Малко мудно върти в сравнение с мойта, ама запали перфектно! Акумулаторчето нещо изнемогва. Ако върти бързо ще запали почти веднага. От това клипче нямаш проблеми с паленето в момента, но се вижда че трябва да си оправиш зареждането и евентуално да провериш/смениш акумулатора. Също в големите студове пали с натиснат съединител. И е добре да не си с много гъсто масло (за тоя двигател така или иначе най-добре е 5W-30).
Вижте тоя руския линк горе - един приятел с Легаси се оплаква от трудно палене, запалване и загасване първите 1-2 пъти, та излезе това при руснаците (то къде ли другаде има knowhow за палене на студено). Значи ако тоя проблем го има при теб (не се знае, ама е факт, че всички ЕКУ ъпдейти за теб се предписват и за трудно студено палене), би трябвало на по-студено да пали по-добре, понеже екуто заради някакви екологии пали с по-бедна смес ако не е чак толкова студено. Та там си решават масово проблема като залъгват датчика, че е много ниска температурата, ЕКУ-то впръсква здраво и пали веднага.
Акумулатора е гаранционен, на по-малко от година. Ще го занеса да си го замерят и евентуално сменят ...
Мерси
В никакъв случай не го карай! Ще ти замерят ниското напрежение на заряд и ще ти кажат че гаранцията е отпаднала! Първо върви на електрикаджия да видят отъкде идва ниското напрежение от генератора. Акумулатора може и да си напълно здрав.
Здравейте, При мен го прави, когато температурите са под - 10 (ориентировъчно).
Паленето винаги отнема около 5-6 клика.
Едит: Прави го само сутрин. 1. Паля, форсира към 1700, гасне. 2 . Паля пак, същото. 3. Паля пак, но този път, като запали му подавам газ за 3-4 секунди. Не гасне.
Много странна работа аз съм със същия двигател ако не се лъжа и при мене пали доста по-лесно дори при по-ниска температура?! Имам съмнение, че освен изтощен акумулатор колата ти не е с правилния антифриз - имал съм сходен проблем с паленето с друг автомобил оказа се точно премръзнала батерийка и кофти антифриз - след смяната на 2те проблема изчезна. Искам да те питам и нещо друго - забелязвам че импресата ти харчи като 2.5 карана в лютеница а си с атмосферка 2.0 нали така? Ако сме с еднакви двигатели - EJ20 при мене зимата повече от 16.5 от нервно градско каране не съм дигал с 1.5 тонното комби? Ако си без турбо този разход говори за разни проблеми които ако ги неглежираш можеш да убиеш моторчето:( Ако я караш на бензин - опитай 98 или 100 октана еквивалент и виж дали няма да падне разхода с поне 1-2 литра, ако не е това случая или караш с много богата на гориво смес или някаде тече бензинец! (или продухай в някой сервиз инжекторите - може да има някой пикльо там:D добавките помагат в този случай - обаче само от скъпичките) Разхода ти би бил нормален за дневна употреба макс 4км отиване връщане и това цялото над 4-5к обороти:) Извинявай, че коментирам без да съм запознат с колата и стила ти на шофиране ама тоя разход е .... мамата Безаварийна!
_________________ Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...
Разхода ти би бил нормален за дневна употреба макс 4км отиване връщане и това цялото над 4-5к обороти:)
Както и е случая горе долу От както почнах да я карам до 3500rpm, разхода падна значително. В момента примерно ми показва 16l/100. Но не бързах да коментирам по него, защото все още е доста студено, оставям я на място да загрява, давам много газ по трудните за паркиране места и т.н.
Иначе слагам само 98 на ЛукОйл.
Нед Яну 24, 2016 10:27 pm
badpixel
Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:30 pm Постове: 69 Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy 3.0R spec B wagon
Рейтинг: 31
Аз си мислех, че моя крак е тежък Явно стила на шофиране се отразява доста сериозно при нашите автомобили - имал съм няколко пъти сериозен разход като съм бързал по задачки и ме е ядосал някой "шофер" правещ 3та лента в насрещното щото като цяло обаче за кратки дистанции и умерено натискане психологическата граница 17 литра на 100 с този двигател гледам да не я минавам зимата:D
p.s Аа няма ли бавни импресата? Питам защото при легасито има - същите като на форко и 5 степенна ръчка - без газ на бавни.. е почти без газ не съм закъсвал ни на лед, ни на киша, ни в преспи, в кал също е ок но там с газ е по забавно...! Проблемните качвания по бордюри (без бавните аз поне си паля саединителя - говоря за бавно качване без засилка с опряна гума върху бордюра) с бавните няма грижа - много готин чийт са - при кофти ситуации особено:)
_________________ Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...
здравей колега и аз имам същия проблем. смених свещи.кабели.бубина.стъпков мотор.кнок сензора и няма подобрение вече съм вдигнал ръце ако си рещил проблема помагай.
Поздрави на всички Още един с абсолютно същия проблем.
Карам Forester 2009-та - EJ20 без турбо 150 коня - от май месец, До сега не е имал никакви проблеми при палене,
Тази събота и неделя стоя 2 дена без да я карам, Сутринта на минус 6 градуса пали по абсолютно същия начин както е снимал hyankov Тоест пали лесно и започва да се тресе яко около 500 оборота - ако и подам газ, гасне веднага И така 5-6 пъти, Накрая успях да я изфорсирам точно както hyankov и след това никакви грижи,
Колата е с нови свещи, и нов акумулатор, нова водна помпа, антифриз, ремъци, филтри... и почистен дросел Няма никакви проблеми с чек енджин и ЕКУ-то си мисли, че всичко е точно Мисля, че проблема не е нито от качество на горивото, нито от свещи и ток,
Мисля си, че сместа е супер богата и затова не може сама да вдигне оборотите - докато се тресе отзад излизат едни черни пушилки и мирише на бензин страшно много
След изфорсиране и само 2 минути работа, следващото палене е без проблеми.
Трябва да е някой датчик, който подава грешни показания на ECU-то и да го кара да налива страшно много бензин и да го дави Или да гълта въздух от някоя гарнитура или уплътнение и това също да го мъчи като е супер студено,
Още нищо не съм открил конкретно, но ще трябва да го преборя
Мисля си, че сместа е супер богата и затова не може сама да вдигне оборотите - докато се тресе отзад излизат едни черни пушилки и мирише на бензин страшно много
Интересно. Дори когато нямам проблем с паленето около мен мерише адски много когато запаля колата студена. Мисля че влиза и в купето, направо става газова камера. Светнаха ме че може да е проблем с колекторите - като се стопли колата се разширяват и спира да мерише, а иначе не уплътнявали добре ми викат.
Не знам това може ли да има връзка с трудното палене?
Иначе до -5C поне вече му хванах цаката и паля що-годе лесно: Номера е като завъртиш ключа да изчакаш няколко секунди преди да дадеш пълен контакт.
Колега, това е доста странно твърдение. Всмукателният колектор е под вакуум и "теча" му обикновено е свързан със засмукване на въздух, а не с излизане на съдържимо отвън. При студена кола е нормално да мирише на бензин - първо защото цилиндрите буквално се удавят в течен бензин, и второ, защото двигателя се държи на богата смес до достигане на определена температура. При студено време обикновено не е изключено да продуха чист неизгорял бензин чак отзад. Тези капчици гориво доизгарят в изпускателната система и създават впечатление, че бензина излиза както го е колонка родила. В купето миризмата обикновено идва от връзката на тръбите под централната конзола. За колегата с новите свещи - не е зле да ги провериш. В някои случаи свещите се развиват. Датчика, за който говориш е за температура на въздуха в интейка. Студа променя плътността на въздуха и ЕКУ-то трябва да знае колко е за да изчисли AFR.
На -8 не се търпи, няма такава мъка - оборотите играят между 200 и 300 и гасне първите 1-2 пъти. Днес я закарах на доктор, ще видим какво ще излезе в крайна сметка. Не разбирам, но като лаик на мен ми изглежда че не подава достатъчно гориво. Не ми звучи като проблем със стартера, акумулатора или свещи.
Ти както викаш, че караш по 2-3 км за работа е нормално акумулатор а да не може ьа си възвърне изразходвания ток при запалването на колата. Какъвто и да сложиш пак ще стане същото. Виж за свещите ако са все още оригиналните може да има промяна след смяната. До колкото помня първата смяна на свещите е някъде към 85000 км и се сменят на пробег, не на години.
Не ти казвам да не я караш. Просто постоянно се чудиш защо разхода е голям, защо трудно пали и ние хората от форума изказваме предположения, но никой не ти казва да не си караш колата
Не ти казвам да не я караш. Просто постоянно се чудиш защо разхода е голям, защо трудно пали и ние хората от форума изказваме предположения, но никой не ти казва да не си караш колата
Абе не, там е работата че явно е много лошо за колата и наистина не е добра идея да я карам така. Просто кофти късмет че ми е точно такъв най-честия пробег