Дано да се получи при теб със свещи и акумулатор, При мен те са нови и пак се държи като при тебе, Купих този температурен датчик и гарнитурата на дросела, но цяла седмица не намирам време да ги сменя - колата седи в гараж и сутрин не пада под 12 градуса Тези дни като ги сменя ще я оставя за през нощта навън и ще пиша за резултата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
След смяна на свещите при мен нещата значително се подобриха
Замисля се, но пали, без подаване на газ. Огромна разлика при същата температура, спрямо преди. Свещите бяха на 130,000км. Дали ще запали при -21C обаче е загадка, ще разберем скоро може би.
Обаче се появи друг проблем. Като чукна газта и после оборотите падат много, преди да се повишат пак. Предполагам че нещо по ECU-то, след откачането на батерията и че с времето ще се оправи.
Заради това, колата много 'глъхне' докато я карам и е адски неприятно. Надявам се да се оправи скоро.
Друго което забелязах снощи - ще кажеш че колата върви повече след смяната на свещите
Да споделя, Събота и неделя смених датчика и гарнитурата на дросела, Преди 2 дни я оставих 6-7 часа на нула градуса, и като я запалих, пак имаше почти същото колебание - вярно, че можех да я изфорсирам, но оборотите падаха на около 500 - почти като при тебе Но при мен това е само първите 30 секунди След това няма никакво колебание, Продължавам да мисля и да действам по случая
Чет Дек 22, 2016 3:49 pm
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Мнения: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Изглежда, че дроселовата клапа и моторчето на празен ход не са добре обучени. Направете процедурата с разкачване на акумулатора за една нощ, даване на контакт 5 пъти и изчакване по 10сек., палене, работа на място за около 20мин без да докосвате никой педал и едно кръгче на квартала, като вкарвате колата в трите основни режима - ускорение, принудителен празен ход и празен ход.
_________________ Ein Mercedes hat 1 Stern... Gute Hotels haben 5... EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
Пет Дек 23, 2016 9:43 am
Vami
Регистриран на: Сря Юни 11, 2014 6:36 pm Мнения: 953 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Outback, MT
Рейтинг: 443
Изглежда, че дроселовата клапа и моторчето на празен ход не са добре обучени.
Колите от тези години нямат моторчета за правен ход, а само дросел. За първоначално обучение на дросела е достатъчно само да се откачи клемата за определено време и да се запали след като се чуе щракването на дросела след контакт. След това всичко си се обучава с карането. Това с работа на празен ход при мен не важи, все си е тая. Работи си еднакво добре с и без "вълшебната" процедура по обучението.
Малко нова информация по проблема. Поръчах си нов дебитомер от Китай в началото на декември, но след като не дойде за 2 месеца, ми върнаха парите. Поръчах си нов - оригинален, 99% идентичен с този за моя Форестър - води се Toyota с парт номер 2220475030 Още го чакам
Но междувременно бях на планина и колата стоя цяла нощ на минус 6 градуса. Сутринта паля - по същия начин се тресе на 500 оборота. Гася я, изключих съединителя на дебитомера, паля, тресе се за 2-3 секунди и после се изфорсира сама.
Знам, че теста не е много показателен, защото когато изключиш дебитомера компютъра влиза в авариен режим и зарежда едни фабрични стойности на много датчици - не само на дебитомера, но все пак си мисля, че нещата може да се оправят с нов дебитомер.
Предполагам, че до 1-2 седмици вече ще съм с нов дебитомер, но пък си мисля, че няма да падат температурите много под нулата, за да го изтествам отново.
Това го пиша и за референция - другата зима с нови сили ще го боря тоя проблем
Пет Фев 24, 2017 4:44 pm
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Имам същия проблем с паленето от как съм купил колата, говоря за палене на бензин ( импреза 1,6 2000 година ). Не е от свещи или акумулатор. Супер е изнервящо така е вече 4 години. някой може ли да посочи кое е дросела да направя процедурата по ,,обучение,, да видя да нее от него ? Да щракне с гсм ма и да пусне една снимка тук.
Здравейте колги не съм писал тук доста отдавна, но ето дойде време пак да се включа. Гледам решение на проблема по горе няма тия японски кенефи продължавар да не палят на студено и това е… Моята има следния проблем сутрин влизам почвам да въртя на стартер и колата не пали на второто завъртане припалва…. Ма пак греда въртя трети път и започва да припалва леко леко на един на три на два цилиндъра абе на колкото и е кеф… и след 3-5 секунди нормализира и започва да работи нормално след още 4-5 секунди гасне… айде пак я паля и заработва нормално, НО ако и подам резко газ почва да тъне и да прекъсва ако тръгна да я карам прекъсва та обръщам я на газ (ГИ) и работи отлично, та след като загрее на газ я обръщам на бензин и върви като ракета без да прекъсва без да препуква без да се зачудва…. Сменен горивен филтър смених и бензиновата помпа ефект никакъв… направо ми се повръща вече Субаруто е Форестър 99 година 2-ка 125 коня! Дайте неква идея, че ще я запаля некоя сутрин с кибрит!!!!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
Ако ще да е от тях още утре ще ида да взема… приятел има морга за Субару а и на тоя модел частите (2-ра ръка) са на цени като пуканки Лъки Бой за момченце И Аз мислех да са те, че то и друго не остана по веригата освен инжекторите, тия дни ще ги сменя и ще пиша резултата Благодаря за съвета колега
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
Пон Окт 04, 2021 8:46 pm
angel_che
Регистриран на: Нед Май 16, 2010 10:25 am Мнения: 56 Местоположение: Смолян
Автомобил: Subaru Impreza XV 2011 AT
Рейтинг: 94
Здравейте колги не съм писал тук доста отдавна, но ето дойде време пак да се включа. Гледам решение на проблема по горе няма тия японски кенефи продължавар да не палят на студено и това е… Моята има следния проблем сутрин влизам почвам да въртя на стартер и колата не пали на второто завъртане припалва…. Ма пак греда въртя трети път и започва да припалва леко леко на един на три на два цилиндъра абе на колкото и е кеф… и след 3-5 секунди нормализира и започва да работи нормално след още 4-5 секунди гасне… айде пак я паля и заработва нормално, НО ако и подам резко газ почва да тъне и да прекъсва ако тръгна да я карам прекъсва та обръщам я на газ (ГИ) и работи отлично, та след като загрее на газ я обръщам на бензин и върви като ракета без да прекъсва без да препуква без да се зачудва…. Сменен горивен филтър смених и бензиновата помпа ефект никакъв… направо ми се повръща вече Субаруто е Форестър 99 година 2-ка 125 коня! Дайте неква идея, че ще я запаля некоя сутрин с кибрит!!!!
Здравей, Ще споделя моя опит с трудното палене в студените сутрини. Написаното по-долу ще ти се стори доста клиширано, но при мен даде страхотен резултат. Първо да спомена, че опита ми е от старата Impreza, с новата нямам проблеми (и със старата ми последните 2 години), защото вече знам каква е причината. Поради наличието на газова уредба, бензина в резервоара се задържа по-продължително време поради простата причина, че с него само се пали до достигане на работна температура. Това кара бензина да губи голяма част от свойствата си, а постоянните цикли на загряване и охлаждане при преминаването от бензиновата рейка до резервоара и обратно допълнително усложняват нещата. Както знаем бензина е изключително летлив и това му свойство за процеса на горенето е о.к., но за съхранението му, не. Опитай се да изразходваш до "дупка" наличното гориво. Предполагам караш с 95. След като си с газ спокойно може да го изразходваш и да отидеш на бензиностанцията на газ. Ако имаш възможност допълни до горе с 100 октанов премиум бензин. Знам, че сега ще има много хора които ще кажат как колата нямало нужда от такова гориво, щом на капачката пишело 95, да ама това важи ако нашето гориво наистина съответстваше на стандартите. И то може би се доближава донякъде до стандартния минимум, но не и след като го друскаме по резервоарите по един месец понеже караме на газ. Наличното гориво не може да се изразходи до край и винаги остават по едни 4-5 литра, така че колкото повече премиум гориво заредиш, толкова по-голямо ще е съотношението между хубавото и старото гориво и по изразен ще е ефекта. С всяко следващо зареждане дефекта от действието на стария бензин ще изчезне. Премиум горивата съдържат добавки, които поддържат въгле-водородната формула на бензина по-трайна във времето. Освен това съдържат добавки спомагащи демулсификацията на горивото. Именно през зимния сезон когато температурните флуктоации на горивото са големи, тогава е налице процеса на водно-горивна емулсия и влошаване качеството на горивото особено на необогатените горива. Във вървежа разлика няма да усетиш, но при палене и работа на празен ход се усеща "по-мазната" работа на двигателя. При мен се получи, надявам се да се получи и при теб.
Здравейте колги не съм писал тук доста отдавна, но ето дойде време пак да се включа. Гледам решение на проблема по горе няма тия японски кенефи продължавар да не палят на студено и това е… Моята има следния проблем сутрин влизам почвам да въртя на стартер и колата не пали на второто завъртане припалва…. Ма пак греда въртя трети път и започва да припалва леко леко на един на три на два цилиндъра абе на колкото и е кеф… и след 3-5 секунди нормализира и започва да работи нормално след още 4-5 секунди гасне… айде пак я паля и заработва нормално, НО ако и подам резко газ почва да тъне и да прекъсва ако тръгна да я карам прекъсва та обръщам я на газ (ГИ) и работи отлично, та след като загрее на газ я обръщам на бензин и върви като ракета без да прекъсва без да препуква без да се зачудва…. Сменен горивен филтър смених и бензиновата помпа ефект никакъв… направо ми се повръща вече Субаруто е Форестър 99 година 2-ка 125 коня! Дайте неква идея, че ще я запаля некоя сутрин с кибрит!!!!
Здравей, Ще споделя моя опит с трудното палене в студените сутрини. Написаното по-долу ще ти се стори доста клиширано, но при мен даде страхотен резултат. Първо да спомена, че опита ми е от старата Impreza, с новата нямам проблеми (и със старата ми последните 2 години), защото вече знам каква е причината. Поради наличието на газова уредба, бензина в резервоара се задържа по-продължително време поради простата причина, че с него само се пали до достигане на работна температура. Това кара бензина да губи голяма част от свойствата си, а постоянните цикли на загряване и охлаждане при преминаването от бензиновата рейка до резервоара и обратно допълнително усложняват нещата. Както знаем бензина е изключително летлив и това му свойство за процеса на горенето е о.к., но за съхранението му, не. Опитай се да изразходваш до "дупка" наличното гориво. Предполагам караш с 95. След като си с газ спокойно може да го изразходваш и да отидеш на бензиностанцията на газ. Ако имаш възможност допълни до горе с 100 октанов премиум бензин. Знам, че сега ще има много хора които ще кажат как колата нямало нужда от такова гориво, щом на капачката пишело 95, да ама това важи ако нашето гориво наистина съответстваше на стандартите. И то може би се доближава донякъде до стандартния минимум, но не и след като го друскаме по резервоарите по един месец понеже караме на газ. Наличното гориво не може да се изразходи до край и винаги остават по едни 4-5 литра, така че колкото повече премиум гориво заредиш, толкова по-голямо ще е съотношението между хубавото и старото гориво и по изразен ще е ефекта. С всяко следващо зареждане дефекта от действието на стария бензин ще изчезне. Премиум горивата съдържат добавки, които поддържат въгле-водородната формула на бензина по-трайна във времето. Освен това съдържат добавки спомагащи демулсификацията на горивото. Именно през зимния сезон когато температурните флуктоации на горивото са големи, тогава е налице процеса на водно-горивна емулсия и влошаване качеството на горивото особено на необогатените горива. Във вървежа разлика няма да усетиш, но при палене и работа на празен ход се усеща "по-мазната" работа на двигателя. При мен се получи, надявам се да се получи и при теб.
Благодаря за изчерпателния отговор колега, но проблема не е в бензина ползвам колата и служебно и всеки месец получавам по 16 литра за палене, които почти ви аги изразходвам като карам от време навреме и на бензин. Мислех и тоя вариант обаче дето казва сипах повечко свеж бензин половин резервоар долях а преди това беше на светеща лампа, долях и добавка за вода в резервоара…. Никакъв ефект…. Добавих след време спирт…. Никакъв ефект… добавих добавка за бензин за чистене на система…. Никакъв ефект! Като заключение проблема твърдо не е във горивото от резервоара, не е от горивния филтър, не е и от бензиновата помпа! Сега следват смяна на инжектори…
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
Ако ще да е от тях още утре ще ида да взема… приятел има морга за Субару а и на тоя модел частите (2-ра ръка) са на цени като пуканки Лъки Бой за момченце И Аз мислех да са те, че то и друго не остана по веригата освен инжекторите, тия дни ще ги сменя и ще пиша резултата Благодаря за съвета колега
От морга също оже да е котка в чувал ако са седяли много време - гледай да са поне от палеща кола или ги дай за почистване преди да ги монтираш
Пон Окт 04, 2021 9:43 pm
marian_de
Регистриран на: Нед Май 22, 2016 5:47 am Мнения: 398 Местоположение: Троян
Автомобил: subaru forester s-turbo
Телефон: 0888959253
Рейтинг: 220
Понеже от студът всичко се одървя ( е не всичко де ), същото се случва и със гумените маркучета . От резервоара тръгват доста при това . Всяко маркуче се свързва със тръба посредсвом някакъв вид скоба , повечето от които нямат опция за натягане . В двигателния отсек същата работа . И като се одървят в горивопровода навлиза въздух който тръгва заедно с бензина . Та докато не стигне до инжекторите чист бензин , има гаснене , клатене и колебания в празния ход . Съвета ми е да огледаш хубаво съединенията и маркучетата за евентуални напуквания .
Благодаря за отлично поставената диагноза и лечение и то онлайн. Поздравления Взех инжектори от свалени колектори и монтирах естествено поръчах от Стимо оригинален комплект гумички, пръстенчета и др. (виж снимката) монтирах и завъртях ключа… трудно запали, но запали явно бяха позасъхнали от седене… сега вече след около 15-20 дена каране работи отлично на бензин и пали как и покажа ключа сутрин. Благодаря отново на колегата за точния съвет, надявам се и всичко написано да е полезно и да е от помощ на други колеги. Поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл