Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
 Проблем Catalyst system Efficiency Below Threshold Bank 1) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Сря Юли 26, 2017 6:00 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Impreza 1,5 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги моля за съдействие за субару импреза 1.5 2007. Проблема е следния: паля колата изчаквам да загрее тръгвам карам известно време гася е и колата после започва да пали много трудно и като запали гасне.. и все едно няма мошност и след известно време се оправя или светка чек лампата със грешка P0420 -Catalyst system Efficiency Below Threshold Bank 1) ако някой има идея как може да си я направя сам да сподели. (Сам защото не съм в БГ) Благодаря ви предварително :)

Нед Окт 01, 2017 9:55 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 03, 2017 2:20 pm
Мнения: 3
Автомобил: Сти
Телефон: 0877289766
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здрасти,Колега

И аз имах същия проблем P0420 - това е първата ламбда сонда(сондата преди катализатора).Смени и я колата ще се оправи.Само,че търси оригинална или DENSO,или NGK :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Вто Дек 26, 2017 11:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега, що пишеш глупости?
Първо, P0420 не касае задължително повредена сонда, а сигнализира за неефективна работа на катализатора, което пък от своя страна може да е предизвикано от куп неща.
И второ, колегата да дава малко история за обслужването, за да обсъдим първо простите варианти - например свещи, реглаж клапани, почистване на iacv и дросел, и пр.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Сря Дек 27, 2017 8:46 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 26, 2017 6:00 pm
Мнения: 2
Автомобил: Subaru Impreza 1,5 2007
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Когато писах поста колата беше на 91 000км сега е на 105 000км и проблема си е абсолютно същият..По колата е сменяно само масло на 10 000км. Изчистих агр клапанчето и никва промяна..

Нед Мар 04, 2018 7:02 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Поне едни свещи викни и направи реглаж клапани. На 105к е време и за голямото обслужване, виж си таблицата за поддръжка и не се бави, че излиза дебело после.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Мар 04, 2018 10:34 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 5 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор