Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:41 pm



Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 въпрос за реглажите 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, колко е вярно това, че на 70 000 е задължително да се свалят главите и да се регулират клапани, гарнитури и т.н. Аз на старата си импреза съм минал 100 к някъде и нищо не съм пипал освен една смяна на комплект ангренаж а и съм на газ. Сега се оглеждам за импреза 3, 2.0, но прочетох това на няколко места и доста ми спря интусиазма.

Сря Авг 15, 2018 10:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На всеки 110 000км се прави реглаж на клапани АКО е необходимо. По принцип след добър реглаж на 110 000км, на 220 000км не се налага такъв.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Сря Авг 15, 2018 8:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Само реглаж ли е ? Защото чета, че се вади целия двигател, шлайфане на глави, смени на гарнитури и т.н, което си е доста стряскащо.

Чет Авг 16, 2018 7:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Устройството на клапаните при "старата" ти Импреза е съвсем различно. Ако е от първа генерация 2.0 (115кс) клапани никога няма да ти се наложи да пипаш. След 2006 , двигател EJ20 става DOHC и реглажа при него е тегава работа. Такъв се налага по-често при каране с АГУ, но пробега до реглаж се определя от много фактори.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Авг 16, 2018 7:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
...екстра :), значи ще си карам старата кочинка ;)

Пет Авг 17, 2018 4:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това значи ли че 2.0 двигателите до 2006 са ок с това и не се налагат тия неща?

Пон Авг 20, 2018 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Версиите със 125 и 138к.с.(последното е при Легаси) са "лесните".

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 20, 2018 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за инфото :)

Пон Авг 20, 2018 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 15, 2018 8:59 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Възможно ли е с простичко око и ухо да се долови, дали клапаните имат нужда от реглаж? (2.0R, 2006г, газ)
Ориентировъчна цена на реглажа, която да е в някакви граници от/до, тъй като фиксирана, надали съществува.

Пет Авг 31, 2018 8:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отваряш капака на клапаните, вадиш окото и го слагаш вътре, после слагаш пак капака. Палиш и го оставяш да се поджурка вътре и да събере впечатления. През това време лепиш ухото от външната страна страна на капака - така получваш хем видео, хем аудио сигнал. ROFL :D

Извинявай колега, не се сдържах. :pardon:

Сега сериозно - клапани ще чуеш, ако хлабините станат големи. След оборудване с АГУ тази хипотеза е крайно невероятна. Органолептично (с око, ухо, пръст и език) трудно ще придобиеш представа за хлабините, но някои уреди (манометър, вакуум метър) дават доста точни резултати, преди да разглобиш механизма и да измериш директно.

Цена, както сам си отбелязал, не може да се посочи. Интервала зависи от града, сервиза, опита на механика, цената на механичната обработка на главите и много други фактори. Двигателя се вади, което не е драма. Може да струва 600 лв, може и 1500 лв.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Авг 31, 2018 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 20, 2018 7:17 pm
Мнения: 12
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: subaru impreza 2009 2.0 бензин
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А във Велико Търново кой/къде (сервиз/механик) прави този ремонт, препоръки?

Пон Ное 05, 2018 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 19, 2018 9:55 am
Мнения: 15
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей колега,

малко късно видях темата но ....

Вмомента съм с Легаси 2.0R - същия като импрезата която ти си гледал. Няма как на слух да се улови, при мен го хванахме в доста късен стадий и то само след мерене на компресия.(спря да върви тотално в ниските обороти и почна да се тресе на място)

В моя случай правихме ревизия на глави и реглаж - що годе 1700-1800лв ми излезе целия ремонт. За да те успокоя, най-вероятно след 70 000 ще се прави само реглаж (без ревизия, горе долу 300-400лв е процедурата при кадърните майстори) и вероятно няма да се прави ревизия ако се поддържа добре поне до 150 000 :) .

Според мен това е разумен диапазон от километри, като се има впредвид че карам и аз на газ. Даже и на 50 000 смятам да го направя, и пак ми се избива ремонта. Хубавото е че след всичките нужни процедури колата е пушка, и аз съм много доволен от мотора.

Надявам се да съм помогнал. Поздрави и Весели празници пожелавам!

Вто Дек 11, 2018 12:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: niksan и 17 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор