Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 7:00 pm



Отговори на тема  [ 10 мнения ] 
 Не пали... Не завърта стартера... 
Автор Съобщение

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги!
Ще стартирам с историята...
Днес на път за работа ми светна чек - а. Отбих, изгасих, запалих отново, натиснах леко газта (изфорсихах) и чак-а изгасна. Пристигнах на работното място безпроблемно. Излезнах да обядвам и се прибрах без проблем ( 5 км. ). На тръгване от работа влезнах в колата завъртях ключа и нищо не се случи. Успявам да чуя едно цъкване, но реле или бендикс се чува не успях да уловя, защото беше много ветровито (шумно).
На място направих самодиагностика с черните букси ( Импреза GC8 1996 2.0 GT Turbo ) и имаше записана грешка №22 - детонационен датчик.
Направих следното: Чукнах по стартера с надежда, да завърти, но без резултат. Опитахме с колега и от дърпане да запаля, но не успях ( нямаше и много място за засилване, но направих, два - три опита ). Получих информация, че при смяната на датчика ще запаля, но възможно ли е дори на дърпане да не запаля заради него? Утре, ако успея да стигна до колата ще проверя реле на стартер, а бушоните ще прегледам отново. Мисля, да направя и байпас на релето на стартера и да видя, дали ще завърти. Бихте ли ме насочили обаче и към други вероятни проблеми? Колата е минала разработка след ребилд сменени са маслата, както трябва и всичко е, като по книгите. Не е имала никакви проблеми и чек - а не е светвал, до днес. :)
Благодаря предварително!

Съб Фев 23, 2019 11:05 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm
Мнения: 197
Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Акумулатор,хлабави клеми...детонационния датчик няма отношение към завъртането на стартера.

Нед Фев 24, 2019 8:06 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Добро утро!
Проверени са. Интересно ми е на какво може да се дължи това, че не запали на дърпане?
Благодаря за отговора!

Нед Фев 24, 2019 9:21 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А като я въртиш с ключ през шайбата на коляновия вал лесно ли се върти (когато не е на скорост)?
Пробва ли с друг акумулатор и с кабел директно да подадеш ток на стартера?

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Нед Фев 24, 2019 12:47 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Не съм пробвал, да завъртя мотора с ключ. Утре, като съм при колата ще пробвам стартера директно. Дали е възможно, да е блокирал мотор без признаци и симптоми?

Нед Фев 24, 2019 5:10 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не черногледствай още :) макар, че няма да си първия или последния. Развърти я, мерни компресия(ако трябва) и свали капака на ангренажа да си видиш синхронизацията. Преди това имаш да проверяваш стартер, наличие/липса на искра, наличие/липса на бензин(помпа, регулатор...)...

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Фев 24, 2019 7:26 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Благодаря за мотивирането и успокояването! :) Ще видя, колкото се може повече неща утре, но ако не установя проблема, ще се вика репатрака и газ в сервиза. :) Ако някой се сети, да добави нещо ще се радвам да прочета!
Благодаря за отговорите дотук! Ще пиша отново, относно тестове и развитие около ситуацията.

Нед Фев 24, 2019 7:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Дек 18, 2007 11:26 pm
Мнения: 5304
Местоположение: София
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Не си губи времето, а викай репатрак и в сервиз. Ще изгубиш повече ресурси като време и пари сам да се оправяш

Нед Фев 24, 2019 8:12 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 1:22 pm
Мнения: 2419
Местоположение: София; Русе
Автомобил: Танк EJ22'94; EJ20G ; D15Z3
Рейтинг: 696
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Ако не успее да завърти директно, като пуснеш кабел от + към бендикса (откачи жицата навътре), само пробвай дали можеш да завъртиш мотора с ключ на свободна.
Ако можеш, много вероятно да е ОК всичко и да е само стартер. Прецени дали на място можеш да свалиш стартера или ще ти е по-изгодно да я караш към сервиз - да свалят стартера и да го оправят и да прегледат ремъка и белезите, след тегленето да не е прескочил и пробвайте да палите тогава.
Ако пак не пали - колегите казаха стъпките.
На мен ми звучи, като да е просто стартера. Дано е това + ниски температури и затова да не си запалил.
:good:
:beer:

_________________
http://www.hostit.bg/

Нед Фев 24, 2019 11:36 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm
Мнения: 67
Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Привет, колеги!
Благодаря за всички отговори! Свършиха си работата момчетата от сервиза. Вчера я взеха, а днес диагнозата за стартер се оказа вярна, вече си карам спокойно. :)
Лека вечер! :beer:

Вто Фев 26, 2019 10:52 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 10 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор