Здравейте,
След последеното по-дълго пътуване с порядъчно количество багаж забелязах, че задницата е доста клекнала. Дори при определени неравности ходът на окачването се изчерпва и удря на твърдо от едната страна (явно и тампонът се е смачкал). Автомобилът е повдигнат с 30 мм отпред и 35 мм отзад чрез подложки между купето и амортисьорите и въпреки това клиренсът отзад е колкото стандартния по спецификация. Амортисьорите са здрави, доколкото знам не са самонивелиращи, така че решението на проблема с клякането, който се наблюдава при Forester заради износени самонивелиращи амортисьори, тук не важи. Това ме води на мисълта, ча пружините са се смачкали. Колата има теглич и газова бутилка, които също влошават ситуацията.
Вариантите, които виждам са:
Монтиране на нови, малко по-твърди пружини, със стандартна височина. Такива обаче не успях да намеря никъде.
Монтиране на самонивелиращи амортисьори, подобни на тези за Forester. Не намерих. Намерих обаче регулируеми ->
https://www.autodoc.bg/koni/7009712 , но цената е солена.
Помпащи амортисьори като на астра А комби. Такива също не успях да намеря за моята Impreza.
Последният и най-реалистичен вариант е нови стандартни стокови пружини (проверих при mimo13, може да достави). С теглич и доста товар обаче предполагам, че резултатът няма да е задоволителен и ще се смачкат бързо. Колата се кара доста натоварена през летния сезон.
Знам, че този проблем е често срещан при Forester и там решение има.
Някой от вас сблъсквал ли се е със същия проблем при Impreza и ако да, как го е решил?
Автомобилът е Impreza GG 1.6 TS Wagon.