Отговори на тема  [ 12 мнения ] 
 въпрос за реглажите 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги, колко е вярно това, че на 70 000 е задължително да се свалят главите и да се регулират клапани, гарнитури и т.н. Аз на старата си импреза съм минал 100 к някъде и нищо не съм пипал освен една смяна на комплект ангренаж а и съм на газ. Сега се оглеждам за импреза 3, 2.0, но прочетох това на няколко места и доста ми спря интусиазма.

Сря Авг 15, 2018 10:09 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пет Окт 03, 2014 8:27 pm
Мнения: 108
Местоположение: Deutschland
Автомобил: Impreza МY08 2.0R Comfort LPG ex
Рейтинг: 148
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На всеки 110 000км се прави реглаж на клапани АКО е необходимо. По принцип след добър реглаж на 110 000км, на 220 000км не се налага такъв.

_________________
Ein Mercedes hat 1 Stern...
Gute Hotels haben 5...
EIN SUBARU HAT 6 STERNE!!!

Сря Авг 15, 2018 8:52 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Само реглаж ли е ? Защото чета, че се вади целия двигател, шлайфане на глави, смени на гарнитури и т.н, което си е доста стряскащо.

Чет Авг 16, 2018 7:20 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Устройството на клапаните при "старата" ти Импреза е съвсем различно. Ако е от първа генерация 2.0 (115кс) клапани никога няма да ти се наложи да пипаш. След 2006 , двигател EJ20 става DOHC и реглажа при него е тегава работа. Такъв се налага по-често при каране с АГУ, но пробега до реглаж се определя от много фактори.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Чет Авг 16, 2018 7:26 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
...екстра :), значи ще си карам старата кочинка ;)

Пет Авг 17, 2018 4:19 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Това значи ли че 2.0 двигателите до 2006 са ок с това и не се налагат тия неща?

Пон Авг 20, 2018 12:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Версиите със 125 и 138к.с.(последното е при Легаси) са "лесните".

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пон Авг 20, 2018 4:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Юни 16, 2014 8:18 pm
Мнения: 89
Местоположение: sofia
Автомобил: impreza
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за инфото :)

Пон Авг 20, 2018 4:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 15, 2018 8:59 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Възможно ли е с простичко око и ухо да се долови, дали клапаните имат нужда от реглаж? (2.0R, 2006г, газ)
Ориентировъчна цена на реглажа, която да е в някакви граници от/до, тъй като фиксирана, надали съществува.

Пет Авг 31, 2018 8:41 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Отваряш капака на клапаните, вадиш окото и го слагаш вътре, после слагаш пак капака. Палиш и го оставяш да се поджурка вътре и да събере впечатления. През това време лепиш ухото от външната страна страна на капака - така получваш хем видео, хем аудио сигнал. ROFL :D

Извинявай колега, не се сдържах. :pardon:

Сега сериозно - клапани ще чуеш, ако хлабините станат големи. След оборудване с АГУ тази хипотеза е крайно невероятна. Органолептично (с око, ухо, пръст и език) трудно ще придобиеш представа за хлабините, но някои уреди (манометър, вакуум метър) дават доста точни резултати, преди да разглобиш механизма и да измериш директно.

Цена, както сам си отбелязал, не може да се посочи. Интервала зависи от града, сервиза, опита на механика, цената на механичната обработка на главите и много други фактори. Двигателя се вади, което не е драма. Може да струва 600 лв, може и 1500 лв.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Авг 31, 2018 11:15 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Мар 20, 2018 7:17 pm
Мнения: 12
Местоположение: Велико Търново
Автомобил: subaru impreza 2009 2.0 бензин
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
А във Велико Търново кой/къде (сервиз/механик) прави този ремонт, препоръки?

Пон Ное 05, 2018 12:56 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 19, 2018 9:55 am
Мнения: 15
Автомобил: Subaru Legacy 2.0R 2006
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравей колега,

малко късно видях темата но ....

Вмомента съм с Легаси 2.0R - същия като импрезата която ти си гледал. Няма как на слух да се улови, при мен го хванахме в доста късен стадий и то само след мерене на компресия.(спря да върви тотално в ниските обороти и почна да се тресе на място)

В моя случай правихме ревизия на глави и реглаж - що годе 1700-1800лв ми излезе целия ремонт. За да те успокоя, най-вероятно след 70 000 ще се прави само реглаж (без ревизия, горе долу 300-400лв е процедурата при кадърните майстори) и вероятно няма да се прави ревизия ако се поддържа добре поне до 150 000 :) .

Според мен това е разумен диапазон от километри, като се има впредвид че карам и аз на газ. Даже и на 50 000 смятам да го направя, и пак ми се избива ремонта. Хубавото е че след всичките нужни процедури колата е пушка, и аз съм много доволен от мотора.

Надявам се да съм помогнал. Поздрави и Весели празници пожелавам!

Вто Дек 11, 2018 12:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 12 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 18 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор