Автор |
Съобщение |
demoman
Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm Постове: 704 Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
|
Общо взето, всичко е различно - само на външен вид си приличат. Визуалните разлики се виждат и отвън, няма да ги изброявам. Окачването е различно, трансмисията цялата е различна, двигателя и периферията му са на 90% различни. Спирачките са различни, електрониката (ECU) е различна... то май не остана. Купето е еднакво т.е. самото шаси, но всичко, което се закачва към него, няма нищо общо помежду си. Хубавото е, че 95% от частите са взаимозаменяеми т.е. може да насадиш трансмисия от СТИ на ВРХ, може да насадиш спирачки, може турбина, инжектори и пр. чарколяк. Абе, Субару си е като конскруктор Лего в много отношения
|
|
|
Пон Сеп 15, 2014 7:28 pm |
|
|
xander
Регистриран на: Пон Фев 07, 2011 8:39 am Постове: 428 Местоположение: Sofia
Автомобил: Subaru Impreza WRX MY97
Рейтинг: 13
|
demoman написа: Абе, Субару си е като конскруктор Лего в много отношения
|
|
|
Сря Сеп 17, 2014 10:32 am |
|
|
Wrofeel
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 2:37 pm Постове: 85 Местоположение: Видин
Автомобил: Subaru Impreza WRX GT GF8 MY00
Рейтинг: 14
|
Здравейте, интересува ме къде и на кой местата най-често се образува ръжда при Bugeye седан (2001-2003)?
|
|
|
Сря Окт 08, 2014 2:01 am |
|
|
demoman
Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm Постове: 704 Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
|
При мен има ръжда на задните вежди на калниците и по окачването.
|
|
|
Сря Окт 08, 2014 6:44 pm |
|
|
Wrofeel
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 2:37 pm Постове: 85 Местоположение: Видин
Автомобил: Subaru Impreza WRX GT GF8 MY00
Рейтинг: 14
|
Значи както и при старото, благодаря. Как са 2.5 атмосферния и с принудително пълнене, до колко съм чувал че при врх-а буталата са от кашкавал?
|
|
|
Чет Окт 09, 2014 1:19 am |
|
|
Daniel-Atanasov
Регистриран на: Пет Ное 27, 2009 5:38 pm Постове: 11
Автомобил: Impreza 1.6 TS и Forester 2.0X
Телефон: 0899663181
Рейтинг: -19
|
demoman написа: Виждам, че по продажните сайтове се среща два вида Impreza II Bugeye: С такива фарове и с такива Въпрос: каква е разликата? Първия вид фабрично ли се слагат при някаква модификация? От първия вид съм виждал дори с мигач, разположен над дългите и късите... Моето суби е 1.5 TS, като го купих беше със капак от турбо и такива фарове на фирма Morette. Оригиналните бяха като чисто нови поставени в кутия на задната седлка. 100 човека ме питаха дали се продават, докато едно момче направо не ми предложи сума на която не устоях. Сега пак съм опулен!
_________________ По добре легнал пред бара, от колкото прав пред струга!
|
|
|
Пет Ное 07, 2014 12:30 pm |
|
|
hk100ev
Регистриран на: Нед Сеп 28, 2014 9:43 pm Постове: 19 Местоположение: София
Автомобил: Impreza Outback 2.0
Рейтинг: 1
|
Здравейте колеги, Извинявам се за мястото на поста, но той така или иначе е особен Искам да се включа в сектата с Impreza Outback Sport 2.0 125 hp, 2005 Май (по документи) . Супер и се кефя за сега Мога да твърдя, че съм изчел 90% от форума и доста инфо в нета и все пак не мога да намеря отговор на въпросите си: 1. Колата ми наистина ли е 2.0 125 коня? Навсякъде в нета пише, че Outback sport серията е 2.5, или е 2.0 с турбина.Толкова ли е рядка...? 2. Ако все пак е 2.0 125, това означава ли, че се поддържа като нормална Impreza, или си има своите специфики ? Благодаря
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Ное 11, 2014 12:26 pm |
|
|
sniper
Регистриран на: Нед Дек 18, 2011 2:06 pm Постове: 96 Местоположение: Враца
Телефон: 0884522179
Рейтинг: 35
|
|
Вто Ное 11, 2014 2:09 pm |
|
|
hk100ev
Регистриран на: Нед Сеп 28, 2014 9:43 pm Постове: 19 Местоположение: София
Автомобил: Impreza Outback 2.0
Рейтинг: 1
|
ENGINE: 2000CC EMPI SOHC NA (201) мерси отново братле Сега пък, като се разчетох ми излиза следната щуротия... Clutch type : DSPD, aka Dry Single Plate Diaphragm, тва ми звучи плашещо, нормален ли е съединителя или демферен? Абе всъщност като се замисля, кво съм се разчел, я да си карам и да си па квото има да става!!!! Сори за спама!
|
|
|
Вто Ное 11, 2014 2:25 pm |
|
|
oleg
Регистриран на: Вто Дек 16, 2014 8:16 pm Постове: 14
Автомобил: Subaru Forester 2
Рейтинг: 0
|
Да се похвля с тази машина
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Чет Яну 08, 2015 4:19 pm |
|
|
dimy
Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 5:11 pm Постове: 207 Местоположение: Самоков
Skype: dimy_teliysky
Автомобил: outback2.5 ,lancer sportback
Рейтинг: 7
|
Здравейте колеги , решил съм да взема на жената импреса автомат 1.6 до 3000е , в моминта съм в Германия какво ви е мнението за тази кола и какво да гледам като проблеми
_________________ http://www.carspending.com/bg/vehicles/5570-subaru-outback
|
|
|
Вто Апр 28, 2015 8:01 pm |
|
|
twify
Регистриран на: Пон Окт 20, 2014 12:33 pm Постове: 269 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Impreza 2001 Bugey WRX wagon
Рейтинг: 145
|
Има си някои проблеми за които трябва да се огледа: Теч от 2-та капака(трудно ще го видиш без да вдигнеш колата) Тресене на мотора (мотора почти не трябва да се тресе, има ли такова тресене приготви поне едно 400 лв за реглаж на клапани) Диференциала също може нещо да е заминал Автоматика също може да му има нещо, макар че чух че трудно става това, трябва да е голям мърляч и да не е сменял маслото дълго време, че да се е прецакала. Като цяло доста са нещата, колегите да ме поправят и споделят още инфо
|
|
|
Чет Апр 30, 2015 3:41 pm |
|
|
Alxx
|
Аз само да добавя: Щом си в Германия, потърси кола от германец, очи в очи. Първото впечатление от човека може да ти каже достатъчно как е поддържал колата. Покарай я и виж как се държи на пълен волан и с газ - да не мята предницата в завой. Хубаво е ако има валиден TüV - тук се признава. Ако е 12+ годишна, не е лошо да свалиш корите на задните бомбета(куполът в който са амортисьорите) и да огледаш за ръжда, веждите също. И за Бога не купувай кола от гастарбайтер!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Апр 30, 2015 9:50 pm |
|
|
1040
|
Вземи кола, която е карана всеки ден. Не взимай нещо на малко километри, стояло под навеса без да се кара 5 години. Разгледай техническите документи , които вървят с колата. Виж всички смени на части и консумативи. Сам ще си направиш преценка дали по колата са се давали пари с желание или е изоставена на доизживяване. Първата преценка е доста показна. Чуваш мотора как пали. Миризмата като влезеш в колата е адски подсказваща дали колата е на мърлячко или е на някой чистофайник. Забелязва се всичко по всеки един детайл. ПО дръжката на вратата, по скоростния лост и около него. Няма да влизам в подробности. Надявам се разбра какво да се гледа. Успех!
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Чет Апр 30, 2015 9:55 pm |
|
|
dimy
Регистриран на: Вто Фев 28, 2012 5:11 pm Постове: 207 Местоположение: Самоков
Skype: dimy_teliysky
Автомобил: outback2.5 ,lancer sportback
Рейтинг: 7
|
Благодаря ви , тук намерих представетелството на субару . Имат и 2 ра ръка коли, като имам време ще мина да видя какво предлагат. Като цяло наблюдението ми е , че тук колите са по скъпи от бг . Явно има защо.
_________________ http://www.carspending.com/bg/vehicles/5570-subaru-outback
|
|
|
Чет Май 07, 2015 10:06 am |
|
|
tsetsik
Регистриран на: Вто Ное 23, 2010 6:57 pm Постове: 63
Автомобил: Impreza STI
Рейтинг: 20
|
На blobeye sti с dccd, какво точно му е междуболтовото разстояние на джантите ? На доста места в нета четох, че било 5х100, но попаднах и на няколко, че щом било с дссд, било 5х114
|
|
|
Нед Ное 08, 2015 6:05 am |
|
|
Krasi83
Регистриран на: Сря Яну 20, 2016 12:12 am Постове: 1
Skype: cacao_beach2
Рейтинг: 0
|
Здравейте на всички! Скоро мисля да се присъединя към субару клуба! Спрял съм се на Impreza 2.0 WRX ! Моля дайте някакво мнение! благодаря
|
|
|
Сря Яну 20, 2016 12:19 am |
|
|
demoman
Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm Постове: 704 Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
|
Krasi83 написа: Здравейте на всички! Скоро мисля да се присъединя към субару клуба! Спрял съм се на Impreza 2.0 WRX ! Моля дайте някакво мнение! благодаря С какво предназначение ще е колата? Какъв бюджет си заделил?
|
|
|
Чет Яну 21, 2016 7:41 pm |
|
|
JPetkov
Регистриран на: Пет Апр 29, 2016 9:37 pm Постове: 4 Местоположение: София Рейтинг: 0
|
Здравейте.Бях се спрял твърдо на Легаси,но като се позамислих още не ми трябва толкова голяма кола и започнах да клоня към Импреза 2.0R 2006.Много чар има в тази кола .Моля за впечатления от комфорта за по дълги пътувания. Колата няма да е за семейна(въпреки че не виждам кой знае какъв проблем да е).Не мога да си избия от главата тая Импреза
|
|
|
Съб Апр 30, 2016 11:37 am |
|
|
Harka
|
JPetkov написа: Колата няма да е за семейна(въпреки че не виждам кой знае какъв проблем да е). И аз не виждам. Преди имахме STI 2006, минавахме по 25 000+ километра на година и откъм практичност никога не сме се оплаквали...
|
|
|
Нед Юли 31, 2016 1:22 pm |
|
|