Автор |
Съобщение |
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Постове: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Колеги, колко е вярно това, че на 70 000 е задължително да се свалят главите и да се регулират клапани, гарнитури и т.н. Аз на старата си импреза съм минал 100 к някъде и нищо не съм пипал освен една смяна на комплект ангренаж а и съм на газ. Сега се оглеждам за импреза 3, 2.0, но прочетох това на няколко места и доста ми спря интусиазма.
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 10:09 am |
|
|
CE107
Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm Постове: 108 Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
|
На всеки 110 000км се прави реглаж на клапани АКО е необходимо. По принцип след добър реглаж на 110 000км, на 220 000км не се налага такъв.
_________________ Ein Mercedes hat 1 Stern... Gute Hotels haben 5... EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!
|
|
|
Сря Авг 15, 2018 8:52 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Постове: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Само реглаж ли е ? Защото чета, че се вади целия двигател, шлайфане на глави, смени на гарнитури и т.н, което си е доста стряскащо.
|
|
|
Чет Авг 16, 2018 7:20 am |
|
|
ico_tech
|
Устройството на клапаните при "старата" ти Импреза е съвсем различно. Ако е от първа генерация 2.0 (115кс) клапани никога няма да ти се наложи да пипаш. След 2006 , двигател EJ20 става DOHC и реглажа при него е тегава работа. Такъв се налага по-често при каране с АГУ, но пробега до реглаж се определя от много фактори.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Авг 16, 2018 7:26 am |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Постове: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
...екстра , значи ще си карам старата кочинка
|
|
|
Пет Авг 17, 2018 4:19 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Постове: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Това значи ли че 2.0 двигателите до 2006 са ок с това и не се налагат тия неща?
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 12:41 pm |
|
|
Alxx
|
Версиите със 125 и 138к.с.(последното е при Легаси) са "лесните".
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 4:02 pm |
|
|
render
Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm Постове: 89 Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
|
Благодаря за инфото
|
|
|
Пон Авг 20, 2018 4:36 pm |
|
|
Axon
Регистриран на: Сря Авг 15, 2018 8:59 am Постове: 2 Рейтинг: 0
|
Възможно ли е с простичко око и ухо да се долови, дали клапаните имат нужда от реглаж? (2.0R, 2006г, газ) Ориентировъчна цена на реглажа, която да е в някакви граници от/до, тъй като фиксирана, надали съществува.
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 8:41 am |
|
|
ico_tech
|
Отваряш капака на клапаните, вадиш окото и го слагаш вътре, после слагаш пак капака. Палиш и го оставяш да се поджурка вътре и да събере впечатления. През това време лепиш ухото от външната страна страна на капака - така получваш хем видео, хем аудио сигнал. Извинявай колега, не се сдържах. Сега сериозно - клапани ще чуеш, ако хлабините станат големи. След оборудване с АГУ тази хипотеза е крайно невероятна. Органолептично (с око, ухо, пръст и език) трудно ще придобиеш представа за хлабините, но някои уреди (манометър, вакуум метър) дават доста точни резултати, преди да разглобиш механизма и да измериш директно. Цена, както сам си отбелязал, не може да се посочи. Интервала зависи от града, сервиза, опита на механика, цената на механичната обработка на главите и много други фактори. Двигателя се вади, което не е драма. Може да струва 600 лв, може и 1500 лв.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Авг 31, 2018 11:15 pm |
|
|
vova
Регистриран на: Вто Мар 20, 2018 7:17 pm Постове: 12 Местоположение: Велико Търново
Автомобил: subaru impreza 2009 2.0 бензин
Рейтинг: 0
|
А във Велико Търново кой/къде (сервиз/механик) прави този ремонт, препоръки?
|
|
|
Пон Ное 05, 2018 12:56 pm |
|
|
Shadowbeats
Регистриран на: Пон Мар 19, 2018 9:55 am Постове: 15
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Рейтинг: 0
|
Здравей колега, малко късно видях темата но .... Вмомента съм с Легаси 2.0R - същия като импрезата която ти си гледал. Няма как на слух да се улови, при мен го хванахме в доста късен стадий и то само след мерене на компресия.(спря да върви тотално в ниските обороти и почна да се тресе на място) В моя случай правихме ревизия на глави и реглаж - що годе 1700-1800лв ми излезе целия ремонт. За да те успокоя, най-вероятно след 70 000 ще се прави само реглаж (без ревизия, горе долу 300-400лв е процедурата при кадърните майстори) и вероятно няма да се прави ревизия ако се поддържа добре поне до 150 000 . Според мен това е разумен диапазон от километри, като се има впредвид че карам и аз на газ. Даже и на 50 000 смятам да го направя, и пак ми се избива ремонта. Хубавото е че след всичките нужни процедури колата е пушка, и аз съм много доволен от мотора. Надявам се да съм помогнал. Поздрави и Весели празници пожелавам!
|
|
|
Вто Дек 11, 2018 12:11 pm |
|
|