Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 12:34 pm



Отговори на тема  [ 3 мнения ] 
 Някой с познания за единичен и двоен AVCS в импреза 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Мар 03, 2012 4:00 pm
Мнения: 21
Автомобил: impreza wrx 2005
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,
Два двигателя,EJ255 Impreza wrx-s 255 bhp с единичен AVCS и EJ257 WRX STI с двоен AVCS. Така мога ли да използвам STI-ския в WRX-а използвайки AVCS-а само на всмукателните валове без да свързвам сензорите на изпускателните валове? ](*,)

Чет Ное 09, 2017 8:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На 257 dual avcs има само на сти 2008+. Двата мотора са различни, имат различна степен на сгъстяване, различни камери на главите, бутала. Трябва задължителен ремап на ЕКУ. Можеш да сложиш 257-цата, но не мисля, че е добра идея да оставяш AVCS колелата на изпускателните валове, нито соленоидите, защото там ще навлиза вряло масло, което няма да циркулира. Което означава, че ще трябва да ползваш петите за валовете и капаците от 255-цата, да запушиш отворите за масло на изпускателните валове, за да не протече от там, да сложиш обикновени колела и да запушиш маслените фийд линии. Това ако няма физическа разлика между главите, не мога да кажа дали има, нещо не намирам схеми на 257 08+.

Чет Ное 09, 2017 9:38 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Мар 03, 2012 4:00 pm
Мнения: 21
Автомобил: impreza wrx 2005
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мерси за отговора askeless,

значи и двата мотора са 2010, разликата между 255 и 257 е че на 255та горивната камера е 50см3 а на 257 е 56см3 ( челата на буталата са малко по-дълбоки), незнам дали това ще е толкова голям проблем. До 2008 разлика в главите на двата мотора няма само в буталата. Въпроса е дали при двойниа AVCS мазането на изпусквателния вал е през ролката или има дупка на главата както маже вала на моята глава. Ако е така само сменям изпусквателния вал с моя и слагам моята ролка и съм готов. Моите глави са D25 а с двойния AVCS са W25.

Чет Ное 09, 2017 8:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 3 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор