Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 4:35 pm



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
 2.0R заглъхване в ниските - оправено! 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 12, 2013 2:48 am
Мнения: 8
Автомобил: Impreza 2.0R Sport
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Привет,

отдавна имах този проблем познат на доста хора с 2.0R двигателя - на втора и 2-2500 оборота моторът умира и после 'се изстрелва' като ефекта е потчи все едно да е включила турбина ;) Колата е със 'заводска газ' и в началото не ми правеше толкова впечетление. Започнах да обслужвам колата според нуждите и предписанията смених първо свещите с иридиеви, после дойде ред на съединител, масло на двигател и филтри. Проблемът оставаше като забелязях, че след всяка смяна на малсло заглъхването намаляваше но след 7-8 000 км отново излизаше в движение. Слагам от зеления мотул. Мерихме компресията оказа се ниска, но се оказа ниска за всички цилиндри и майсторът ме посъветва, че с основен ремонт шансът да изчезне този проблем не е много голям. Послушах го и реших да сипвам една добавка за компресия. След няколко смени и с повечко съединител успях да си настроя стила на каране :) После дойде време на ангренажа и ролките (без водната помпа). Промяна нямаше като че ли. След още година и половина каране обаче ми светна чека на таблото и кода за богата смес. Колата влезе в авариен режим, почна да тресе в ниските, гасне абе мн зле. Тъй като това ми се случваше и на газ и бензин търсихме проблем във вакумите и датчиците. МАФ сензора беше прочистен с карбураторен спрей, тротъла почистен, вакуми, маркучи. Бях решил следваща на стъпка пробвам с нова ламбда ако не излезе проблема. Забелязах, че едно от маркучетата за газ уредбата беше сцепено и издишаше. Ходих при газ майстора да го види и се оказа проблем. Колата почна да тресе по малко, но грешката остана. Обаче проблемът беше установен - спукана мембрана на изпарителя и колекторите се пълнят с газ. Това което не разбрах до край е как грешните данни за газ са повлияли на компа на бензин. Ходих да ми семенят изпратителя с нов (защото не се ремонтира, знаете за какво говоря нали :D ) ...ии....колата все едно е друга - половин час газ, спирачка, ускорявам - кеф.. газ, бензин, на 5-та пада до 1000 оборота после газ и не трепва. Качвам се на магистралата - все едно съм 'стоков'. Направо се родих. . Така карах 1200 км и реших да пиша докато не е станало нещо...фатално, така де щото радвай се докато можеш, че няма да е вечно ROFL. Поздрави на всички :beer:

Нед Юни 03, 2018 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако колекторите са се пълнили с газ заради неизправният изпарител е трябвало и трудно да пали.Така ли беше?

Пон Юни 04, 2018 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор