Автор |
Съобщение |
boomlex
Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги,
Имам Subaru Impreza Hatchback 2009 1.5 мотор. От скоро имам следният проблем. Когато завивам с много ниска скорост, паркирвам или друго се усеща тропане отпред и го усещам на кормилото(Не винаги се получава, но на скоро доста често). Първо си помислихме с баща ми, че е от хидравличното масло. Сменихме го, но проблема си остава. Сега си мислим, че сигурно е кормилната рейка. Решихме, че можем да вземем нова, но бащата ме помоли да разбера номера за рейката за да знае каква да вземе. Някой знае ли каква е за този модел, или да звъня някъде да питам... sti.bg, subaru dealer и т.н.
*Също дали може да ми препоръчате сервизи в София които разбират от тези неща, за да бъда сигурен дали проблема е кормилна рейка (макар, че мислим, че е това) и не ги интересува, че не си със Софийска регистрация.
Благодаря Ви!
|
|
|
Вто Дек 11, 2018 3:23 pm |
|
|
valqk
|
Преди да продължиш, отиди в темите за сервизи - белите и си избери къде да ти я прегледат.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Вто Дек 11, 2018 4:32 pm |
|
|
Plamski_
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2016 7:52 pm Постове: 50 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Tribeca 3.6
Рейтинг: 91
|
Аз съм с автоматична кутия и когато купих моята кола след като загрееше на ниска скорост при напълно навит волан задържаше и го усещах като трептене. Тогава последва промивка на кутията и смяна на масло- проблемът изчезна. Момчето от , което купих колата ми обясняваше , че е ремонтирал рейка, но според него не я били направили добре и това бил проблемът. Любо от Люлин бързо хвана драмата с няколко осморки на равно. Успех и обезателно мини през сервиз , който е специализиран в ремонт на Субару. Това е моят съвет.
|
|
|
Вто Дек 11, 2018 5:27 pm |
|
|
boomlex
Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Колеги,
Смених кормилната рейка, с друга втора ръка, която изглеждаше по - добре, но за съжаление проблема си остава с тракането при завиване с ниска скорост. Остана хидравличната помпа, и нея сменихме и пак си остава проблема. От какво може да е вече не знам, идеи?
|
|
|
Чет Дек 20, 2018 12:04 pm |
|
|
Vmax
|
А мина ли през сервиз за диагностика?
|
|
|
Чет Дек 20, 2018 12:09 pm |
|
|
boomlex
Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Vmax написа: А мина ли през сервиз за диагностика? Минах, да, но не в София. В един друг където обичам да ходя и съм доволен, но вече и те се чудят от какво може да е.
|
|
|
Чет Дек 20, 2018 12:18 pm |
|
|
Vmax
|
Е явно не си минал през правилният сервиз - във второто мнение ти се подсказа какво да направиш. Тук само ще гадаем - ето ти едно предложение - каре, ама няма как ти да разбереш и сервиза в който ходиш...
|
|
|
Чет Дек 20, 2018 1:47 pm |
|
|
Alxx
|
Лек жокер: ако чуваш звука високо, не ниско в краката - при ниска скорост лагеропорите на макферсъните не са под силен натиск и ако са изсъхнали или има корозия в лагера, скърцат. При висока скорост колата се накланя и при увеличен натиск е възможно да не се чува. Счупена пружина води до подобно, но по - грубо усещане.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Чет Дек 20, 2018 6:51 pm |
|
|
boomlex
Регистриран на: Съб Дек 08, 2018 12:18 am Постове: 17 Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги, след доста чуденки покрай проблема, най-накрая се намери решението. Проблема беше с централния дифернциал - виско муфата. Сега вече всичко е 6, благодаря на всички които се включиха в дискусията
|
|
|
Сря Яну 30, 2019 5:46 pm |
|
|