Автор |
Съобщение |
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Реших да сменя биалетките ( предните) Обаче те различни размери -65,66,67 и се за моя модел (1,6 95 коня , 2000 г)ги дават. Искам да попитам някой по запознат тая рзлика има ли значение ?
|
|
|
Пет Окт 06, 2017 9:04 pm |
|
|
Alxx
|
Биелетите на тая кола са абсолютен дръгел - направих грешката да ги сменя с оригинални и след един лек офроуд се скапаха. Купувай алуминиеви от Ауди, просто ги сравни по дължина пасват ли.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Окт 08, 2017 7:50 am |
|
|
Alxx
|
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Окт 08, 2017 9:09 am |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Аз я четох темата преди да постна ама не ги намерих онлайн да се продават. Доста се замислям дали да не си направя метални, само да им набия тампоните. Но пак остава въпроса за размера .
|
|
|
Пон Окт 09, 2017 7:52 am |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
|
Пон Окт 09, 2017 12:35 pm |
|
|
askeless
|
Аз съм ги пробвал. Преди да продам Фори му сложих от дбк димитров Плд предни и задни пластмасови биелетки. За тези 90лв с доставката за 4 броя, смятам че са чудесни с нашите пътища. Изкараха 8 месеца, но Фори не е жален. За сравнение предишните алуминиеви биелетки Фебест за 200лв. 4те броя изкараха по малко като време - тампоните се изпокъсаха от втулките и почнаха да хлопат. Истината е, че ако искаш хубави биелетки, само ОЕМ е варианта. Поздрави!
|
|
|
Пон Окт 09, 2017 6:31 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Мнения: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Ха, възможно ли е 1.6 GF 95 коня от 2000 година да няма задни биалетки а само предни ?
|
|
|
Нед Окт 29, 2017 12:23 pm |
|
|
ico_tech
|
Да. 1997 2.0 също няма.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Окт 29, 2017 1:52 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
[quote="ico_tech"]Да. 1997 2.0 също няма.[/quote/] Моята 2,0 литрова Импреса няма нито отпред,нито отзад стабилизиращи щаги и никакви биалетки.Вози по безшумно и много по меко по нашите пътища спрямо които имат.В случая окачването е 100% независимо и возенето е уникално спрямо останалите.Никаква разлика в стабилноста на колата не чувствам.Това ме довежда до заключението,че стабилизиращата щанга е едно от най големите недоразумения в окачването на колите.Те са винаги първи източници на проблеми,трополявания,лоша возия,бързо износване на биалетки,тампони и др,а също и излишни разходи.Много съм доволен от модела без стабилизиращи щанги.
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 9:27 am |
|
|
ico_tech
|
Колега, доста странно мнение имаш. Не съм запознат да има модел Субару (и изобщо автомобил) без предна стаб щанга. Ако е махната това е друг въпрос. Може в гората и града да не усещаш липсата на елемента и да се кефиш на необременената артикулация на окачването, но при по- висока скорост липсата на пренос на маса и усилие напречно при рязка маневра е изключително опасно изживяване. Та преди да формираш такова заключение - отиваш на магистралата (сам) вдигаш 140 км/ч и почваш да правиш резки маневри ляво дясно, като пример за маневра по заобикаляне на неочаквано препятствие по пътя. Или още по-крайно - рязка маневра при изпреварване в завой. Сигурен съм, че автомобилните производители и повечето хора биха приели компромиса да им "потропва" предницата пред алтернативата за "вечен покой". P.S Ако може една снимка на предните носачи, за да видим дали имат планки за монтаж на биалети
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 3:03 pm |
|
|
Vmax
|
Ице,
По добре да не вдига 140кмч и да прави маневри, че ще стане някоя беля ако наистина е без предна щанга...
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 4:07 pm |
|
|
Valio
|
ico_tech написа: Колега, доста странно мнение имаш. Не съм запознат да има модел Субару (и изобщо автомобил) без предна стаб щанга. Ако е махната това е друг въпрос. Може в гората и града да не усещаш липсата на елемента и да се кефиш на необременената артикулация на окачването, но при по- висока скорост липсата на пренос на маса и усилие напречно при рязка маневра е изключително опасно изживяване. Та преди да формираш такова заключение - отиваш на магистралата (сам) вдигаш 140 км/ч и почваш да правиш резки маневри ляво дясно, като пример за маневра по заобикаляне на неочаквано препятствие по пътя. Или още по-крайно - рязка маневра при изпреварване в завой. Сигурен съм, че автомобилните производители и повечето хора биха приели компромиса да им "потропва" предницата пред алтернативата за "вечен покой". P.S Ако може една снимка на предните носачи, за да видим дали имат планки за монтаж на биалети Че има без предна щанга има-рено 19 от първите,ама като взеха да се търкалят по таван им сложиха... Липсата на предна щанга е голямо недоразумение ...Колега наистина внимавай с резките маневри при висока скорост,аз не бих пробвал идеята на Ицо..
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 5:46 pm |
|
|
quietriot
|
Valio написа: ico_tech написа: Колега, доста странно мнение имаш. Не съм запознат да има модел Субару (и изобщо автомобил) без предна стаб щанга. Ако е махната това е друг въпрос. Може в гората и града да не усещаш липсата на елемента и да се кефиш на необременената артикулация на окачването, но при по- висока скорост липсата на пренос на маса и усилие напречно при рязка маневра е изключително опасно изживяване. Та преди да формираш такова заключение - отиваш на магистралата (сам) вдигаш 140 км/ч и почваш да правиш резки маневри ляво дясно, като пример за маневра по заобикаляне на неочаквано препятствие по пътя. Или още по-крайно - рязка маневра при изпреварване в завой. Сигурен съм, че автомобилните производители и повечето хора биха приели компромиса да им "потропва" предницата пред алтернативата за "вечен покой".
P.S Ако може една снимка на предните носачи, за да видим дали имат планки за монтаж на биалети [emoji144] Че има без предна щанга има-рено 19 от първите,ама като взеха да се търкалят по таван им сложиха... Липсата на предна щанга е голямо недоразумение ...Колега наистина внимавай с резките маневри при висока скорост,аз не бих пробвал идеята на Ицо.. По спомени Алпина ми нямаше нито предна нито задна щанга защото беше на торсиони. Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk
_________________ SUBARU LEGACY 2,5 AT 2001 GX limited
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 6:37 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
ico_tech написа: Колега, доста странно мнение имаш. Не съм запознат да има модел Субару (и изобщо автомобил) без предна стаб щанга. Ако е махната това е друг въпрос. Може в гората и града да не усещаш липсата на елемента и да се кефиш на необременената артикулация на окачването, но при по- висока скорост липсата на пренос на маса и усилие напречно при рязка маневра е изключително опасно изживяване. Та преди да формираш такова заключение - отиваш на магистралата (сам) вдигаш 140 км/ч и почваш да правиш резки маневри ляво дясно, като пример за маневра по заобикаляне на неочаквано препятствие по пътя. Или още по-крайно - рязка маневра при изпреварване в завой. Сигурен съм, че автомобилните производители и повечето хора биха приели компромиса да им "потропва" предницата пред алтернативата за "вечен покой". P.S Ако може една снимка на предните носачи, за да видим дали имат планки за монтаж на биалети Колега,аз нямам странно мнение,а само моя констатация.Не съм производител на колата за да отправяш упреци към мен.Купил съм колата 2007 год директно от собственик в Италия,минал съм до сега 130000 клм и много по късно разбрах при един тех.оглед че нямам нито отпред,нито отзад.Горе в един от постовете си твърдиш че Импреса 1997 год няма задна щанга,и не мога да разбера защо е невъзможно да няма и предна,защото не си бил знаел.Е сега трябва да знаеш.Пътувал съм три пъти до Германия,два пъти до Франция,няколко пъти до Турция и Гърция и нито за миг не съм усетил някаква нестабилност по магистрали,по завои и къде ли не.Аз не съм самоубиец и само ако бях усетил и най малка нестабилност щях да си купя щанги и да ги монтирам,не е кой знае каква инвестиция.Сега като чета какви проблеми създават тези щанги съм много доволен от странния модел на Импреса,който е без тях.
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 7:16 pm |
|
|
Valio
|
По спомени Алпина ми нямаше нито предна нито задна щанга защото беше на торсиони. Изпратено от моят SM-J730F с помощта на Tapatalk[/quote] Много си го умачкал тоз Алпин бе Васе.... ама мисля ,че грешиш,утре ще проверя...
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 7:54 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
Не греши колегата.И Клиото няма стаб.щанги нито отпред нито отзад.Може би не всички модели,но съм виждал модели без.
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 8:45 pm |
|
|
ico_tech
|
Моля за снимка на предния носач - вижда се при пълен ляв или пълен десен откъм бронята. Ако няма уши за биалетка съм готов да се извиня публично на момента. Монтажа на щангите не става без окачването да има подготовка за това. Дупки в купето за леглата на тампоните има, закрити са с тапи. За долната точка на окачване обаче трябва да има ухо, което вече си върви с модела. За 1997г за задния мост такова ухо има САМО носач от GT/WRX/STI.
За да се придържаме към темата - най-добри резултати съм имал при комбинация от оригинални биалетки, на които тампоните са подменени с Powerflex втулки. Издържаха около 100К км (5 години). Афтърмаркета се чупят при голям напън (пластмасовите).
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 9:35 pm |
|
|
Кимон
Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
|
ico_tech написа: Моля за снимка на предния носач - вижда се при пълен ляв или пълен десен откъм бронята. Ако няма уши за биалетка съм готов да се извиня публично на момента. Монтажа на щангите не става без окачването да има подготовка за това. Дупки в купето за леглата на тампоните има, закрити са с тапи. За долната точка на окачване обаче трябва да има ухо, което вече си върви с модела. За 1997г за задния мост такова ухо има САМО носач от GT/WRX/STI.
За да се придържаме към темата - най-добри резултати съм имал при комбинация от оригинални биалетки, на които тампоните са подменени с Powerflex втулки. Издържаха около 100К км (5 години). Афтърмаркета се чупят при голям напън (пластмасовите). Колега,не издребнявай с искането ти за снимка защото го приемам като заяждане,то е несъстоятелно и безсмислено най малко по две причини: 1.Има ли значение дали има уши на носачите или няма. Факта е че няма щанга и нищо лошо не се усеща от това,точно обратното,много съм доволен. 2.Японците трябва да са ненормални да направят два вида носачи заради случая.Носача по производствени причини трябва да е един и същ и ако има щанга се ползват ушите,ако няма не се ползват.Толкова много неща има по колата които са предвидени за използване при други изпълнения,та за някакви две ушенца на носачите ще създават различна номенклатура носачи.
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 10:11 pm |
|
|
Vmax
|
И аз щях да те питам за снимка, защото е интересно далие фабрично или е махната нарочно. Не е заяждане, а полезно инфомда се разясни казуса. Мислех си че ако колата е карана по планински пътища може би има логика да са махнали предната щанга с цел по голяма проходимост - щракни една снимка да видим този казус.
ПС: оставете Рената за друг форум...
|
|
|
Пон Окт 30, 2017 10:20 pm |
|
|
ico_tech
|
Не колега, не се заяждам. Забрави за молбата. Просто исках да изясним принципно хипотезата. Аз въобще не оспорвам субективното ти усещане за комфорт, нито удоволствието, което ти носи. Карал съм месеци наред без щанги и моето субективно усещане е точно обратното - комфорт леко подобрен, но стабилността при завой, движение през дупки, резки маневри и прецизността на волана са на много ниско ниво. С щанги отпред и отзад автомобила става съвсем друг, поведението му също, дори и с тези балонни гуми (185/70R14). Ако за 11 години и 210к км две смени на биалетки са проблем, то да - това е слабо звено. Както казах ушенцата на щангите отзад вървят с модела - това е спирачка пред много хора да си сложат лесно реактивна щанга, защото или трябва да заваряваш на голите рамена или да разглобиш задния мост с шенкелите за да смениш тези рамена с такива от WRX. PS. 1997 година е специална за Субару - отбелязват трета последователна титла при конструкторите във WRC с Импреза. В Европа представят 4 модела на пазара - 1.6 Ls/GL, 2.0 GL (в модификации Classic, Season и Pirsch), 2.0RX (само на отделни пазари) и 2.0 GT/WRX. 2.0 e в златната среда и някакси нелогично ми се струва да пуснат този двигател с купе без задължителната за това съвремие реактивна щанга (има я дори Москвич 2140) при условие, че маркетинга на Субару по това време разчита на успехите в рали шампионата и рекламира колите като спортно ориентирани (колкото и да е смешно). Бих казал, че вероятността да бъркам дали твоята кола има такава щанга изначално е равна на вероятността предният собственик да я е демонтирал. Карай си със здраве.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Вто Окт 31, 2017 12:13 am |
|
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта |
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|