Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:14 am



Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 Проблем Catalyst system Efficiency Below Threshold Bank 1) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юли 26, 2017 6:00 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Impreza 1,5 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги моля за съдействие за субару импреза 1.5 2007. Проблема е следния: паля колата изчаквам да загрее тръгвам карам известно време гася е и колата после започва да пали много трудно и като запали гасне.. и все едно няма мошност и след известно време се оправя или светка чек лампата със грешка P0420 -Catalyst system Efficiency Below Threshold Bank 1) ако някой има идея как може да си я направя сам да сподели. (Сам защото не съм в БГ) Благодаря ви предварително :)

Нед Окт 01, 2017 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 03, 2017 2:20 pm
Мнения: 3
Автомобил: Сти
Телефон: 0877289766
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здрасти,Колега

И аз имах същия проблем P0420 - това е първата ламбда сонда(сондата преди катализатора).Смени и я колата ще се оправи.Само,че търси оригинална или DENSO,или NGK :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Вто Дек 26, 2017 11:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, що пишеш глупости?
Първо, P0420 не касае задължително повредена сонда, а сигнализира за неефективна работа на катализатора, което пък от своя страна може да е предизвикано от куп неща.
И второ, колегата да дава малко история за обслужването, за да обсъдим първо простите варианти - например свещи, реглаж клапани, почистване на iacv и дросел, и пр.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 27, 2017 8:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 26, 2017 6:00 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Impreza 1,5 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Когато писах поста колата беше на 91 000км сега е на 105 000км и проблема си е абсолютно същият..По колата е сменяно само масло на 10 000км. Изчистих агр клапанчето и никва промяна..

Нед Мар 04, 2018 7:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поне едни свещи викни и направи реглаж клапани. На 105к е време и за голямото обслужване, виж си таблицата за поддръжка и не се бави, че излиза дебело после.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Мар 04, 2018 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор