Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 4:03 am



Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
 Помощ с смяна на генерация 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Ное 26, 2014 8:44 pm
Мнения: 6
Skype: teddytoshev
Автомобил: Impreza Wrx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте на всички, искам да си сменя генерацията на Импреза WRX-а ми. Вече съм сменил гърнете, сега остава мид пайпа и доун пайпа. Имам няколко въпроса. Харесал съм си от ebay една генерация за 200 паунда. Според вас това боклук ли е сравнение с COBB генерацийте които струват по 1500. Това е тази от ибей (http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 35b89f984a), а това е на COBB (http://www.cobbtuning.com/Subaru-SS-3-T ... 512301.htm). Ако може някой да ми обясни защо е толкова по скъпа тази на COBB. Втория ми въпрос е като махна стоковия катализатор, и като сложа хай флоу катализатора, как да се справя с грешката за чек енджин на таблото, и до колкото виждам на хай флоу катализатора изобщо няма букса да го включик някаде. Та въпроса ми е какво да направя с катализатора за да може всичко да ми е ок. Благодаря ви за отделеното време на всички.

Пон Фев 09, 2015 11:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 08, 2011 12:05 pm
Мнения: 220
Местоположение: Пловдив
Автомобил: CarBerry dccd Fory, LGT
Рейтинг: 426
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
По-евтината освен че няма high-flow cat ще иска и преправяне - крива е. Uppipe-ът ѝ е твърде дебел и е по-добре да не го ползваш.

По т.2 - не става ясно на каква кола ще го правиш това. 16 битовите са ОК само със забрана на грешката, в редки случаи грешката се появява дори и след забрана и тогава се побутват едни прагове в ROM-a. 32 битовите са по-особени, там само със забрана на грешки не става, иска си ограничаване на разни параметри, иначе смесите варират повечко и работата на мотора не е постоянна.

_________________
Zubaru.tuninK

Вто Фев 10, 2015 12:24 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Ное 26, 2014 8:44 pm
Мнения: 6
Skype: teddytoshev
Автомобил: Impreza Wrx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Карам Импреза 2004 WRX комби. Значи да не се занимавам да купувам това от ибей...бихте ли ми препоръчали нещо по евтино от това на COBB, или да събирам пари :D Мерси

Вто Фев 10, 2015 9:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
попаднах на същата генерация в ebay и ми се стори добър вариант. Видях, че темата е стара, но ми се иска, да разбера дали колегата е закупил въпросната генерация и имате ли мнения по въпроса. Все пак е неръждаема на ф76мм. и би трябвало да поотпуши моята GC8 GT turbo 1996? :)

Сря Юни 21, 2017 8:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 4 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор