субару импреза 2007г. 1,5 бензин, 107кс - гори масло здраво
Автор |
Съобщение |
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги Преди две седмици си купих и аз Субару Импреза от 2007г. Двигателят е бензинов, 1,5; 77кв. Но се оказа, че колата гори адски много масло: 1л. на 200км. ( направо катастрофа). Иначе всичко по колата е ок. Дори и не пуши много. Направо съм слисан. Имам представа за всичко по колите, но до сега боксер съм нямал и съм в положение "партер". Мисля да пробвам първо със смяна на гумички на клапаните, но не знам, дори дали клапаните и имат гумички. От Велико Търново съм - ако някой може да помага, ще съм му адски благодарен.
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 12:59 pm |
|
|
ico_tech
|
Съжалявам за неприятното изживяване след покупка колега. Не се хаби с гумички. За да е такъв разхода от тях трябва да ги няма. Огледай първо за течове, махни кората под двигателя и тогава си прецени. Това е зверски разход и е странно, че колата не пуши. Направи диагностика в сервиз - може във Варна, може в София, може в Пловдив. Данни за контакт има в съответната тема. И пиши да видим какъв е бил проблема.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 5:41 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Разхода на масло наистина е стресиращ. Направо не повярвах на очите си, но абсолютно е така. Няма никакви течове на масла. Кората е чиста. Върви си нормално, като за 105кс. До сега съм сменил над 50 автомобила и такова чудо не бях срещал, дори и шкодите 105 и 120 не бутаха толкова. Според мен, гумичките са се скапали тотално. ( някой да каже, дали този двигател има гумички ).
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 7:08 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
Все пак колега,огледайте колата по-обстойно за течове.Такъв разход не е нормален,и щом не пуши,както ти каза,ми се струва че причината ще е теч.Успех с откриване на проблема,и да споделиш после !
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 7:48 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Не съм казал, че колата не пуши..... - пуши, но е малко. Когато слизам на скорост (т.е. използвам моторна спирачка - след това, като подам газ, си пуши сериозно, но пак не е фрапантно). Това 1л. на 200 км. е направо брутално. Трябва облаци да има отзад....
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 7:59 pm |
|
|
Vami
|
Методи Цанков написа: Не съм казал, че колата не пуши..... но пак не е фрапантно. Явно все още не си довършил катализатора. Този разход не може да е от гумички, но от спекли маслени сегменти е напълно възможно, особено ако се кара във високите обороти. Ауспуха много ли е мазен?
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 8:23 pm |
|
|
Vmax
|
Това по скоро няма сегменти - към автора търси си двигател. И вярвай на това което ти пишат колегите , това не е Голф
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 8:28 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Бих заложил на спекли сегменти. Пробвай някаква химия за разкоксоване на сегменти въпреки, че съм скептичен. Буталата в свалено състояние успях да изчистя само след 24часово киснене в обезмаслител мелио. Успех!
Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 8:45 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Гумички или не гумички, ако не е теч от някъде, като сваляте главите и бутнете и едни нови сегменти.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 7:52 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Така е. То няма, какво да му мисля и допитвам. Днес му ръчнах една добавка в маслото, но до две седмици колата влиза в бокса за смяна на сигменти и гумички!!!
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 8:15 pm |
|
|
Vmax
|
Накиснете я с газ за 48часа и после и раздай пълната газ за 100км, ако не отпуснат се приготви за Основен ремонт
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 11:48 pm |
|
|
ico_tech
|
@ Методи Цанков, Колега, понеже си много бърз с решенията, внимавай къде ще оставиш колата за ремонт. Ако имаш доверен сервиз, който не е пипал Субару, ги помоли малко да се ограмотят иначе рискуваш да ти разглобят целия мотор за да вадят сегменти. Аз бих проверил и биелните лагери, които са им слабост. @Vmax - такъв разход на масло не става от спечени сегменти - или са счупени, или ги няма, или главата е пукната.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 7:51 am |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Уж имам доверен сервиз. То "доверен сервиз" е много разтегливо понятие. Направо не знам, какво да правя. Колата едва ли ще се оправи сама.... Пък и едвам събрах пари да я взема и сега един ремонт на двигателя ми идва като бич в почти нулевият ми бюджет! Но.... трябва да се прави. Тук в Търново ще поразпитам, дали някой сервиз е отварял такъв двигател....
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 5:25 pm |
|
|
Vmax
|
|
Съб Апр 22, 2017 6:19 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
ОК! Да кажем, че взема друг двигател..... Дали ще пасне, ако взема не 1,5 а 2000 кубика.... Трябва ли да сменям компютъра? Ще си паснат ли със скоростната кутия?
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 7:53 pm |
|
|
petko 69
|
Търново е на 2часа от Пловдив , а Павлин е твоя човек за диагностика и ремонт . Всичко друго е на принципа ,,Смяна грешка ,, не се колебай и докато се движи колата ела в Пловдив.
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 8:56 pm |
|
|
prototype
Регистриран на: Нед Яну 08, 2017 12:19 pm Мнения: 102
Skype: cooliovato
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 25
|
Методи Цанков написа: ОК! Да кажем, че взема друг двигател..... Дали ще пасне, ако взема не 1,5 а 2000 кубика.... Трябва ли да сменям компютъра? Ще си паснат ли със скоростната кутия? Мен лично ме съмнява, но нека и по-разбиращите да се изкажат
|
|
|
Нед Апр 23, 2017 6:32 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Здравейте. До къде стигнах ли? Колата още е в сервиза. Сменено е сегменти, лагери - основни и биелни, всичките изпускателни клапани, всички ролки и ангренажен ремък. Нови гарнитури, шлайфане на главите, нови гумички.....то май не остана какво още. Като левова равностойност - около 2000лв. ( заедно с майсторлъка, маслото и антифриза). Още чакам клапаните, защото са с доставка и се чака почти 20 дена. Смятам това за достатъчно. Като я запаля и покарам - ще пиша, но мисля, че трябва да е ок!
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 4:25 pm |
|
|
ico_tech
|
И какво беше състоянието на вала и лагерите? Имаше ли смисъл да цепите блока, защото биелните лагери се свалят лесно, но цепнеш ли блока вече си в друг вид ремонт и цената, която споделяш e лесно постижима.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 8:41 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: И какво беше състоянието на вала и лагерите? Имаше ли смисъл да цепите блока, защото биелните лагери се свалят лесно, но цепнеш ли блока вече си в друг вид ремонт и цената, която споделяш e лесно постижима. Като я отворихме - нищо страшно не забелязах. Нямаше счупени сегменти, гумичките бяха сносни. Единствено маслените сегменти ми се сториха залепнали. Казвам сториха - защото не се въртяха в каналът си. Нямаше никакви драскотини по цилиндрите. На пръв поглед - нищо. Биелните лагери ( и то не всички) бяха лекичко надрани. Другото което забелязах клапаните леко пропускаха бензина. Като махнахме клапаните - бяха със страхотно натрупване на нагар. (изпускателните). След почистване на нагара - се отвориха големи язви, които не подлежаха на шлайфане. Но причината за огромният разход на масло (освен в залепналите маслени сегменти) - друго нямаше. Това, че изпускателните клапани са се скапали - от тях няма как да е горяло масло.
|
|
|
Вто Окт 24, 2017 2:30 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|