Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:45 pm



Отговори на тема  [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
 субару импреза 2007г. 1,5 бензин, 107кс - гори масло здраво 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm
Мнения: 11
Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Според мен - колата е прегрявана. От там са залепнали маслените сегменти и започнала да гори масло.

Вто Окт 24, 2017 2:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Методи Цанков написа:
Според мен - колата е прегрявана. От там са залепнали маслените сегменти и започнала да гори масло.


не задължително - по скоро от нередовна смяна на масло.
Маслото прегаря и тогава слепват сегментите.

Ако е прегрявана ще има следи по блока и буталата.

Вто Окт 24, 2017 2:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Г-н Цанков,
Когато писах преди половин година, целта ми беше да не се набутвате с цялостен ремонт, т.к. проблема със сегментите е често срещан при Субару. Дали от масло или от системно прегряване (колата е доста спъната и някои водачи компенсират с каране в червения сектор) това се получава като ефект при доста представители на марката. Идеята беше, че можехте да минете с половината от тази сума и да вкарате колата в добро състояние. Вие сте я докарали почти до ново ;).
Пожелавам ви оттук нататък много безаварийни км и да започне да ви радва, че май досега е само бюджетен дефицит.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Окт 24, 2017 9:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Май 26, 2017 3:41 pm
Мнения: 20
Автомобил: Legacy 2.0 R 2006
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колата имали газова уредба, че почти всеки (да не кажа всеки) проблем с клапани се отдава на работата на газ.

Сря Окт 25, 2017 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm
Мнения: 11
Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Г-н Цанков,
Когато писах преди половин година, целта ми беше да не се набутвате с цялостен ремонт, т.к. проблема със сегментите е често срещан при Субару. Дали от масло или от системно прегряване (колата е доста спъната и някои водачи компенсират с каране в червения сектор) това се получава като ефект при доста представители на марката. Идеята беше, че можехте да минете с половината от тази сума и да вкарате колата в добро състояние. Вие сте я докарали почти до ново ;).
Пожелавам ви оттук нататък много безаварийни км и да започне да ви радва, че май досега е само бюджетен дефицит.

Да, можеше да купя двигател втора ръка. Но пък трябваше и той да се отвори и да се прегледа. И да беше ОК, пак трябваше да и купя две гарнитури (най - малкото). Та реших да сменя всичко по моя. Много пари се вкарах. Мога да помогна с информация за цени на частите:
- Гарнитура за главата - 84лв. ( от магазина на авто +) - трябват 2бр.
- Сегменти комплект - 310лв. (пак от същият магазин)
- Лагери - основни и биелни - някъде около 150лв. (не помня точно).
- Клапан изпускателен - 28лв. бройката - чака се около 20дена доставка - 8бр. клапани
- Комплект ролки + ремък + анортисьорчето - около 320лв. SKF (зависи каква марка са)
- Други гарнитурки и семерини - около 40лв.
- За гумичките - не си спомням колко бяха - но не е много.....
- Шлайфане на главите - 40лв. (тука е на договорка)
- Аксиален лагер - 40лв.
- Майсторлъка - пак е на договорка - около 500лв.
- Като сложиш и масло + антофриз + филтри
СТАВА ЕДНА СЕРИОЗНА СУМА.......

Чет Окт 26, 2017 2:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm
Мнения: 11
Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Don_Ceci написа:
Колата имали газова уредба, че почти всеки (да не кажа всеки) проблем с клапани се отдава на работата на газ.

Клапаните бяха изгорели от натрупалият се нагар по тях. Поне милиметър имаше (и въпреки това, горе-долу държаха бензина при пробата).

Чет Окт 26, 2017 2:26 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 26 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор