Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Не пали... Не завърта стартера... 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Ще стартирам с историята...
Днес на път за работа ми светна чек - а. Отбих, изгасих, запалих отново, натиснах леко газта (изфорсихах) и чак-а изгасна. Пристигнах на работното място безпроблемно. Излезнах да обядвам и се прибрах без проблем ( 5 км. ). На тръгване от работа влезнах в колата завъртях ключа и нищо не се случи. Успявам да чуя едно цъкване, но реле или бендикс се чува не успях да уловя, защото беше много ветровито (шумно).
На място направих самодиагностика с черните букси ( Импреза GC8 1996 2.0 GT Turbo ) и имаше записана грешка №22 - детонационен датчик.
Направих следното: Чукнах по стартера с надежда, да завърти, но без резултат. Опитахме с колега и от дърпане да запаля, но не успях ( нямаше и много място за засилване, но направих, два - три опита ). Получих информация, че при смяната на датчика ще запаля, но възможно ли е дори на дърпане да не запаля заради него? Утре, ако успея да стигна до колата ще проверя реле на стартер, а бушоните ще прегледам отново. Мисля, да направя и байпас на релето на стартера и да видя, дали ще завърти. Бихте ли ме насочили обаче и към други вероятни проблеми? Колата е минала разработка след ребилд сменени са маслата, както трябва и всичко е, като по книгите. Не е имала никакви проблеми и чек - а не е светвал, до днес. :)
Благодаря предварително!

Съб Фев 23, 2019 11:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Акумулатор,хлабави клеми...детонационния датчик няма отношение към завъртането на стартера.

Нед Фев 24, 2019 8:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добро утро!
Проверени са. Интересно ми е на какво може да се дължи това, че не запали на дърпане?
Благодаря за отговора!

Нед Фев 24, 2019 9:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А като я въртиш с ключ през шайбата на коляновия вал лесно ли се върти (когато не е на скорост)?
Пробва ли с друг акумулатор и с кабел директно да подадеш ток на стартера?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Фев 24, 2019 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не съм пробвал, да завъртя мотора с ключ. Утре, като съм при колата ще пробвам стартера директно. Дали е възможно, да е блокирал мотор без признаци и симптоми?

Нед Фев 24, 2019 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не черногледствай още :) макар, че няма да си първия или последния. Развърти я, мерни компресия(ако трябва) и свали капака на ангренажа да си видиш синхронизацията. Преди това имаш да проверяваш стартер, наличие/липса на искра, наличие/липса на бензин(помпа, регулатор...)...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 24, 2019 7:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мотивирането и успокояването! :) Ще видя, колкото се може повече неща утре, но ако не установя проблема, ще се вика репатрака и газ в сервиза. :) Ако някой се сети, да добави нещо ще се радвам да прочета!
Благодаря за отговорите дотук! Ще пиша отново, относно тестове и развитие около ситуацията.

Нед Фев 24, 2019 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не си губи времето, а викай репатрак и в сервиз. Ще изгубиш повече ресурси като време и пари сам да се оправяш

Нед Фев 24, 2019 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2420
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не успее да завърти директно, като пуснеш кабел от + към бендикса (откачи жицата навътре), само пробвай дали можеш да завъртиш мотора с ключ на свободна.
Ако можеш, много вероятно да е ОК всичко и да е само стартер. Прецени дали на място можеш да свалиш стартера или ще ти е по-изгодно да я караш към сервиз - да свалят стартера и да го оправят и да прегледат ремъка и белезите, след тегленето да не е прескочил и пробвайте да палите тогава.
Ако пак не пали - колегите казаха стъпките.
На мен ми звучи, като да е просто стартера. Дано е това + ниски температури и затова да не си запалил.
:good:
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 24, 2019 11:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет, колеги!
Благодаря за всички отговори! Свършиха си работата момчетата от сервиза. Вчера я взеха, а днес диагнозата за стартер се оказа вярна, вече си карам спокойно. :)
Лека вечер! :beer:

Вто Фев 26, 2019 10:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор