Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
Особености на Субару Импреса III (2008 - ) https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=11849 |
Страница 7 от 8 |
Автор: | Be happy 1 [ Чет Яну 02, 2020 2:06 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Благодаря |
Автор: | Alxx [ Чет Яну 02, 2020 10:26 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
60Ah JIS или 54Ah също JIS за по-топлите страни е в каталога на Варта и Мол. |
Автор: | tst [ Пет Яну 03, 2020 12:14 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Един мой колега, който от доста години продава акумулатори препоръчва за японските Banner (току що го купих днес за Фори - също 60 Ah). А иначе акумулаторите се познават по кутията (ако е оригинален) |
Автор: | Tisho09 [ Пет Яну 03, 2020 3:08 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Аз бях сложил европейски Бош. Беше със същите размери, само височината му по-малка. Наложи се да отрежа малко от кожуха на акумулатора за да мога да сложа плюсовата клема. |
Автор: | Be happy 1 [ Нед Яну 05, 2020 8:10 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Благодаря за отговорите |
Автор: | sclera_bg [ Пет Мар 06, 2020 11:22 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Привет! Придобихме (с жената) Impreza III Hatchback 2.0R MT и днес направих регистрация във форума. От над 15 години в семейството ми караме само италиански коли (Lancia, Fiat - и то доста по-старо поколение) и това е първото ни съприкосновение с японски авотмобил и в частност със Субару. За времето откакто караме Impreza-та (по-малко от седмица) съм изключително приятно изненадан от колата - поведението и на пътя, удобството за водача, външен вид и екстри. В семейството ми всички шофираме (жена ми и децата [син и дъщеря], само дъщеря ми не се е качвало още да покара) и мога да кажа че всички сме доволни. Нашия екземпляр е с първа регистрация в Швейцария през 2011 и е в чудесно състояние. Направих обслужване при Тенчо и вече сме на пистата . Имам две питания - извинявам се ако са тъпи и на тях е отговаряно многократно, но не мога да изчета всичко във форум с толкова дълга и богата история. 1. Собственика на автокъщата, от която взехме колата ни обясни че преди да стартираме двигателя е абсолютно задължително да изчакаме стрелките на таблото да спрат да се движат. В противен случай можело да има неприятности. Опитваме се да постъпваме по този начин (не е болка за умиране), но (особено жена ми се притеснява) как да изискваме това на автомивка, където оствяш ключа за да местят колата? Наистина ли така стоят нещата или това е градски фолклор? 2. Както казах колата е от Швейцария и книжката и е на френски - език, който никой в къщи не разбира. Потърсих книжка на английски, но всичките, които намерих са за американските версии (САЩ + Канада) на автомобила и не са това, което ми трябва. Има ли във форума секция с ръководства за собственика, които да могат да бъдат сваляни? (в Lancia и Fiat форумите има такива секции, тук не можах да открия) Всъщност искам да се науча да работя с мултимедията (колата е с контроли отляво и дясно на волана плюс контролата за телефон) и cruise контрола - все неща с които не съм се сблъсквал никога. Останалото е ясно |
Автор: | azmarto [ Пет Мар 06, 2020 12:01 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
viewtopic.php?f=1&t=1660 |
Автор: | steling [ Нед Апр 05, 2020 9:37 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
и аз да се включа в този раздел Интересува ме някой с реален опит за импреза и максимално високи гуми ( слет лек лифт 2-3см). Идеята ми е 215/55/17 с ЕТ 48 и надолу?юДали ще се съберат. |
Автор: | Tisho09 [ Нед Апр 05, 2020 1:02 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
steling написа: и аз да се включа в този раздел Интересува ме някой с реален опит за импреза и максимално високи гуми ( слет лек лифт 2-3см). Идеята ми е 215/55/17 с ЕТ 48 и надолу?юДали ще се съберат. Здравей Стенли Аз имам опит само с 225/45/17 и джанти с офсет 55, но открих в нета една тема за Impreza Outback : http://www.dirally.com/forums/showthrea ... port-GE-GH Джантите които са на колата са от Legacy/Outback точно с офсет 48 : http://www.choicewheels.com/Product/743_Subaru.htm Без преправяне май няма да стане - така е и направил колегата от линка горе. Ето и един проект с гуми 215/65/16, джанти с офсет +40 и повдигната 4см с полиуретанови подложки и изрязани някакви метални парчетий https://www.fitmentindustries.com/wheel ... bay-lifted |
Автор: | sclera_bg [ Пет Сеп 04, 2020 10:15 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Приятно ме изненада факта че измиването на челното и задното стъкла се осъществява с две помпи (или поне така си мисля). Вчера жена ми се оплака че измиването отзад спряло да работи при все че се чува как върти помпата, а отпред си пръска нормално. Понеже съм карал само италиански коли това леко ме притесни, защото там помпата е една (просто се върти в една или друга посока в зависимост на кое стълко ще пръска) и при такива симптоми започва досадно и трудно решаване на проблема. Разгледах схемите в partsouq.com, видях че има обозначени две помпи, но не бях сигурен в това. Освен това сигурно от 1 месец не бяхме сипвали течност за чистачки.... Днес напълних съда догоре (побра течност от порядъка на 3 литра и 100-200 ml) и всичко се оправи. Направих си извода че съда е проектиран така, че помпата за задното стъкло стои по-високо от другата и когато течността тръгне да свършва първо спира да пръска отзад - все пак видимостта отпред е по-важна и имаш още няколко измивания отпред преди съвсем да свърши. |
Автор: | Alxx [ Пет Сеп 04, 2020 7:44 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Така е. Приоритет е помпата за фаровете, после предното и накрая задното стъкло. |
Автор: | Dimitar888 [ Съб Окт 17, 2020 12:01 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Здравейте колеги , от скоро съм собвственик на Импреза 2.0R 150 к.с и имам питане! Има ли тук колеги с този мотор дето са правили реглаж на клапаните ? Питам , защото все повече чувам , че е неизбежно в даден момент да се прави този ремонт! Благодаря !! |
Автор: | Alxx [ Съб Окт 17, 2020 8:43 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Всички. Реглаж клапани не е ремонт, а периодична поддръжка. Можеш да си свалиш ръководството от форума, потърси из темите. |
Автор: | Dimitar888 [ Съб Окт 17, 2020 5:55 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Да ясно , благодаря!! Имам и още един въпрос на колко градуса трябва да работи колата и на колко се отваря втория кръг ? |
Автор: | Vmax [ Съб Окт 17, 2020 8:31 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Dimitar888 написа: Да ясно , благодаря!! Имам и още един въпрос на колко градуса трябва да работи колата и на колко се отваря втория кръг ? Търсачката първо |
Автор: | vasilml [ Чет Ное 12, 2020 6:36 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Здравейте, Пиша този коментар тук, защото модератор изтри предишната тема , явно за него въпросите ми са несериозни и съм сигурен, че точно на тези въпроси няма ясен отговор. Съкращам въпросите си, но ако и този коментар бъде изтрит явно ще трябва да пиша в Uk форум. Интересувам се от Impreza 2008 - 2010 2.0R bi fuel и търся отговор на по долните въпроси. 1. Някой от тези, които имат bi fuel знае ли как точно са настроени първоначално газовите ? Бях чел, че при по високи обороти минават на бензин или впръскват и бензин заедно с газ ? Нямам представа до колко е вярно. Ако някой може да обясни. Интересува ме също така дали усещат разлика между ускорението на газ и на бензин. 2. Как може да се провери дали мотора се нуждае от реглаж на клапаните при покупка ? Може би мерене на компресия ще покаже дали е ок или не ? Ще се радвам на съвет тук. 3. Някой лифтвал ли е такава импреза с фланци, ако да с колко, ще се радвам да сподели наблюдения. 4. Интересува ме също така ниските предавки дали са предназначени само за бавни скорости и пресечен терен. Ясно ми е , че може да се кара с тях и на 5 та до 100 км, но ме интересува има ли последствия, ако се използват за по бързи изпреварвания и ежедневно каране до 100 км Поздрави |
Автор: | Alxx [ Чет Ное 12, 2020 7:02 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
1. Надали. На повечето са заключени компютрите. Разлика в доускоренията на тежките предавки се усеща най-осезаемо. С течна фаза разликата почти липсва, даже някои твърдят, че на газ с течна върви по-добре. 2. Мерене на компресия и вакуум дава материал за обосновано предположение, но не е точно. Нищо не замества луфтомера. Ако купуваш мотор с пулове, винаги взимаш предвид реглажа като разход при пазарлъка. 2,5 е с винтчета и разходът е пренебрежителен. 3. До 5см при повечето модели е без или с минимум проблеми. Има материал в нета, например в dirtyrally. По-леко с оценките на модераторския екип. Форумът има правила, неподлежащи на обсъждане. |
Автор: | ico_tech [ Пет Ное 13, 2020 1:01 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Здравей Васил. Във форума има достатъчно инфо за всички твои въпроси, но явно нямаш време. - Защо точно Bi-fuel? Обичаш кола карана от италианец, или просто те блазни измамното "фабрична газова" в обявите? По-скоро търси кола без газ, или поне такава с история, което ще отговори и на другия ти въпрос - клапаните. Газова сложена в последствие би имала повече възможности за настройка - да върви когато и както искаш. Единственото, което няма да получиш е икономична кола, нито пък бърза. - можеш да разбереш по косвени признаци за клапаните, но е тънка работа - не е за всеки сервиз и не е за всеки механик. При всички случаи ако екземпляра е на много километри клапаните се мерят, както ти писаха. Реглажа колко струва и как се прави е друга тема. - лифта на тази импреза с подложки (фланци) е до 25-30мм. Ако искаш повече ще трябва да го докараш от гуми. Има и подложки под пружините, които вдигат още малко. От там нагоре става сложно и скъпо. - ниските предавки са за всякъкъв терен, включително и при движение в тежък трафик. Не знам къде си го чел това 100 км, и дали говориш за пробег или за скорост. За системни изпреварвания по-скоро не се използва, освен ако нямаш три ръце, та хем волана да държиш, хем да ръчкаш малка и голяма ръчка. Идеята на тези бавни е да се изкачват и спускат наклони и да се минава през препятствия. Ако искаш да правиш колата за гората - просто си вземи Форестър. Там и предавателното чиско е по-подходящо. По-скоро гледай колата да има VDC (ESP), че с два отворени дифа.... колкото и да я вдигаш все ще се зарива. Успех |
Автор: | vasilml [ Пет Ное 13, 2020 9:25 am ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
Благодаря и на двамата за отделеното време и изчерпателната информация ! |
Автор: | unwe2010 [ Чет Ное 19, 2020 2:18 pm ] |
Заглавие: | Re: Особености на Субару Импреса III (2008 - ) |
2010 Импреза Bi-Fuel (Оригинално 1,5, а сега 2.0R), при мен от 2017-та: - И при двата двигателя газовата не е правила проблем, сменяни са филтрите в BRC навреме. От смяната с 2.0R съм направил около 35к км и няма никакъв проблем като си върви без засечка на газ. При високи обороти си хаби бензин директно, зависи и как се нагласи, но при мен от самото начало досега към 80 хиляди км след 5500 оборота върви и с бензин като си гледам разхода. Това лято към морето се гонихме с една Е класа и на средна скорост 160-170 и 5000+ оборота за периода ми даде 2,5-3,5 бензин и 16-17 газ на бензиностанцията. Градско на 1000 км. ми харчи 10-15 бензин и 120-130 газ сумарно, ако си я карам енергично, а ако я карам лежерно пада на 2-3 бензин и 90-100 газ. Зимно време разхода ми е 20% повече, общо взето приятна кола за никакви пари гориво/представяне, ако е поддържана навреме. На тази генерация вече са с новото поколение AWD с активното заключване на колела и е много стабилна, бях попаднал в аквапланинг по подбалканския, заради един идиот в насрещното и колата се представи прекрасно. - От Италия Субару над 5 години след сервизната се приготвяш да сменяш всичко под капака вътрешно. Мислех, че само аз съм се прецакал преди 4 години, но после и други хора с повече опит около мен изпищяха с няколко коли. - Няма смисъл от лифт, ако искаш да влезеш на нещо различно от чакъл, то по-добре по-старата 2006-2007 или нещо от другите модели. И на 18 джанта съм виждал такава да си оставя половината капси и бронята на пресечен терен. Моята е на 15-ки, както дойде и съм я завирал и на язовир, и на планина, и на проход и на т.н., но търсиш паркетен път, просто е направо спортна височината на праг и можеш да задереш каквото си харесаш, ако не си внимателен. С Форестъра на бащата съм като Рамбо, Импрезата е паркетна градска - Ниските са идеални за зимно време да издрапаш от преспа, на някои баир да качиш без никакво усилие и дотам. Полезни са, но няма никакъв смисъл от градско - дигат разхода, много лесно дигаш оборот и може да прецакаш нещо над 40-50. Учих приятелка да кара с тях и бяхме забравили да ги изключим, колата направо дигна температура на 70 км/ч, докато се прибирахме от борсата в Слатина по Цариградско. Това по въпросите, ако има нещо допълнително пиши ЛС. Винаги съм на разположение до няколко дена. Хубав ден! |
Страница 7 от 8 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |