Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 5:37 pm



Отговори на тема  [ 7 мнения ] 
 Помощ за Импреза 1,5 2007г. 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 21, 2011 12:13 pm
Мнения: 106
Местоположение: velingrad
Автомобил: Subaru LEGACY 2.2I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги.
Преди 10дни се насадих на пачи яйца с въпросната Импреза.Колата е с 1,5 двигател ,автомат 2007год.По приказките на продавача колата върти но не пали,няма и записани грешки,пък и акумулатора е умрял и ще много бля,бля.Но както има една стара приказка Очи гледали Очи плакали.Та оказа се след като купих колата, двигателя пълен блок ни на пред мърда ни на зад.Сега искам да сваля двигателя за ремонт, но както се досещате след като не мога да го превъртя вала то не мога да развия 4те болтчета на ламарината на маховика и да сваля скоростите.Моля ако имате опит с подобен проблем споделете.
Предварително Благодаря на отзовалите се Колеги.

Нед Дек 10, 2017 7:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Единственото, което се сещам - махаш предната броня, греда, радиатори и т.н. и вадиш двг и кутия, за да можеш да поразкостиш двг-то и да освободиш вала... ](*,)
Не съм запознат как се захваща автомата към вала и там не мога да помогна - може и да има някоя хитрина. Едва ли е първото АТ с блокирал колянов вал...
Като гледам - https://www.youtube.com/watch?v=FfdxyI7GAdg ако махнеш гредата и радиаторите, за да има място да дръпнеш ДВГ доста напред - да излезе torque convertor-a както е на вала - може и да стане.
Дано излезе лесно.
После покажи снимки на салатата... :facepalm:
:good: :beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Дек 10, 2017 10:17 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Пет Яну 21, 2011 12:13 pm
Мнения: 106
Местоположение: velingrad
Автомобил: Subaru LEGACY 2.2I
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря.То ваденето на комплекта двигател и скорости не проблем.Мислил съм и за разцепване на блока но от вътрешна страна към скоростите на самият блок долу има едно болтче кое възпрепятства разцепването ако не е премахнато.

Нед Дек 10, 2017 11:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е, все от някъде трябва да се почне, а и ако успееш да откачиш буталата и отхлабиш съвсем леко блока, може и да успееш да го завъртиш - лошото е, че май задните лагери първи превъртаха...
Като ги махнеш комплект и извадиш кутията от torque ocnvert-търа, може и да успееш да бръкнеш с някакъв пригоден ключ и да развиеш 4те болта.. дано не е заклинил на куцо място.
Друго, за което се сещам е - като свалиш, ако не може да стигнеш до болтовете, да разпробиеш камбаната където са в момента и после да запушваш дупките... ама това си е грозна работа.
Най-добре е някой майстор с такъв опит да се включи, че пиша свободни съчинения... :beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Пон Дек 11, 2017 9:29 am
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
vitko написа:
Здравейте колеги.
Преди 10дни се насадих на пачи яйца с въпросната Импреза.Колата е с 1,5 двигател ,автомат 2007год.По приказките на продавача колата върти но не пали,няма и записани грешки,пък и акумулатора е умрял и ще много бля,бля.Но както има една стара приказка Очи гледали Очи плакали.Та оказа се след като купих колата, двигателя пълен блок ни на пред мърда ни на зад.Сега искам да сваля двигателя за ремонт, но както се досещате след като не мога да го превъртя вала то не мога да развия 4те болтчета на ламарината на маховика и да сваля скоростите.Моля ако имате опит с подобен проблем споделете.
Предварително Благодаря на отзовалите се Колеги.

Няма проблем да извадиш скоростната кутия без торка,той си остава вързан към ламарината за коляновия вал.Преди това източи колкото масло може да излезе от ск.кутия,подложи съд под торка,защото с изваждането на ск.кутия от торка ще изтече останалото масло.След това вадиш двигателя и започваш разкостването му.Успех ти желая и пиши какви са пораженията му.

Пон Дек 11, 2017 11:28 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Колега Кимон, ако може да дадеш и малко по-подробни инструкции как да освободи междинния вал точно в зегерката без да го счупи и без да прецака уплътнението. Ако разбира се си разделял лично кутия с двигател и си оставил конвертора умишлено на мотора без последствия. За обратното има доста примери в нета.
Към Автора на темата: щом успееш да изкараш двигателя с кутията комплект (не е лека задача, че моста малко пречи :) ) почваш да разглобяваш и махаш главите и буталата. След това би трябвало да се превърти поне малко за да видиш болтчетата на торка в двата прозореца и да махнеш трансмисията по стандартния начин.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Дек 11, 2017 4:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 07, 2014 7:14 pm
Мнения: 226
Автомобил: Субару Импреса 2,0
Рейтинг: 116
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
ico_tech написа:
Колега Кимон, ако може да дадеш и малко по-подробни инструкции как да освободи междинния вал точно в зегерката без да го счупи и без да прецака уплътнението. Ако разбира се си разделял лично кутия с двигател и си оставил конвертора умишлено на мотора без последствия. За обратното има доста примери в нета.
Към Автора на темата: щом успееш да изкараш двигателя с кутията комплект (не е лека задача, че моста малко пречи :) ) почваш да разглобяваш и махаш главите и буталата. След това би трябвало да се превърти поне малко за да видиш болтчетата на торка в двата прозореца и да махнеш трансмисията по стандартния начин.

Може да се реши проблема и така както предлагаш,но ще му бъде много трудно да извади двигател и ск. кутия едновремено.С внимание и поклащане зегерката се освобождава,но може да се извади и без междиния вал,като той си остава към торка.В случая с подходящ наклон на кутията,защото му е необходима дължина назад заради дължината на междиния вал.

Пон Дек 11, 2017 7:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 7 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор