Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 Кормилна рейка или друго? 
Автор Съобщение

Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,

Имам Subaru Impreza Hatchback 2009 1.5 мотор.
От скоро имам следният проблем. Когато завивам с много ниска скорост, паркирвам или друго се усеща тропане отпред и го усещам на кормилото(Не винаги се получава, но на скоро доста често). Първо си помислихме с баща ми, че е от хидравличното масло. Сменихме го, но проблема си остава. Сега си мислим, че сигурно е кормилната рейка. Решихме, че можем да вземем нова, но бащата ме помоли да разбера номера за рейката за да знае каква да вземе. Някой знае ли каква е за този модел, или да звъня някъде да питам... sti.bg, subaru dealer и т.н.

*Също дали може да ми препоръчате сервизи в София които разбират от тези неща, за да бъда сигурен дали проблема е кормилна рейка (макар, че мислим, че е това) и не ги интересува, че не си със Софийска регистрация.

Благодаря Ви!

Вто Дек 11, 2018 3:23 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Преди да продължиш, отиди в темите за сервизи - белите и си избери къде да ти я прегледат. :good:

_________________
http://www.hostit.bg/

Вто Дек 11, 2018 4:32 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm
Мнения: 50
Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Аз съм с автоматична кутия и когато купих моята кола след като загрееше на ниска скорост при напълно навит волан задържаше и го усещах като трептене. Тогава последва промивка на кутията и смяна на масло- проблемът изчезна. Момчето от , което купих колата ми обясняваше , че е ремонтирал рейка, но според него не я били направили добре и това бил проблемът. Любо от Люлин бързо хвана драмата с няколко осморки на равно.
Успех и обезателно мини през сервиз , който е специализиран в ремонт на Субару.
Това е моят съвет.

Вто Дек 11, 2018 5:27 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Колеги,

Смених кормилната рейка, с друга втора ръка, която изглеждаше по - добре, но за съжаление проблема си остава с тракането при завиване с ниска скорост. Остана хидравличната помпа, и нея сменихме и пак си остава проблема. От какво може да е вече не знам, идеи?

Чет Дек 20, 2018 12:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А мина ли през сервиз за диагностика?

Чет Дек 20, 2018 12:09 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Vmax написа:
А мина ли през сервиз за диагностика?


Минах, да, но не в София. В един друг където обичам да ходя и съм доволен, но вече и те се чудят от какво може да е.

Чет Дек 20, 2018 12:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Е явно не си минал през правилният сервиз - във второто мнение ти се подсказа какво да направиш.
Тук само ще гадаем - ето ти едно предложение - каре, ама няма как ти да разбереш и сервиза в който ходиш...

Чет Дек 20, 2018 1:47 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3867
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Лек жокер:
ако чуваш звука високо, не ниско в краката - при ниска скорост лагеропорите на макферсъните не са под силен натиск и ако са изсъхнали или има корозия в лагера, скърцат. При висока скорост колата се накланя и при увеличен натиск е възможно да не се чува. Счупена пружина води до подобно, но по - грубо усещане.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Дек 20, 2018 6:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am
Мнения: 17
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги,
след доста чуденки покрай проблема, най-накрая се намери решението. Проблема беше с централния дифернциал - виско муфата. Сега вече всичко е 6, благодаря на всички които се включиха в дискусията :)

Сря Яну 30, 2019 5:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор