Отговори на тема стр <  1, 2, 3  >
 Трудно пали на студено 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат

Чет Яну 21, 2016 11:03 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Постове: 5780
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Перфектен си бе, какво я мислиш :pardon:

Чет Яну 21, 2016 11:05 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Нед Ное 29, 2015 12:23 am
Постове: 51
Местоположение: София
Skype: lz2nkm
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Малко мудно върти в сравнение с мойта, ама запали перфектно! Акумулаторчето нещо изнемогва. Ако върти бързо ще запали почти веднага. От това клипче нямаш проблеми с паленето в момента, но се вижда че трябва да си оправиш зареждането и евентуално да провериш/смениш акумулатора. Също в големите студове пали с натиснат съединител. И е добре да не си с много гъсто масло (за тоя двигател така или иначе най-добре е 5W-30).

Вижте тоя руския линк горе - един приятел с Легаси се оплаква от трудно палене, запалване и загасване първите 1-2 пъти, та излезе това при руснаците (то къде ли другаде има knowhow за палене на студено). Значи ако тоя проблем го има при теб (не се знае, ама е факт, че всички ЕКУ ъпдейти за теб се предписват и за трудно студено палене), би трябвало на по-студено да пали по-добре, понеже екуто заради някакви екологии пали с по-бедна смес ако не е чак толкова студено. Та там си решават масово проблема като залъгват датчика, че е много ниска температурата, ЕКУ-то впръсква здраво и пали веднага.

_________________
Subaru Impreza 2.0R
Nissan Almera 2.0GTi

Чет Яну 21, 2016 11:17 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Акумулатора е гаранционен, на по-малко от година. Ще го занеса да си го замерят и евентуално сменят ...

Мерси

Чет Яну 21, 2016 11:19 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Ное 29, 2015 12:23 am
Постове: 51
Местоположение: София
Skype: lz2nkm
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 213
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
hyankov написа:
Акумулатора е гаранционен, на по-малко от година. Ще го занеса да си го замерят и евентуално сменят ...

Мерси


В никакъв случай не го карай! :) Ще ти замерят ниското напрежение на заряд и ще ти кажат че гаранцията е отпаднала!
Първо върви на електрикаджия да видят отъкде идва ниското напрежение от генератора. Акумулатора може и да си напълно здрав.

_________________
Subaru Impreza 2.0R
Nissan Almera 2.0GTi

Чет Яну 21, 2016 11:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Ное 24, 2015 8:27 am
Постове: 255
Местоположение: София
Skype: koroto
Автомобил: Legacy III '99 SW 2.5L 156bhp AT
Телефон: 0885078788
Рейтинг: 45
От звездите одобренОт звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,
При мен го прави, когато температурите са под - 10 (ориентировъчно).

Паленето винаги отнема около 5-6 клика.

Едит: Прави го само сутрин.
1. Паля, форсира към 1700, гасне.
2 . Паля пак, същото.
3. Паля пак, но този път, като запали му подавам газ за 3-4 секунди. Не гасне.

Легаси 3 с ej251, няма газ.

Чет Яну 21, 2016 9:03 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Днес ми се случи подобно. Температура: -21C според табелката на спирката, -15C според термометъра на колата.

Пали и гасне почти веднага, 2-3 пъти преди да почна да снимам. Това удряне което се чува е кракът ми по педала на газта :giggle:


Нед Яну 24, 2016 10:43 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:30 pm
Постове: 69
Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy 3.0R spec B wagon
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Много странна работа :-~ аз съм със същия двигател ако не се лъжа и при мене пали доста по-лесно дори при по-ниска температура?! Имам съмнение, че освен изтощен акумулатор колата ти не е с правилния антифриз - имал съм сходен проблем с паленето с друг автомобил оказа се точно премръзнала батерийка и кофти антифриз - след смяната на 2те проблема изчезна.
Искам да те питам и нещо друго - забелязвам че импресата ти харчи като 2.5 карана в лютеница а си с атмосферка 2.0 нали така? Ако сме с еднакви двигатели - EJ20 при мене зимата повече от 16.5 от нервно градско каране не съм дигал с 1.5 тонното комби? Ако си без турбо този разход говори за разни проблеми които ако ги неглежираш можеш да убиеш моторчето:(
Ако я караш на бензин - опитай 98 или 100 октана еквивалент и виж дали няма да падне разхода с поне 1-2 литра, ако не е това случая или караш с много богата на гориво смес или някаде тече бензинец! (или продухай в някой сервиз инжекторите - може да има някой пикльо там:D добавките помагат в този случай - обаче само от скъпичките)
Разхода ти би бил нормален за дневна употреба макс 4км отиване връщане и това цялото над 4-5к обороти:) Извинявай, че коментирам без да съм запознат с колата и стила ти на шофиране ама тоя разход е .... мамата :-~ :race: Безаварийна!

_________________
Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...

Нед Яну 24, 2016 9:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
badpixel написа:
Разхода ти би бил нормален за дневна употреба макс 4км отиване връщане и това цялото над 4-5к обороти:)


Както и е случая горе долу :) От както почнах да я карам до 3500rpm, разхода падна значително. В момента примерно ми показва 16l/100. Но не бързах да коментирам по него, защото все още е доста студено, оставям я на място да загрява, давам много газ по трудните за паркиране места и т.н.

Иначе слагам само 98 на ЛукОйл.

Нед Яну 24, 2016 10:27 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Нед Дек 01, 2013 12:30 pm
Постове: 69
Местоположение: Sofia
Автомобил: Legacy 3.0R spec B wagon
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Аз си мислех, че моя крак е тежък :good: Явно стила на шофиране се отразява доста сериозно при нашите автомобили - имал съм няколко пъти сериозен разход като съм бързал по задачки и ме е ядосал някой "шофер" правещ 3та лента в насрещното щото :-~ :lipseal: като цяло обаче за кратки дистанции и умерено натискане психологическата граница 17 литра на 100 с този двигател гледам да не я минавам зимата:D :beer:

p.s Аа няма ли бавни импресата? Питам защото при легасито има - същите като на форко и 5 степенна ръчка - без газ на бавни.. е почти без газ не съм закъсвал ни на лед, ни на киша, ни в преспи, в кал също е ок но там с газ е по забавно...! Проблемните качвания по бордюри (без бавните аз поне си паля саединителя - говоря за бавно качване без засилка с опряна гума върху бордюра) с бавните няма грижа - много готин чийт са - при кофти ситуации особено:)

_________________
Не так страшен руский танк - как его пиянlь екипаж...

Пон Яну 25, 2016 9:44 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Окт 21, 2015 7:58 pm
Постове: 34
Автомобил: Subaru Impreza
Телефон: 0878312131
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
здравей колега и аз имам същия проблем. смених свещи.кабели.бубина.стъпков мотор.кнок сензора и няма подобрение вече съм вдигнал ръце ако си рещил проблема помагай.

Пон Фев 22, 2016 8:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Сеп 21, 2011 1:16 pm
Постове: 22
Местоположение: София
Автомобил: Forester 2.0 2009
Рейтинг: 141
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поздрави на всички :)
Още един с абсолютно същия проблем.

Карам Forester 2009-та - EJ20 без турбо 150 коня - от май месец,
До сега не е имал никакви проблеми при палене,

Тази събота и неделя стоя 2 дена без да я карам,
Сутринта на минус 6 градуса пали по абсолютно същия начин както е снимал hyankov
Тоест пали лесно и започва да се тресе яко около 500 оборота - ако и подам газ, гасне веднага
И така 5-6 пъти,
Накрая успях да я изфорсирам точно както hyankov и след това никакви грижи,

Колата е с нови свещи, и нов акумулатор, нова водна помпа, антифриз, ремъци, филтри... и почистен дросел
Няма никакви проблеми с чек енджин и ЕКУ-то си мисли, че всичко е точно
Мисля, че проблема не е нито от качество на горивото, нито от свещи и ток,

Мисля си, че сместа е супер богата и затова не може сама да вдигне оборотите - докато се тресе отзад излизат едни черни пушилки и мирише на бензин страшно много

След изфорсиране и само 2 минути работа, следващото палене е без проблеми.

Трябва да е някой датчик, който подава грешни показания на ECU-то и да го кара да налива страшно много бензин и да го дави
Или да гълта въздух от някоя гарнитура или уплътнение и това също да го мъчи като е супер студено,

Още нищо не съм открил конкретно, но ще трябва да го преборя

Пон Дек 05, 2016 4:03 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
vesko_m написа:
Мисля си, че сместа е супер богата и затова не може сама да вдигне оборотите - докато се тресе отзад излизат едни черни пушилки и мирише на бензин страшно много


Интересно. Дори когато нямам проблем с паленето около мен мерише адски много когато запаля колата студена. Мисля че влиза и в купето, направо става газова камера. Светнаха ме че може да е проблем с колекторите - като се стопли колата се разширяват и спира да мерише, а иначе не уплътнявали добре ми викат.

Не знам това може ли да има връзка с трудното палене?

Иначе до -5C поне вече му хванах цаката и паля що-годе лесно: Номера е като завъртиш ключа да изчакаш няколко секунди преди да дадеш пълен контакт.

Пон Дек 05, 2016 4:07 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Постове: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, това е доста странно твърдение. Всмукателният колектор е под вакуум и "теча" му обикновено е свързан със засмукване на въздух, а не с излизане на съдържимо отвън. При студена кола е нормално да мирише на бензин - първо защото цилиндрите буквално се удавят в течен бензин, и второ, защото двигателя се държи на богата смес до достигане на определена температура. При студено време обикновено не е изключено да продуха чист неизгорял бензин чак отзад. Тези капчици гориво доизгарят в изпускателната система и създават впечатление, че бензина излиза както го е колонка родила. В купето миризмата обикновено идва от връзката на тръбите под централната конзола.
За колегата с новите свещи - не е зле да ги провериш. В някои случаи свещите се развиват. Датчика, за който говориш е за температура на въздуха в интейка. Студа променя плътността на въздуха и ЕКУ-то трябва да знае колко е за да изчисли AFR.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Дек 05, 2016 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
На -8 не се търпи, няма такава мъка - оборотите играят между 200 и 300 и гасне първите 1-2 пъти. Днес я закарах на доктор, ще видим какво ще излезе в крайна сметка. Не разбирам, но като лаик на мен ми изглежда че не подава достатъчно гориво. Не ми звучи като проблем със стартера, акумулатора или свещи.

Сря Дек 14, 2016 6:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
От сервиза: всички датчици били ОК. Нещата отиват на свещи и акумулатор (слаб бил - 11.3-11.5v).

Чет Дек 15, 2016 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Постове: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти както викаш, че караш по 2-3 км за работа е нормално акумулатор а да не може ьа си възвърне изразходвания ток при запалването на колата. Какъвто и да сложиш пак ще стане същото. Виж за свещите ако са все още оригиналните може да има промяна след смяната. До колкото помня първата смяна на свещите е някъде към 85000 км и се сменят на пробег, не на години.

Чет Дек 15, 2016 11:00 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ами ок, значи спирам да я карам на къси и ще ходя пеша на работа в зимата :/

Иначе сега сменяме свещите - сменяли се на 100,000км, моята кола е на 130,000км, предполагам че никога не са сменяни до сега.

Чет Дек 15, 2016 1:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Окт 12, 2013 1:04 pm
Постове: 380
Местоположение: Варна
Автомобил: STI
Рейтинг: 245
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не ти казвам да не я караш. Просто постоянно се чудиш защо разхода е голям, защо трудно пали и ние хората от форума изказваме предположения, но никой не ти казва да не си караш колата :beer:

Чет Дек 15, 2016 3:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 24, 2015 3:59 pm
Постове: 84
Skype: hyankov
Автомобил: Subaru Impreza 2009 2.0 MT 150hp
Рейтинг: 12
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Tisho09 написа:
Не ти казвам да не я караш. Просто постоянно се чудиш защо разхода е голям, защо трудно пали и ние хората от форума изказваме предположения, но никой не ти казва да не си караш колата :beer:


Абе не, там е работата че явно е много лошо за колата и наистина не е добра идея да я карам така. Просто кофти късмет че ми е точно такъв най-честия пробег :)

Чет Дек 15, 2016 4:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема  стр <  1, 2, 3  >

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор