|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Поредния член в семейството
Автор |
Съобщение |
bebezavar
Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
|
След две деца и outback BE/BH, дойде ред и на новия член на семейството - импреза ej204 2006г. Снимките са точно преди слагането на номерата - вече е в сервиз и са поръчани ремъци, ролки, дискове, накладки и биалетки - както и всички други течности
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Вто Яну 30, 2018 7:13 pm |
|
|
Vmax
|
Честито и безаварийни километри
|
|
|
Вто Яну 30, 2018 7:25 pm |
|
|
Брачеда
Регистриран на: Чет Мар 27, 2014 8:44 am Мнения: 25 Местоположение: град Варна
Автомобил: Outback,2008
Рейтинг: 0
|
Честито! Със здраве и безаварийни
|
|
|
Вто Яну 30, 2018 7:32 pm |
|
|
Lennonbg
Регистриран на: Чет Сеп 08, 2011 8:05 am Мнения: 88 Местоположение: София
Автомобил: Forester 05 XT
Рейтинг: 31
|
Честито! Само весели моменти!
Sent from my LG-H818 using Tapatalk
|
|
|
Сря Яну 31, 2018 7:30 pm |
|
|
bebezavar
Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
|
Да дам и малко повече информация за покупката. Както казах в една друга тема след дълго колебание и издирване се спрях на доста изгодна ценово импреза, на която светеше MIL индикатора и през freeSSM2 не можеше да се прочетат никакви грешки. Със аутоком излезнаха около 16 грешки за различни сензори и датчици (двете ламбди, стартер, сензор за скорост, дросел и т.н) общо 16 различни грешки. Автомобила палеше трудно, но след като запали - двигателя ej204, работеше като истински боксер(поне според мен) тихо, без вибрации и т.н. не вдигаше температурата и салонът заедно със външния вид бяха доста запазени. Понеже автомобилът стоеше от 8-9 месеца по обявите и последното сваляне на цена беше рязко с 1000лв, реших че въпреки ниската цена ще се опитам да я сваля още и информирах хората от автокъщата, че съм съгласен да я купя на посочената цена ако я регистрират за тяхна сметка. След разговор със шефа на къщата се съгласиха и аз доволно оставих капаро за нея в една прекрасна събота, а последващият понеделник отидох доплатих и ми я регистрираха за един ден. Тръгвайки си от КАТ установих и другите забележки, а именно двете предни биалетки и накладките - всичко друго изглеждаше прекрасно за кола която не се е движила поне 8 месесца. Закарах си я където си правя колите - предпочитам доста неща да правя сам, а това което не мога и тънките неща се доверявам на един човек, но заради спецификата на колата мисля да я закарам и на преглед във 1040 Subaru Workshop за да видят и поправят това което сме пропуснали или недовидели, все пак всички сме хора. След като стигна до предвиденото място - веднага се поръчаха, всички течности(двигателно масло, масло на скоростите, масло за диференциалите, антифриз, спирачна течност), накладки и дискове(предни и задни), биалетки, 4 нови гуми, въздушен, горивен, 2 маслени филтъра(за мотора и за скоростите). Напредъка за тази събота и неделя е че грешките остнаха само 4 след като премахнах малко излишни(пускани допълнително бог знае защо), кабели - както и намерих един леко прекъснат и правен със две леви ръце. Оставащите грешки са много готини P0137 - Ниско напрежение на О2 сензора, P138 - Високо напрежение на O2 сензора, P0851 и P0852 - те пак са противоположни за ниско и високо напрежение. Картера на скоростната кутия е свален, понеже видяхме че е монтиран със силикон, за сметка на това всичко е изчистено старото масло в вън и утре ще се търси гарнитура - ако не намерим - пак ще е със силикон. После с ново масло. Човека при когото е ще види през седмицата ако има време ще смени и маслото на мотора. Другата седмица при добро стечение на обстоятелствата продължава прегледа на кабелите, както и другите неща. Планът е на 19-ти колата да е готова, ще поствам ъпдейти в темата.
|
|
|
Нед Фев 04, 2018 9:04 pm |
|
|
bebezavar
Регистриран на: Пон Ное 28, 2016 1:32 pm Мнения: 16
Автомобил: Subaru Outback 2.5 4WD
Рейтинг: 88
|
Да кажа ъпдейт по темата за Суби - след като вчера остана време, беше изваден компютъра на вън и мерено с пробна лампа. Установих, че всички проблемни елементи са от една букса и срязах един от кабелите на посоки за да видя дали проблемът(на мултицет вадеше 12волата, а закачена пробна лампа за пина не светеше и при закачена пробна лампа мултицетът показваше 0В) като не минава кабелът през компа ще продължат - нямаше ги проблемите. След което за вчера оставих нещата до там и почнах да търся pinout - чух се с колегата @srg, на който като му разказах симптомите и ме насочи, че това се получава като са съединени селф тест буксите. Днес сутринта отидох и първо проверих буксите бяха разкачени, но предишния собственик явно е имал нещо допълнително под волана(гром или друго, отиваха 4-5 кабела към мястото където принципно стои касетофона), което е извадил и при изваждането му като е слагал пластмасата е затиснал тези два кабела на селфтест буксата в метална шина - те са се оголили и са се окъсили през метала. Свалих корите, изолирах кабелите - прекарах ги коректно и колата вече няма проблем!
Още веднъж благодаря на колегата srg за насоката - ще почерпя.
След решаването и на този проблем - така и така пластмасите са долу реших да сложа радио от имреза 2008 - не пасва точно на пластмасориите, но моята старата беше спукана и си взех още една, а старата ми я залепиха - та реших, така и така имам 2, ще жертвам едната. Резултата е почти готов - утре ако остане време следват финните дооправяние и фолиране или пребоядисване на конзолите(още обмислям) а ето и снимки от процеса. Целта на упражнението после да се сложи мултифункционален волан + автопилот, а и ме кефят оригиналните Clarion-и.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
|
|
|
Съб Фев 17, 2018 8:29 pm |
|
|
|
Страница 1 от 1
|
[ 6 мнения ] |
|
Кой е на линия |
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта |
|