Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:28 pm



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 Поредния член в семейството 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm
Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
След две деца и outback BE/BH, дойде ред и на новия член на семейството - импреза ej204 2006г. Снимките са точно преди слагането на номерата - вече е в сервиз и са поръчани ремъци, ролки, дискове, накладки и биалетки - както и всички други течности :)


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Вто Яну 30, 2018 7:13 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Честито и безаварийни километри

Вто Яну 30, 2018 7:25 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Мар 27, 2014 8:44 am
Мнения: 25
Местоположение: град Варна
Автомобил: Outback,2008
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Честито! Със здраве и безаварийни :)

Вто Яну 30, 2018 7:32 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Сеп 08, 2011 8:05 am
Мнения: 88
Местоположение: София
Автомобил: Forester 05 XT
Рейтинг: 31
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Честито! Само весели моменти!

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Сря Яну 31, 2018 7:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm
Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да дам и малко повече информация за покупката. Както казах в една друга тема след дълго колебание и издирване се спрях на доста изгодна ценово импреза, на която светеше MIL индикатора и през freeSSM2 не можеше да се прочетат никакви грешки. Със аутоком излезнаха около 16 грешки за различни сензори и датчици (двете ламбди, стартер, сензор за скорост, дросел и т.н) общо 16 различни грешки. Автомобила палеше трудно, но след като запали - двигателя ej204, работеше като истински боксер(поне според мен) тихо, без вибрации и т.н. не вдигаше температурата и салонът заедно със външния вид бяха доста запазени. Понеже автомобилът стоеше от 8-9 месеца по обявите и последното сваляне на цена беше рязко с 1000лв, реших че въпреки ниската цена ще се опитам да я сваля още и информирах хората от автокъщата, че съм съгласен да я купя на посочената цена ако я регистрират за тяхна сметка. След разговор със шефа на къщата се съгласиха и аз доволно оставих капаро за нея в една прекрасна събота, а последващият понеделник отидох доплатих и ми я регистрираха за един ден. Тръгвайки си от КАТ установих и другите забележки, а именно двете предни биалетки и накладките - всичко друго изглеждаше прекрасно за кола която не се е движила поне 8 месесца. Закарах си я където си правя колите - предпочитам доста неща да правя сам, а това което не мога и тънките неща се доверявам на един човек, но заради спецификата на колата мисля да я закарам и на преглед във 1040 Subaru Workshop за да видят и поправят това което сме пропуснали или недовидели, все пак всички сме хора. След като стигна до предвиденото място - веднага се поръчаха, всички течности(двигателно масло, масло на скоростите, масло за диференциалите, антифриз, спирачна течност), накладки и дискове(предни и задни), биалетки, 4 нови гуми, въздушен, горивен, 2 маслени филтъра(за мотора и за скоростите). Напредъка за тази събота и неделя е че грешките остнаха само 4 след като премахнах малко излишни(пускани допълнително бог знае защо), кабели - както и намерих един леко прекъснат и правен със две леви ръце. Оставащите грешки са много готини P0137 - Ниско напрежение на О2 сензора, P138 - Високо напрежение на O2 сензора, P0851 и P0852 - те пак са противоположни за ниско и високо напрежение. Картера на скоростната кутия е свален, понеже видяхме че е монтиран със силикон, за сметка на това всичко е изчистено старото масло в вън и утре ще се търси гарнитура - ако не намерим - пак ще е със силикон. После с ново масло. Човека при когото е ще види през седмицата ако има време ще смени и маслото на мотора. Другата седмица при добро стечение на обстоятелствата продължава прегледа на кабелите, както и другите неща. Планът е на 19-ти колата да е готова, ще поствам ъпдейти в темата.

Нед Фев 04, 2018 9:04 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm
Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Да кажа ъпдейт по темата за Суби - след като вчера остана време, беше изваден компютъра на вън и мерено с пробна лампа. Установих, че всички проблемни елементи са от една букса и срязах един от кабелите на посоки за да видя дали проблемът(на мултицет вадеше 12волата, а закачена пробна лампа за пина не светеше и при закачена пробна лампа мултицетът показваше 0В) като не минава кабелът през компа ще продължат - нямаше ги проблемите. След което за вчера оставих нещата до там и почнах да търся pinout - чух се с колегата @srg, на който като му разказах симптомите и ме насочи, че това се получава като са съединени селф тест буксите. Днес сутринта отидох и първо проверих буксите бяха разкачени, но предишния собственик явно е имал нещо допълнително под волана(гром или друго, отиваха 4-5 кабела към мястото където принципно стои касетофона), което е извадил и при изваждането му като е слагал пластмасата е затиснал тези два кабела на селфтест буксата в метална шина - те са се оголили и са се окъсили през метала. Свалих корите, изолирах кабелите - прекарах ги коректно и колата вече няма проблем!

Още веднъж благодаря на колегата srg за насоката - ще почерпя.

След решаването и на този проблем - така и така пластмасите са долу реших да сложа радио от имреза 2008 - не пасва точно на пластмасориите, но моята старата беше спукана и си взех още една, а старата ми я залепиха - та реших, така и така имам 2, ще жертвам едната. Резултата е почти готов - утре ако остане време следват финните дооправяние и фолиране или пребоядисване на конзолите(още обмислям) а ето и снимки от процеса. Целта на упражнението после да се сложи мултифункционален волан + автопилот, а и ме кефят оригиналните Clarion-и.


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Съб Фев 17, 2018 8:29 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор