Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Не работи запалката 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am
Мнения: 11
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги.
Имам Импреса 2002г.
Запалката ѝ не работи. Нито самата запалка загрява, нито FM трансмитер, който слагам там. Просто няма ток. Иначе отвътре отворът на запалката свети. Отворих, няма разкачена букса. Гледах схемата за бушоните. Бушонът е общ с регулирането на огледалата, а огледалата си работят, явно не е бушон.
Къде може да е проблема?

_________________
Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...

Съб Фев 03, 2024 7:25 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мери ли на буксата има ли ток? Не на лампата, тя е с габаритите и таблото.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 03, 2024 8:57 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am
Мнения: 11
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не съм. Нямам мултицет.
Може наистина да помисля, да сложа нещо там да видя дали има ток.

_________________
Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...

Съб Фев 03, 2024 10:29 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Бушонът не вярвам да е общ с огледалата, по-скоро е общ с радиото или отделен. Обикновенно корозира нитът на биметалната пластина в дъното и се разчеква. Едно почистване и свиване малко навътре оправя нещата. Прави го на изваден ключ, да не плясне бушонът.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 03, 2024 10:46 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am
Мнения: 11
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря, колега.
Понеже ѝ се заканих здраво и тя се изплаши.
:D :D :D
Запретнах ръкави, разглобих всичко и достигнах до запалката отзад. Извадих куплунга и тъкмо мислех как да продължа си спомних златното правило " проверявай на всеки етап". Пъхнах куплунга отново в запалката и ВОАЛА , тя заработи. Значи просто не е бил пъхнат добре.
Вече имам работеща запалка.
Благодаря още веднъж.
Прикачени файлове:
IMG_20240203_170542.jpg


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

_________________
Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...

Съб Фев 03, 2024 6:14 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма за какво :) :beer:

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 03, 2024 7:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 18, 2018 4:42 pm
Мнения: 290
Местоположение: София
Автомобил: FORESTER SH 2.0 D
Телефон: нула893/624083
Рейтинг: 275
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти си луд ентусиаст.... Да разглобиш всичко това за една запалка... Аз не бих го направил! :-)

Изпратено от моят M2007J20CG с помощта на Tapatalk

Съб Фев 03, 2024 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Фев 17, 2008 11:28 am
Мнения: 11
Местоположение: София
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Така и не разбрах как трябва да извадя самата запалка. На по-новите Импреси излиза заедно с кората около скоростния лост, при моята не излезе там. Махнах радиото, но блока с врътките за парното не успях, само го повдигнах и бърках под него. Много е тясно за ръка да бръкне там. Добре, че се оказа разхлабена букса, иначе още трябваше да разглабям.
Човек като не знае е така :)
Важно ми е да имам извод за ток в купето. Трябваше да го направя.

_________________
Робите не мечтаят за свобода, те мечтаят за собствени роби...

Съб Фев 03, 2024 9:45 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 37 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор