Автор |
Съобщение |
iion
|
Той датчика за това е там - като трака от детонации да регулира времето на запалване и да пази двигателя. Ако трака поради други неща - бутала, сегменти, генерация - ще се мени и режима на работа на двигателя и обикновенно не е оптимален. Ако имаш съмнения за тракане по двигателя - нека го чуе и някой, на който това му е работа.
_________________ Подозирам, че всичко е нарочно...
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 9:47 pm |
|
|
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Мнения: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
|
Според немски субару форум - забиването в интервала 2000-2500 може да изчезне след реглаж на клапани. Правил ли си тази процедура?
_________________ Ein Mercedes hat 1 Stern... Gute Hotels haben 5... EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
|
|
|
Вто Юни 09, 2015 10:28 pm |
|
|
Alxx
|
Ако не бъркам, EJ20 '98-ма е SOHC и е с хидравлични. Реглаж?!
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 12:15 am |
|
|
Valio
|
Бъркаш...с кобилички е,демек се регулират.
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 7:25 am |
|
|
1040
|
оп
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юни 10, 2015 11:14 am |
|
|
BukTop
Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 12:38 am Мнения: 184 Местоположение: София
Skype: buktop3
Автомобил: 1998 Impreza WRX GT
Рейтинг: 38
|
Колкото и странно да е, вече 4ти ден го няма забиването... Нищо не съм пипал по колата след свещите, просто един ден запалих тръгнах и всичко беше ОК. На мен ми "намирисва" на тоци/датчик или нещо от сорта, което работи, когато му е кеф. Ще си карам сега, да видим кога и дали ще се появи пак.
|
|
|
Пон Юни 15, 2015 11:18 am |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
На моята Импреза със същите симптоми и същия мотор като твоя ползвах http://www.merkury-plus.com/products/ge/2_1514.html за дросели мросели абе всичко изчистих с тоя спрей след това не съм имал ядове, нямаше присецвания, менене на обороти или заглъхване заработи идеално двигателя на колата. После пък започна да ми дава грешка на кнок сензор и кат светнеше чека губеше мощност, но рядко го правеше, и моята беше без катализаторите и беше с ГИ. Успех
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Нед Юни 21, 2015 9:04 pm |
|
|
BukTop
Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 12:38 am Мнения: 184 Местоположение: София
Skype: buktop3
Автомобил: 1998 Impreza WRX GT
Рейтинг: 38
|
След 2-3 години източникът на проблема се установи, случайно... Когато купувах колата, беше с нов ангренаж, ролки и т.н. и не съм ги сменял, но в крайна сметка им дойде времето. За моя изненада, се оказа, че са били монтирани адски некадърно и единия разпределителен вал беше изместен с 1 зъб от белега, а коляновия вал с 2-3. След като всичко си беше наместено на белези, двигателя вече работи перфектно, няма глъхнене в целия диапазон от обороти, форсира се както трябва и дори звучи по различен начин. Направо не знам как съм я карал до сега така. Та, това е, дано съм бил полезен на някого в крайна сметка. Поздрави! ПП. Може би трябва да се промени заглавието на темата.
|
|
|
Пон Юли 16, 2018 12:29 pm |
|
|
ico_tech
|
Евалла - търпелив човек си
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Юли 16, 2018 3:20 pm |
|
|
Alxx
|
Просто си обича пустата Импреса, както и аз, както и ти
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Юли 16, 2018 5:50 pm |
|
|