Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 Странна работа 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Мар 04, 2011 8:56 pm
Мнения: 119
Местоположение: Силистра
Skype: kikomir
Автомобил: Impreza gx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колата е Импреза 2.0gx, сутрин докато я чакам да обърне на газ, оборотите се менят от 1300 до 0 ако тръгна на бензин забива носа. При принудително обръщане на газ проблем няма . Сменени: ламбда сонда 1, бензинов филтър, свещи, почистен сстъпков мотор, регулиран ход на клапани. Оставам с мисълта че е или ламбдата 2 или инжектори, но като позагрее няма проблем. Моля за съвет

Пон Апр 24, 2017 8:01 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5779
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Остава инжектори :idea:

Пон Апр 24, 2017 8:13 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Пет Мар 04, 2011 8:56 pm
Мнения: 119
Местоположение: Силистра
Skype: kikomir
Автомобил: Impreza gx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От втора ламбда след катализатора, може ли да го прави

Пон Апр 24, 2017 12:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Чет Юни 16, 2016 4:28 pm
Мнения: 177
Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback 3.0 H6 2004 + Vialle LPi
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може и от бензиновата помпа да е, аз поне имах подобен проблем с автомобил от друга марка.

Пон Апр 24, 2017 1:34 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 04, 2011 8:56 pm
Мнения: 119
Местоположение: Силистра
Skype: kikomir
Автомобил: Impreza gx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Май всичко и сочи стъпките мотор, но как да го роверя

Пон Апр 24, 2017 3:08 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 12, 2013 5:21 pm
Мнения: 165
Местоположение: Търговище
Автомобил: Impreza Outback 2.0;125;2005
Телефон: 0894736253
Рейтинг: 136
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
kyko81 написа:
или инжектори, но като позагрее няма проблем. Моля за съвет

И аз си мисля за инжектори.При мен имаше такива симптоми,и след смяна на определени 2 бр.(после и другите),всичко се нормализира.

Пон Апр 24, 2017 5:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
@kiko 81 - колега колата не хвърля ли някаква грешка? Я вземи прочети ЕКУ-то за повече данни. Пропуски на въздух някакви?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Апр 24, 2017 5:35 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 04, 2011 8:56 pm
Мнения: 119
Местоположение: Силистра
Skype: kikomir
Автомобил: Impreza gx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Вчера си направих експеримент. Махнах буксата на стъпковия докато работи на газ..... С колебания но работеше а на бензин гасне. Леко забива и на газ но не е фатално. Мисля че ако е инжектори и на високи няма да върви. Явно е стъпковия

Вто Апр 25, 2017 7:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не е. Изпускащи инжектори бълват здраво и може затова без IACV да не гасне. На високи обороти върви дзверски с изпускащи инжектори. Много грешно мислиш. Има елементарен тест за IACV, който показва работи ли - при рязко завъртане на волана на място или при пускане на климатика трябва оборотите да мръднат и много бързо да се изравнят с нормалните. Прави ли го, IACV си работи нормално, забиването се дължи на друго, което кара IACV да тръгне в грешната посока.
Провери си състоянието на бензиновите инжектори, на вакуумните маркучи до рейката и на налягането от бензиновата помпа.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Апр 25, 2017 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Мар 04, 2011 8:56 pm
Мнения: 119
Местоположение: Силистра
Skype: kikomir
Автомобил: Impreza gx
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
:idea: със затоплянето колата си стана нормална. Ха сега от ?

Пет Апр 28, 2017 12:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 06, 2017 3:58 pm
Мнения: 2
Skype: U
Автомобил: SUBARU
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.Имам проблем със субито то е импреза 2.0 126к.с минах през голяма локва и вътре в купето влезе вода и след няколко часа спря да пали няма ток до бобината и до бенз.помпа има имобилайзер възможно ли е той да прави проблем не е компа проверен е моля помогнете. :cry:

Чет Юли 06, 2017 9:47 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Апр 06, 2017 3:58 pm
Мнения: 2
Skype: U
Автомобил: SUBARU
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Каде се намира датчик колянов вал

Чет Юли 06, 2017 1:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор