Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:07 pm



Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
 Проблем с охладителната система 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Авг 13, 2018 3:58 pm
Мнения: 7
Автомобил: Subaru Impreza 1.6 2004
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте,

От 2 дена имам следния проблем - стрелката на температурата стига до нормалното работно ниво, но парно няма, а и не преминвава автоматично от бензин на газ. След още няколко минути, стрелката тръгва на горе, стига до следващата черта, в този момент парното се появява и колата минава на газ. Вентилаторите си сработват, охлаждат и стрелката се връща в нормалното положение. Днес беше студено и периода до появяването на парното беше почти 20 минути.

Моля за съвет какво би могло да е. Авто-знанията ми не са много. Това което направих до тук е да почистя капачката за налягането (сравнително нова е и изглежда добре, имаше малко гняс). Да разгледам питата на радиатора дали е задръстена (изглежда ми ок). Да погледна нивото на антифриза (изглежда ми ок). Предполагам може да е въздушен балон или проблемен термостат, температурен датчик, нещо свързано с газовата. Кажете си мнението, моля. От къде да почна? Как бих могъл да диагностицирам по точно проблема. Благодаря!

Колата е Импреза 2 GG, 1,6, 2003 година, на газ.

Чет Сеп 27, 2018 10:20 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Въздух. А, за да дръпне въздух - има теч отнякъде. Търси теч от тръбите около изпарителя(като първи заподозрени).

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Сеп 27, 2018 12:54 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Въздух. А, за да дръпне въздух - има теч отнякъде. Търси теч от тръбите около изпарителя(като първи заподозрени).


Може и да няма видим теч и пак да дърпа въздух - при мен радиаторът се оказа сцепен в най-горния си край по такъв начин, че Тенчо го хвана едва след надуване под налягане. Не бях изгубил много антифриз, но пак нямаше парно. Симптомите ми бяха подобни на описаните по-горе.

Чет Сеп 27, 2018 1:05 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ники, ако не тече и дръпне въздух, логично ще се вдигне нивото на антифриза в казанчето. Иначе въздухът чие място ще заеме? :) Колегата не е споменавал такова нещо. При кола с газ винаги подозирам изпарителя - дали от тройници, дали от спукана топла мембрана. При Субару(особенно старо и без история) подозирам водната помпа. И двете неща се виждат лесно.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Сеп 27, 2018 5:01 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Alxx написа:
Ники, ако не тече и дръпне въздух, логично ще се вдигне нивото на антифриза в казанчето. Иначе въздухът чие място ще заеме? :) Колегата не е споменавал такова нещо. При кола с газ винаги подозирам изпарителя - дали от тройници, дали от спукана топла мембрана. При Субару(особенно старо и без история) подозирам водната помпа. И двете неща се виждат лесно.


Тъй де - не е споменал, но може и да не е обърнал внимание. Затова хвърляме идеи в пространството, пък той да гледа под ламарините :)

Пет Сеп 28, 2018 8:33 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Юни 26, 2014 3:25 pm
Мнения: 8
Автомобил: Subaru Legacy Subaru Impreza
Телефон: 0896671552
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги. За мен много важна роля при боксер мотора и при този тип казанчета който си взимат допълнително течността е капачката. Имам две Субарута. Към комплект ангренаж помпа термостат аз винаги добавям и капачка. На старото ми Субару имах случай на магистралата изби капачката и изхвърли водата ,оттам съответно глътна въздух, температурата взе да играе, парно съответно няма . Така че първо както казват колегите огледай добре за течове, после можеш да минеш с една капачка която да не е менте защото при мене точно от менте капачка се получи проблема ,и много добро обезвъздушаване задължително. Надявам се да бъда полезен. Ако има правописни грешки моля да ме извините пиша от телефона.

Чет Окт 04, 2018 10:33 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 6 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор