Привет,
1.6 и 2.0 не са особенно различни като електроника и механика.
На теория освен ЕКУ(заедно с прилежащите имобилайзер модул и ключ), генерация,воден радиатор заради дебелината(да се провери) на питата аз бих проверил евентуално и eкологията - EGR клапан и Surge solenoid защото си спомням ,че 1.6 май нямаше ,но е много вероятно и да има и като цяло зависи от модификацията(годината на производстно и нормите на пазара за който е произведена) на колата.
Има сайтове с ЕКУ-пинаути като :
http://www.northursalia.com/modificatio ... iring.htmlИ ако напишеш в Google EJ16 -> EJ20 engine swap ще излезнат поне 10 теми от международни форуми с достатъчно информация по въпроса.
Аз лично бих прехвърлил и спирачките минимум тъй като тези които идват с 1.6 не са подходящи за по-мощен мотор(те и за 1.6 не са но това е друг въпрос).
Много добре си направи сметката дали времето ,нервите и усилията които възнамеряваш да инвестираш си струват и си предвиди едни минимум 500 лв за узаконяване плюс минимум два или три дни в техностест/декра и КАТ .
Дано да съм бил полезен,
Поздрави,
Васил