 12, 2020 4:56 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Здравейте, Пиша този коментар тук, защото модератор изтри предишната тема , явно за него въпросите ми са несериозни и съм сигурен, че точно на тези въпроси няма ясен отговор. Съкращам въпросите си, но ако и този коментар бъде изтрит явно ще трябва да пиша в Uk форум. Интересувам се от Impreza 2008 - 2010 2.0R bi fuel и търся отговор на по долните въпроси.
1. Някой от тези, които имат bi fuel знае ли как точно са настроени първоначално газовите ? Бях чел, че при по високи обороти минават на бензин или впръскват и бензин заедно с газ ? Нямам представа до колко е вярно. Ако някой може да обясни. Интересува ме също така дали усещат разлика между ускорението на газ и на бензин.
2. Как може да се провери дали мотора се нуждае от реглаж на клапаните при покупка ? Може би мерене на компресия ще покаже дали е ок или не ? Ще се радвам на съвет тук.
3. Някой лифтвал ли е такава импреза с фланци, ако да с колко, ще се радвам да сподели наблюдения.
4. Интересува ме също така ниските предавки дали са предназначени само за бавни скорости и пресечен терен. Ясно ми е , че може да се кара с тях и на 5 та до 100 км, но ме интересува има ли последствия, ако се използват за по бързи изпреварвания и ежедневно каране до 100 км
Поздрави
|
Последна промяна vasilml на Чет Ное 12, 2020 7:27 pm, променена общо 5 пъти
|
|
Чет Ное 12, 2020 6:36 pm |
|
|
Alxx
|
1. Надали. На повечето са заключени компютрите. Разлика в доускоренията на тежките предавки се усеща най-осезаемо. С течна фаза разликата почти липсва, даже някои твърдят, че на газ с течна върви по-добре. 2. Мерене на компресия и вакуум дава материал за обосновано предположение, но не е точно. Нищо не замества луфтомера. Ако купуваш мотор с пулове, винаги взимаш предвид реглажа като разход при пазарлъка. 2,5 е с винтчета и разходът е пренебрежителен. 3. До 5см при повечето модели е без или с минимум проблеми. Има материал в нета, например в dirtyrally.
По-леко с оценките на модераторския екип. Форумът има правила, неподлежащи на обсъждане.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Ное 12, 2020 7:02 pm |
|
|
ico_tech
|
Здравей Васил. Във форума има достатъчно инфо за всички твои въпроси, но явно нямаш време. - Защо точно Bi-fuel? Обичаш кола карана от италианец, или просто те блазни измамното "фабрична газова" в обявите? По-скоро търси кола без газ, или поне такава с история, което ще отговори и на другия ти въпрос - клапаните. Газова сложена в последствие би имала повече възможности за настройка - да върви когато и както искаш. Единственото, което няма да получиш е икономична кола, нито пък бърза. - можеш да разбереш по косвени признаци за клапаните, но е тънка работа - не е за всеки сервиз и не е за всеки механик. При всички случаи ако екземпляра е на много километри клапаните се мерят, както ти писаха. Реглажа колко струва и как се прави е друга тема. - лифта на тази импреза с подложки (фланци) е до 25-30мм. Ако искаш повече ще трябва да го докараш от гуми. Има и подложки под пружините, които вдигат още малко. От там нагоре става сложно и скъпо. - ниските предавки са за всякъкъв терен, включително и при движение в тежък трафик. Не знам къде си го чел това 100 км, и дали говориш за пробег или за скорост. За системни изпреварвания по-скоро не се използва, освен ако нямаш три ръце, та хем волана да държиш, хем да ръчкаш малка и голяма ръчка. Идеята на тези бавни е да се изкачват и спускат наклони и да се минава през препятствия. Ако искаш да правиш колата за гората - просто си вземи Форестър. Там и предавателното чиско е по-подходящо. По-скоро гледай колата да има VDC (ESP), че с два отворени дифа.... колкото и да я вдигаш все ще се зарива. Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Ное 13, 2020 1:01 am |
|
|
vasilml
Регистриран на: Чет Ное 12, 2020 4:56 pm Мнения: 4 Рейтинг: 0
|
Благодаря и на двамата за отделеното време и изчерпателната информация !
|
|
|
Пет Ное 13, 2020 9:25 am |
|
|
unwe2010
Регистриран на: Пон Юни 27, 2016 12:26 pm Мнения: 20 Рейтинг: 15
|
2010 Импреза Bi-Fuel (Оригинално 1,5, а сега 2.0R), при мен от 2017-та: - И при двата двигателя газовата не е правила проблем, сменяни са филтрите в BRC навреме. От смяната с 2.0R съм направил около 35к км и няма никакъв проблем като си върви без засечка на газ. При високи обороти си хаби бензин директно, зависи и как се нагласи, но при мен от самото начало досега към 80 хиляди км след 5500 оборота върви и с бензин като си гледам разхода. Това лято към морето се гонихме с една Е класа и на средна скорост 160-170 и 5000+ оборота за периода ми даде 2,5-3,5 бензин и 16-17 газ на бензиностанцията. Градско на 1000 км. ми харчи 10-15 бензин и 120-130 газ сумарно, ако си я карам енергично, а ако я карам лежерно пада на 2-3 бензин и 90-100 газ. Зимно време разхода ми е 20% повече, общо взето приятна кола за никакви пари гориво/представяне, ако е поддържана навреме. На тази генерация вече са с новото поколение AWD с активното заключване на колела и е много стабилна, бях попаднал в аквапланинг по подбалканския, заради един идиот в насрещното и колата се представи прекрасно. - От Италия Субару над 5 години след сервизната се приготвяш да сменяш всичко под капака вътрешно. Мислех, че само аз съм се прецакал преди 4 години, но после и други хора с повече опит около мен изпищяха с няколко коли. - Няма смисъл от лифт, ако искаш да влезеш на нещо различно от чакъл, то по-добре по-старата 2006-2007 или нещо от другите модели. И на 18 джанта съм виждал такава да си оставя половината капси и бронята на пресечен терен. Моята е на 15-ки, както дойде и съм я завирал и на язовир, и на планина, и на проход и на т.н., но търсиш паркетен път, просто е направо спортна височината на праг и можеш да задереш каквото си харесаш, ако не си внимателен. С Форестъра на бащата съм като Рамбо, Импрезата е паркетна градска - Ниските са идеални за зимно време да издрапаш от преспа, на някои баир да качиш без никакво усилие и дотам. Полезни са, но няма никакъв смисъл от градско - дигат разхода, много лесно дигаш оборот и може да прецакаш нещо над 40-50. Учих приятелка да кара с тях и бяхме забравили да ги изключим, колата направо дигна температура на 70 км/ч, докато се прибирахме от борсата в Слатина по Цариградско. Това по въпросите, ако има нещо допълнително пиши ЛС. Винаги съм на разположение до няколко дена. Хубав ден!
|
15
|
|
Чет Ное 19, 2020 2:18 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|