Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
 2.0R заглъхване в ниските - оправено! 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Чет Сеп 12, 2013 2:48 am
Мнения: 8
Автомобил: Impreza 2.0R Sport
Рейтинг: 4
Нов фен
Отговори с цитат
Привет,

отдавна имах този проблем познат на доста хора с 2.0R двигателя - на втора и 2-2500 оборота моторът умира и после 'се изстрелва' като ефекта е потчи все едно да е включила турбина ;) Колата е със 'заводска газ' и в началото не ми правеше толкова впечетление. Започнах да обслужвам колата според нуждите и предписанията смених първо свещите с иридиеви, после дойде ред на съединител, масло на двигател и филтри. Проблемът оставаше като забелязях, че след всяка смяна на малсло заглъхването намаляваше но след 7-8 000 км отново излизаше в движение. Слагам от зеления мотул. Мерихме компресията оказа се ниска, но се оказа ниска за всички цилиндри и майсторът ме посъветва, че с основен ремонт шансът да изчезне този проблем не е много голям. Послушах го и реших да сипвам една добавка за компресия. След няколко смени и с повечко съединител успях да си настроя стила на каране :) После дойде време на ангренажа и ролките (без водната помпа). Промяна нямаше като че ли. След още година и половина каране обаче ми светна чека на таблото и кода за богата смес. Колата влезе в авариен режим, почна да тресе в ниските, гасне абе мн зле. Тъй като това ми се случваше и на газ и бензин търсихме проблем във вакумите и датчиците. МАФ сензора беше прочистен с карбураторен спрей, тротъла почистен, вакуми, маркучи. Бях решил следваща на стъпка пробвам с нова ламбда ако не излезе проблема. Забелязах, че едно от маркучетата за газ уредбата беше сцепено и издишаше. Ходих при газ майстора да го види и се оказа проблем. Колата почна да тресе по малко, но грешката остана. Обаче проблемът беше установен - спукана мембрана на изпарителя и колекторите се пълнят с газ. Това което не разбрах до край е как грешните данни за газ са повлияли на компа на бензин. Ходих да ми семенят изпратителя с нов (защото не се ремонтира, знаете за какво говоря нали :D ) ...ии....колата все едно е друга - половин час газ, спирачка, ускорявам - кеф.. газ, бензин, на 5-та пада до 1000 оборота после газ и не трепва. Качвам се на магистралата - все едно съм 'стоков'. Направо се родих. . Така карах 1200 км и реших да пиша докато не е станало нещо...фатално, така де щото радвай се докато можеш, че няма да е вечно ROFL. Поздрави на всички :beer:

Нед Юни 03, 2018 10:37 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Май 23, 2016 5:27 pm
Мнения: 464
Местоположение: Сливен
Автомобил: Форестър 2.0 SG,06,Honda Jass,03
Телефон: 0894647025
Рейтинг: 251
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако колекторите са се пълнили с газ заради неизправният изпарител е трябвало и трудно да пали.Така ли беше?

Пон Юни 04, 2018 9:44 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор