Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 1:45 am



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Тресе при ускорение 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am
Мнения: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги, имам един проблем - автомобилът тресе яко при ускорение. Та предполагам е вътрешно каре, интересува ме има ли вариант да разбера кое точно, преди да се свалят? Забелязах, че има зависимост от завоя - на ляв ( с пълна газ) тресе доста, на десен се успокоява чувствително, по моята логика би трябвало да е ляво защото при десен завой има тежест върху него и го успокоява, а при ляв тежестта е на дясното, дали има нещо такова?
Също ме интересува ако им разменя местата, тресенето би трябвало да спре, така ли е?
Моля ако има някой минал по този път да сподели малко опит.

Вто Мар 20, 2018 12:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Може и да не спре да тресе, но ще намалее доста. Хвани с ръка полуоската близо до карето и я напъни вертикално нагоре-надолу с ръка. Щом толкова тресе в движение, най-вероятно ще усетиш кое е по разликата в луфта.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Мар 20, 2018 7:28 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am
Мнения: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Благодаря за мнението колега, ще пробвам да хвана разлика в луфта.

Вто Мар 20, 2018 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ти караш класик, да? Предвид възрастта на колата, не подминавай и друга, макар и малка вероятност:
Като вземеш предвид посоката на въртене на кардана, не изключвай възможността да е висящ лагер+някой опорен тампон(двигател, например или комбинация от каре плюс останалото).

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Мар 20, 2018 9:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 19, 2012 11:13 am
Мнения: 74
Местоположение: Варна
Автомобил: Impreza 2.0R '06
Рейтинг: 32
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Имах същия проблем с Аутбек.
Да при мен с размяна на полуоските нещата се оправиха. Успех

Сря Мар 21, 2018 3:42 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am
Мнения: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте колеги, днес ми остана време да погледна колата и установих, че наистина има много осезаема разлика в луфтовете на вътрешните карета, т.е. хванах и кое е заминало. Сега идва въпроса - рециклиране(ако изобщо се рециклират), втора ръка, ново? Иначе висящия лагер е сменяван и е добре, надявам се след смяната на карето да се оправят нещата.

Пет Мар 23, 2018 1:38 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Вътрешните ги стържат във Феликс, тука в София. Има и доволни, и недоволни, всичко опира до колко ти се дават.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Мар 23, 2018 6:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am
Мнения: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Ясно, какви пари е рециклирането колега?

Пет Мар 23, 2018 8:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Питай:
0898 68 79 28
0898 74 30 68
0889 09 97 99

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Мар 23, 2018 11:58 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am
Мнения: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Добре, благодаря за помощта.
Поздрави!

Съб Мар 24, 2018 7:53 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор