Отговори на тема  [ 28 мнения ]  стр 1, 2  Следваща
 Subaru impreza III 2.0R или 2.0D 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте !
Извинявам се предварително, ако вече има подобна тема, но съм неспособен с търсачката и не намерих някои от отговорите които търся, и бих се радвал много, ако някой от вас може да ми даде .

По същество - решил съм следващата ми кола да е японска и след като първоначално се бях спрял върху Митсубиши Лансер/Лексъс IS 220d / Субару импреза 3 генерация (единствените японски автомобили в ценови клас до 15 000лв. които ми харесват) по една или друга причина единственият вариант остана импрезата. Накратко защо се спрях точно на нея. Возих се в Лансър при това високо изпълнение(забравих как точно се водеше, но с кожена тапицерия и навигация) и единственото което ми хареса в колата освен екстериора е музиката. Бях склонен да направя компромис с не толкова красивия интериор, но след 15 мин возене в колата знаех, че не е моята. Абсолютно никакво обезшумяване (за справка в момента карам е46) , все едно единия прозорец беше свален, силно се надявам да не стоят така нещата и при импрезата, отделно 1.8 мивек мотора ми се стори доста муден и слабичък за това купе. Това което ме отказа от Лексъса е високия разход за дизел 11-13 градско, поради D-CAT мотора на който също не се носи добра слава, отделно тия 177 к.с. по никакъв начин не се усещат, 320д на бмв 150 коня ми се струва по-пъргав, а разхода е доста по-нисък.

И съответно остана само Импрезата, но сега пък се колебая дали да е 2.0 бензин с газов инжекцион или 2.0 дизел, ако не беше лошата слава на боксер дизела въобще нямаше да пиша тази тема, но проблема с коляновия вал ме плаши въпреки малкия процент проблемни бройки. Та основният ми въпрос е вярно ли е, че след 2010 година е отстранен проблема, тоест ако закупя импреза с такъв мотор 2011+ година мога да забравя за него ? Има ли други рискове с боксер дизела ?
Наясно съм, че съединителя се сменя по-често, това не ме притеснява . Как е като окачване, здрава ли е, возията прекалено твърда ли е . Купето добре ли е защитено от корозия и не на последно място пак да попитам как е като обезшумяване.

Поздрави ! :beer:

Чет Ное 29, 2018 8:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
МОйта импрезка е 2R liquid Si мноо яко стана! =D>

Чет Ное 29, 2018 8:55 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Задължително покарай и Импреза, защото няма да останеш очарован, след БМВ-то (откъм екстри, обезшумяване и т.н.). :pardon:
Откъм динамика, няма как да очакваш нещо голямо (все пак въртиш голяма кутия + 4 колела - по-големи загуби).
Щом и Ленсъра не ти е харесал - и бензин 2.0, че и 2.5 няма да ти хареса.... 3.0 също не се слави с пъргавина (понеже е и автомат), но може да ти хареса, но там излизаш от импреза.
Дизела - изцяло си е на късмет (до колкото чета от колегите, които карат - лично мнение не мога да изкажа).
След 2010 се води, че е разрешен проблема - по дизеловите теми има подробна информация прочети ги внимателно.
Също прочети внимателно темите за 'коли нов внос и защо са толкова евтини' и помисли добре.
Субару не е нито евтина за закупуване, нито за поддръжка.
За здравина - опира до конкретна бройка - от там и дали ще си доволен от марката или не.
Като цяло е спартански автомобил, с голяма нотка кеф при шофирането (не откъм екстри, а откъм усещане за пътя и колата). (говоря за модели до 2008-9). ВРХ 2016 също не ме впечатли с нещо мега яко вътре - удобно, практично, с гадна музика... иначе, за шофирането има готини екстри на режимите и т.н.

Задължително покарай (и то не на сняг и лед!), преди да вземаш решение. :good:

_________________
http://www.hostit.bg/

Чет Ное 29, 2018 9:34 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Няма японски дизел, който да хареса след бмв.
2.0р на импреза ще ти се стори като скопено магаре...

Ако ще търсиш динамика и сигурност, то 2.0 турбо бензин или 2.5 турбо което вече влиза в “dark side” ( големи коне и потенциал и големи проблеми и разходи при слаба техническа подготовка ).

Все пак покарай субару дизел - импреза или легаси и виж как ще ти се стори като усещане, но има едно голямо ако и то е обсъждано в темата за дизел....

Чет Ное 29, 2018 9:53 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Една от основните причини да не се насоча отново към БМВ е, че вече съм с дете и малко или много в една кола търся и сигурност. Не, че с всичките електроники една е90ка няма да е достатъчно сигурна, но 4х4 си е предимство пред само заден мост. Да, има го варианта x-drive, но дори във форума на БМВ няма единодушие здрава/надеждна ли е системата или не. А стане ли въпрос за 4х4 Субару и куаттро разбира се са първите думи за които се сеща човек, по лични предубеждения Ауди не бих карал, освен ако някой не реши да подарява. :D Гледайки сухите данни 2.0d на импрезата е сходна с 2.0d на БМВ като динамика, 0.4 с от 0 - 100 едва ли ще доловя, а и все пак има загуби заради 4х4 задвижването което е огромен плюс за мен. Затова и основно в темата акцентирах върху този мотор, защото, ако трябва да заложа на 2.0r то това едва ли ще е моята кола. Със сигурност към каквото и да се насоча ще се кара първо, иначе откъм екстри и оборудване не очаквам кой знае какво, в момента съм с обикновени седалки с тапицерия от плат, почти базово оборудване за е46, в сравнение с тях някои седалки от Sti изглеждат направо чудни, отделно има импрези с навигация и дори подгрев. Ако 2.0d се славеше като надежден мотор или ако поне е такъв след 2010 година, то останалото няма да го мисля. Откъм поддръжка не очаквам да е евтина, но и на моя вече одъртял баварец хич не е евтина, та се съмнявам да остана фрапиран. Да, идеалния вариант е някоя wrx на газ, но там има прекалено много рискове, а и за да е в този бюджет трябва да се насоча към предишната генерация, което не е проблем защото също много ми допада. Въпроса е откъде да се намери читава, "неизнасилена" бройка.

Чет Ное 29, 2018 11:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Дек 05, 2010 7:13 pm
Мнения: 218
Местоположение: Trun,Schweiz
Skype: dancho.ch
Автомобил: subaru Impreza 20d Limited S
Рейтинг: 200
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей колега!
Преди да се впуснеш в покупка на дизелова кола те съветвам да прочетеш много бавно и внимателно дизеловия раздел. За поддръжката на Импреса 2.0D съм на малко по-друго мнение. До сега съм направил 230 хил+ и единственото нещо което съм сменял по мотора е EGR клапан. Тест драйв е задължително да се направи. Импресата не е от най-безшумните автомобили. Покупката на автомобил "нов внос" от България е силно НЕ препоръчителна. Читава кола се купува от чужбина и тя е обикновено 20-30% по-скъпа от колкото "вървят" такива в България! А защо ли?
Като преключиш с четенето питай за всичко което не ти е ясно, ще помагаме до колкото можем.
Не разбрах само защо не ти харесва BMW X-drive? Преди седмица си покарах малко една Х 2ка и останах много приятно изненадан, а не съм фен на марката, ама хич!

Пон Дек 03, 2018 12:42 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DKaraivanov написа:
....Та основният ми въпрос е вярно ли е, че след 2010 година е отстранен проблема, тоест ако закупя импреза с такъв мотор 2011+ година мога да забравя за него ?....


Такова нещо като "да забравя за него" просто няма как да стане. Всички притежатели си го караме тоя мотор с едно наум за риска. Ако не си готов да експлоатираш този мотор с това "едно наум" - по-скоро не се хвърляй. За препродаване после можеш да забравиш, освен ако не я дадеш за 6-7 000 лв. иазправна в движение.
Мицито не те съветвам - разходите по сервизиране на Субиб ще ти се видят песен сравнени с това на Лансъра.
X-drive-a не е чак толкова лошо решение за AWD, дори бих казал, че като принцип на работа най-много доближава това на Subaru. Mототрът му е хубав, но откъм разходи за застраховки и риск за кражба...... - тук също трябва да си го караш с едното наум.

Пон Дек 03, 2018 6:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
На мен пък не ми се връзва концепцията Импреза дизел за семейна кола и то с малко дете. Нито количка щ събере отзад нито колело.
Виж Легаси/Аутбек е друга работа.

Пон Дек 03, 2018 9:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ще се повторя от друга тема, където давах същия съвет на колебаещ се за дизел: вземи си купи една Импреза дизел 2010+ с изгърмял мотор и запазено купе(по около 4500 лв. вървят, като и Forester и Legacy са на същата цена), и й направи възстановяване на мотора с нов шортблок - за около 12 000 лв. трябва да се оправиш. Ще надхвърлиш с малко бюджета, но хем ще имаш динамиката, която искаш - хем ще си спокоен, че този мотор си го експлоатирал само ти и поне едни 200-250 000 км. да не го мислиш, грижейки се подобаващо за него.
Това бих направил аз, ако търсех да купя в момента този мотор.
Иначе и аз като Vmax мисля, че Impreza не е най-удачният вариант за семейство с дете/деца, но явно Forester и Legacy не ти допадат.

Вто Дек 04, 2018 9:28 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Сеп 01, 2010 7:34 pm
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Skype: miro461
Автомобил: Subaru Forester 2.0D 2H(Мечо)
Рейтинг: 236
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Разгледай моя Форестър, да знам
че е в добри ръце.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Отначало момченцата се интересуват от коли , а момиченцата от кукли. По-късно ролите се разменят!
It's all we'll drive- Subaru

Вто Дек 04, 2018 10:04 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Варианта за кола с добро купе и съсипан двигател съм го обмислял, но ми се иска като взема кола да я обслужа и да я карам, а не те първа да се занимавам със сервизи. Легасито всъщност ми допада, не колкото импрезата, но и то е вариянт. Джиповете не ме влекат. А относно x-drive системата не, че не ми харесва като работа, а е неясно колко е здрава, като прибавим към това, че едно е60 или е90 330xdrive ще е в най-добрия случай на 300 000 км, никой не купува такава кола за по 10-15 000км годишно. Иначе x-drive като пътно поведение е може би най-добрата система, при куаттро има недозавиване, докато хикса в нормални условия си се кара ПОЧТИ като кола само на заден мост и няма никакво недозавиване. Дилемата е голяма, има 1-2 импрези в мобилето които бих отишъл да погледна, след 2011 година в горната граница на бюджета 13-15 000 от частни лица са и предполагам са гледани добре. Стига да има надежден вносител доказал се в Субару средите бих вкарал и импреза от немско, от България не бих купил кола нов внос и не само Субару.

Вто Дек 04, 2018 12:32 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Има надежден вносител - ако нямаш късмет, ще ти се наложи да почакаш, но ще ти намери, каквото искаш, ако го има на пазара.
viewtopic.php?f=5&t=16567 (един от случаите)
memberlist.php?mode=viewprofile&u=2219

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Дек 04, 2018 12:55 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Miro1972 написа:
Разгледай моя Форестър, да знам
че е в добри ръце.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Това е най-смисленото предложение :idea:

Вто Дек 04, 2018 2:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
+1 за форкото на Миро!

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Дек 04, 2018 3:02 pm
Върнете се в началото
Профил WWW
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не обичам да се мешам с препоръки, ама на чичо доктор Форестъра е изряден. Че и знам какви масла налива отдавна :)

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Вто Дек 04, 2018 9:06 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Разгледах обявата на Форестъра и коментарите покрай него и колата наистина изглежда в уникално състояние. Но горната граница на бюджета ми наистина е 15 000, а доколкото видях търсената цена е с 4 отгоре, отделно смятах от тия 15 да дам макс 14к за самата кола, но да кажем, че за кола в такова състояние си заслужава да дам всичките след като знам, че единствено трябва да се прехвърли. Какво стана от Импреза та на Форестър, а най-странното е, че взех да заглеждам и Аутбеци , след празниците за добро или лошо ще подкарам Субару, лошото е, че и аз още не знам какво. :D По-нагоре видях, че импрезата не се връзва като семейна кола, да тесничка е отзад и багажника не може да се похвали с обем, но в момента съм с е46 купе и при всяко излизане с малкия си казвам трябва ми 4 врата кола, като прибавим към това и че вече й е време (септември месец стана пълнолетна ROFL ) та и Импреза би ми свършила работа, единствения вариант за която явно остава внос, чрез бат буби от немско. 2.0r го изключих като опция, 2.0d е със задоволителна динамика, но при нас едва ли ще намеря читава такава.

Сря Дек 05, 2018 2:32 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Кандидат-колегата,

Покарай една Импреза, после Форестър и/или Аутбек за да имаш представа и база за сравнение
Със съвети може да те насочим, но останалото е въпрос на личен вкус...

Сря Дек 05, 2018 8:31 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Авг 25, 2012 11:23 pm
Мнения: 998
Местоположение: София
Skype: nikentce
Автомобил: Forester 2010, 2.0 D
Телефон: 08осем20четири6044
Рейтинг: 532
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
DKaraivanov написа:
... та и Импреза би ми свършила работа, единствения вариант за която явно остава внос, чрез бат буби от немско. 2.0r го изключих като опция, 2.0d е със задоволителна динамика, но при нас едва ли ще намеря читава такава.


Не знам само защо смяташ, че Бат Буби ще ти докара кола слънце от немско за 15 000 лв. Ако си с тази нагласа(заблуда) - по-добре не му губи времето.
За колата и състоянието, което търсиш, няма как да вземеш за 14 и сметката да не ти дойде поне 18. За да се оправиш до 15, трябва да вземеш кола до 10-11 000 макс, което знаеш какво означава.
Най-малкото щом се спираш на дизела - едни съединител+маховик, които трябва да смениш са 2 бона само те.

Сря Дек 05, 2018 9:36 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Къде съм писал, че колата трябва да е слънце ? Писах относно Форестъра, че си заслужава и целия бюджет защото е слънце и знаеш какво взимаш. Импреза от бг дизел след 2011 година от частни лица има точно 2 обяви и двете изглеждат добре, но какво ще излезне при оглед на място е друг въпрос. И двете са между 13-14 к , като изкочи съединител с маховик след няколко месеца няма да го мисля, отивам и сменям. Бих поръчал на бат буби, защото знам, че за тези пари ще се намери кола която ще е 2-3 години по-дърта, но няма да се окоти мотора след половин година при правилна експлоатация, слънце нито съм търсил, нито търся. Според мен 1000-1500 лв са достатъчни за първоначално обслужване - ангренаж, масла, помпа, ролки и т.н. , ако греша ме поправете. Все ще хвана кола със заминал съединител, а то е ясно, че рано или късно ще се сменя.

Сря Дек 05, 2018 12:17 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пон Мар 05, 2018 2:20 am
Мнения: 7
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
Кандидат-колегата,

Покарай една Импреза, после Форестър и/или Аутбек за да имаш представа и база за сравнение
Със съвети може да те насочим, но останалото е въпрос на личен вкус...


След празниците ще започна с огледите и ще ги покарам, мисля, че тогава сам ще реша какво точно искам. Ама при условие, че често ходя за риба и след време ще се ходи и по излети като порасне малкия все повече ме тегли комбЕто.

Сря Дек 05, 2018 12:24 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 28 мнения ]  стр 1, 2  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта



Търсене:
cron
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор