субару импреза 2007г. 1,5 бензин, 107кс - гори масло здраво
Автор |
Съобщение |
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги Преди две седмици си купих и аз Субару Импреза от 2007г. Двигателят е бензинов, 1,5; 77кв. Но се оказа, че колата гори адски много масло: 1л. на 200км. ( направо катастрофа). Иначе всичко по колата е ок. Дори и не пуши много. Направо съм слисан. Имам представа за всичко по колите, но до сега боксер съм нямал и съм в положение "партер". Мисля да пробвам първо със смяна на гумички на клапаните, но не знам, дори дали клапаните и имат гумички. От Велико Търново съм - ако някой може да помага, ще съм му адски благодарен.
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 12:59 pm |
|
|
ico_tech
|
Съжалявам за неприятното изживяване след покупка колега. Не се хаби с гумички. За да е такъв разхода от тях трябва да ги няма. Огледай първо за течове, махни кората под двигателя и тогава си прецени. Това е зверски разход и е странно, че колата не пуши. Направи диагностика в сервиз - може във Варна, може в София, може в Пловдив. Данни за контакт има в съответната тема. И пиши да видим какъв е бил проблема.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 5:41 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Разхода на масло наистина е стресиращ. Направо не повярвах на очите си, но абсолютно е така. Няма никакви течове на масла. Кората е чиста. Върви си нормално, като за 105кс. До сега съм сменил над 50 автомобила и такова чудо не бях срещал, дори и шкодите 105 и 120 не бутаха толкова. Според мен, гумичките са се скапали тотално. ( някой да каже, дали този двигател има гумички ).
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 7:08 pm |
|
|
Пламен Янев
Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm Мнения: 165 Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
|
Все пак колега,огледайте колата по-обстойно за течове.Такъв разход не е нормален,и щом не пуши,както ти каза,ми се струва че причината ще е теч.Успех с откриване на проблема,и да споделиш после !
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 7:48 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Не съм казал, че колата не пуши..... - пуши, но е малко. Когато слизам на скорост (т.е. използвам моторна спирачка - след това, като подам газ, си пуши сериозно, но пак не е фрапантно). Това 1л. на 200 км. е направо брутално. Трябва облаци да има отзад....
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 7:59 pm |
|
|
Vami
|
Методи Цанков написа: Не съм казал, че колата не пуши..... но пак не е фрапантно. Явно все още не си довършил катализатора. Този разход не може да е от гумички, но от спекли маслени сегменти е напълно възможно, особено ако се кара във високите обороти. Ауспуха много ли е мазен?
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 8:23 pm |
|
|
Vmax
|
Това по скоро няма сегменти - към автора търси си двигател. И вярвай на това което ти пишат колегите , това не е Голф
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 8:28 pm |
|
|
Dimichos
Регистриран на: Съб Сеп 05, 2015 5:54 am Мнения: 167
Skype: ahead13
Автомобил: SUBARU LEGACY SPEC B
Телефон: 0889213119
Рейтинг: 28
|
Бих заложил на спекли сегменти. Пробвай някаква химия за разкоксоване на сегменти въпреки, че съм скептичен. Буталата в свалено състояние успях да изчистя само след 24часово киснене в обезмаслител мелио. Успех!
Изпратено от моят D5803 с помощта на Tapatalk
|
|
|
Пон Апр 17, 2017 8:45 pm |
|
|
TurboManiak
Регистриран на: Сря Мар 24, 2010 11:51 am Мнения: 273 Местоположение: София
Автомобил: 2005 Impreza STI на 1.5бар газ
Рейтинг: 188
|
Гумички или не гумички, ако не е теч от някъде, като сваляте главите и бутнете и едни нови сегменти.
_________________ The only way to be 100% certain that work has been done properly is to do it yourself.
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 7:52 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Така е. То няма, какво да му мисля и допитвам. Днес му ръчнах една добавка в маслото, но до две седмици колата влиза в бокса за смяна на сигменти и гумички!!!
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 8:15 pm |
|
|
Vmax
|
Накиснете я с газ за 48часа и после и раздай пълната газ за 100км, ако не отпуснат се приготви за Основен ремонт
|
|
|
Пет Апр 21, 2017 11:48 pm |
|
|
ico_tech
|
@ Методи Цанков, Колега, понеже си много бърз с решенията, внимавай къде ще оставиш колата за ремонт. Ако имаш доверен сервиз, който не е пипал Субару, ги помоли малко да се ограмотят иначе рискуваш да ти разглобят целия мотор за да вадят сегменти. Аз бих проверил и биелните лагери, които са им слабост. @Vmax - такъв разход на масло не става от спечени сегменти - или са счупени, или ги няма, или главата е пукната.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 7:51 am |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Уж имам доверен сервиз. То "доверен сервиз" е много разтегливо понятие. Направо не знам, какво да правя. Колата едва ли ще се оправи сама.... Пък и едвам събрах пари да я взема и сега един ремонт на двигателя ми идва като бич в почти нулевият ми бюджет! Но.... трябва да се прави. Тук в Търново ще поразпитам, дали някой сервиз е отварял такъв двигател....
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 5:25 pm |
|
|
Vmax
|
|
Съб Апр 22, 2017 6:19 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
ОК! Да кажем, че взема друг двигател..... Дали ще пасне, ако взема не 1,5 а 2000 кубика.... Трябва ли да сменям компютъра? Ще си паснат ли със скоростната кутия?
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 7:53 pm |
|
|
petko 69
|
Търново е на 2часа от Пловдив , а Павлин е твоя човек за диагностика и ремонт . Всичко друго е на принципа ,,Смяна грешка ,, не се колебай и докато се движи колата ела в Пловдив.
|
|
|
Съб Апр 22, 2017 8:56 pm |
|
|
prototype
Регистриран на: Нед Яну 08, 2017 12:19 pm Мнения: 102
Skype: cooliovato
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 25
|
Методи Цанков написа: ОК! Да кажем, че взема друг двигател..... Дали ще пасне, ако взема не 1,5 а 2000 кубика.... Трябва ли да сменям компютъра? Ще си паснат ли със скоростната кутия? Мен лично ме съмнява, но нека и по-разбиращите да се изкажат
|
|
|
Нед Апр 23, 2017 6:32 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
Здравейте. До къде стигнах ли? Колата още е в сервиза. Сменено е сегменти, лагери - основни и биелни, всичките изпускателни клапани, всички ролки и ангренажен ремък. Нови гарнитури, шлайфане на главите, нови гумички.....то май не остана какво още. Като левова равностойност - около 2000лв. ( заедно с майсторлъка, маслото и антифриза). Още чакам клапаните, защото са с доставка и се чака почти 20 дена. Смятам това за достатъчно. Като я запаля и покарам - ще пиша, но мисля, че трябва да е ок!
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 4:25 pm |
|
|
ico_tech
|
И какво беше състоянието на вала и лагерите? Имаше ли смисъл да цепите блока, защото биелните лагери се свалят лесно, но цепнеш ли блока вече си в друг вид ремонт и цената, която споделяш e лесно постижима.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Окт 23, 2017 8:41 pm |
|
|
Методи Цанков
Регистриран на: Пон Апр 17, 2017 12:38 pm Мнения: 11 Местоположение: Велико Търново
Skype: metipetimetipeti
Автомобил: субару импреза 2007г.
Телефон: 0879567678
Рейтинг: 0
|
ico_tech написа: И какво беше състоянието на вала и лагерите? Имаше ли смисъл да цепите блока, защото биелните лагери се свалят лесно, но цепнеш ли блока вече си в друг вид ремонт и цената, която споделяш e лесно постижима. Като я отворихме - нищо страшно не забелязах. Нямаше счупени сегменти, гумичките бяха сносни. Единствено маслените сегменти ми се сториха залепнали. Казвам сториха - защото не се въртяха в каналът си. Нямаше никакви драскотини по цилиндрите. На пръв поглед - нищо. Биелните лагери ( и то не всички) бяха лекичко надрани. Другото което забелязах клапаните леко пропускаха бензина. Като махнахме клапаните - бяха със страхотно натрупване на нагар. (изпускателните). След почистване на нагара - се отвориха големи язви, които не подлежаха на шлайфане. Но причината за огромният разход на масло (освен в залепналите маслени сегменти) - друго нямаше. Това, че изпускателните клапани са се скапали - от тях няма как да е горяло масло.
|
|
|
Вто Окт 24, 2017 2:30 pm |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 40 госта |
|