Автор |
Съобщение |
stefataaaa
Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am Постове: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
|
Здравейте колеги, имам един проблем - автомобилът тресе яко при ускорение. Та предполагам е вътрешно каре, интересува ме има ли вариант да разбера кое точно, преди да се свалят? Забелязах, че има зависимост от завоя - на ляв ( с пълна газ) тресе доста, на десен се успокоява чувствително, по моята логика би трябвало да е ляво защото при десен завой има тежест върху него и го успокоява, а при ляв тежестта е на дясното, дали има нещо такова? Също ме интересува ако им разменя местата, тресенето би трябвало да спре, така ли е? Моля ако има някой минал по този път да сподели малко опит.
|
|
|
Вто Мар 20, 2018 12:52 pm |
|
|
Alxx
|
Може и да не спре да тресе, но ще намалее доста. Хвани с ръка полуоската близо до карето и я напъни вертикално нагоре-надолу с ръка. Щом толкова тресе в движение, най-вероятно ще усетиш кое е по разликата в луфта.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Мар 20, 2018 7:28 pm |
|
|
stefataaaa
Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am Постове: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
|
Благодаря за мнението колега, ще пробвам да хвана разлика в луфта.
|
|
|
Вто Мар 20, 2018 8:02 pm |
|
|
Alxx
|
Ти караш класик, да? Предвид възрастта на колата, не подминавай и друга, макар и малка вероятност: Като вземеш предвид посоката на въртене на кардана, не изключвай възможността да е висящ лагер+някой опорен тампон(двигател, например или комбинация от каре плюс останалото).
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Мар 20, 2018 9:11 pm |
|
|
precakaniq
Регистриран на: Пет Окт 19, 2012 11:13 am Постове: 74 Местоположение: Варна
Автомобил: Impreza 2.0R '06
Рейтинг: 32
|
Имах същия проблем с Аутбек. Да при мен с размяна на полуоските нещата се оправиха. Успех
|
|
|
Сря Мар 21, 2018 3:42 pm |
|
|
stefataaaa
Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am Постове: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
|
Здравейте колеги, днес ми остана време да погледна колата и установих, че наистина има много осезаема разлика в луфтовете на вътрешните карета, т.е. хванах и кое е заминало. Сега идва въпроса - рециклиране(ако изобщо се рециклират), втора ръка, ново? Иначе висящия лагер е сменяван и е добре, надявам се след смяната на карето да се оправят нещата.
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 1:38 pm |
|
|
Alxx
|
Вътрешните ги стържат във Феликс, тука в София. Има и доволни, и недоволни, всичко опира до колко ти се дават.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 6:11 pm |
|
|
stefataaaa
Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am Постове: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
|
Ясно, какви пари е рециклирането колега?
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 8:54 pm |
|
|
Alxx
|
Питай: 0898 68 79 28 0898 74 30 68 0889 09 97 99
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пет Мар 23, 2018 11:58 pm |
|
|
stefataaaa
Регистриран на: Пон Авг 10, 2015 11:04 am Постове: 90
Автомобил: Subaru Impreza GT
Рейтинг: 15
|
Добре, благодаря за помощта. Поздрави!
|
|
|
Съб Мар 24, 2018 7:53 am |
|
|