ico_tech написа:
Г-н Цанков,
Когато писах преди половин година, целта ми беше да не се набутвате с цялостен ремонт, т.к. проблема със сегментите е често срещан при Субару. Дали от масло или от системно прегряване (колата е доста спъната и някои водачи компенсират с каране в червения сектор) това се получава като ефект при доста представители на марката. Идеята беше, че можехте да минете с половината от тази сума и да вкарате колата в добро състояние. Вие сте я докарали почти до ново
.
Пожелавам ви оттук нататък много безаварийни км и да започне да ви радва, че май досега е само бюджетен дефицит.
Да, можеше да купя двигател втора ръка. Но пък трябваше и той да се отвори и да се прегледа. И да беше ОК, пак трябваше да и купя две гарнитури (най - малкото). Та реших да сменя всичко по моя. Много пари се вкарах. Мога да помогна с информация за цени на частите:
- Гарнитура за главата - 84лв. ( от магазина на авто +) - трябват 2бр.
- Сегменти комплект - 310лв. (пак от същият магазин)
- Лагери - основни и биелни - някъде около 150лв. (не помня точно).
- Клапан изпускателен - 28лв. бройката - чака се около 20дена доставка - 8бр. клапани
- Комплект ролки + ремък + анортисьорчето - около 320лв. SKF (зависи каква марка са)
- Други гарнитурки и семерини - около 40лв.
- За гумичките - не си спомням колко бяха - но не е много.....
- Шлайфане на главите - 40лв. (тука е на договорка)
- Аксиален лагер - 40лв.
- Майсторлъка - пак е на договорка - около 500лв.
- Като сложиш и масло + антофриз + филтри
СТАВА ЕДНА СЕРИОЗНА СУМА.......