Автор |
Съобщение |
pabul
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm Мнения: 67 Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
|
Здравейте, колеги! Ще стартирам с историята... Днес на път за работа ми светна чек - а. Отбих, изгасих, запалих отново, натиснах леко газта (изфорсихах) и чак-а изгасна. Пристигнах на работното място безпроблемно. Излезнах да обядвам и се прибрах без проблем ( 5 км. ). На тръгване от работа влезнах в колата завъртях ключа и нищо не се случи. Успявам да чуя едно цъкване, но реле или бендикс се чува не успях да уловя, защото беше много ветровито (шумно). На място направих самодиагностика с черните букси ( Импреза GC8 1996 2.0 GT Turbo ) и имаше записана грешка №22 - детонационен датчик. Направих следното: Чукнах по стартера с надежда, да завърти, но без резултат. Опитахме с колега и от дърпане да запаля, но не успях ( нямаше и много място за засилване, но направих, два - три опита ). Получих информация, че при смяната на датчика ще запаля, но възможно ли е дори на дърпане да не запаля заради него? Утре, ако успея да стигна до колата ще проверя реле на стартер, а бушоните ще прегледам отново. Мисля, да направя и байпас на релето на стартера и да видя, дали ще завърти. Бихте ли ме насочили обаче и към други вероятни проблеми? Колата е минала разработка след ребилд сменени са маслата, както трябва и всичко е, като по книгите. Не е имала никакви проблеми и чек - а не е светвал, до днес. Благодаря предварително!
|
|
|
Съб Фев 23, 2019 11:05 pm |
|
|
voneg
Регистриран на: Пет Дек 11, 2009 6:17 pm Мнения: 197 Местоположение: Пловдив
Автомобил: Subaru Forester SF STurbo 2001 АТ
Рейтинг: 17
|
Акумулатор,хлабави клеми...детонационния датчик няма отношение към завъртането на стартера.
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 8:06 am |
|
|
pabul
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm Мнения: 67 Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
|
Добро утро! Проверени са. Интересно ми е на какво може да се дължи това, че не запали на дърпане? Благодаря за отговора!
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 9:21 am |
|
|
ico_tech
|
А като я въртиш с ключ през шайбата на коляновия вал лесно ли се върти (когато не е на скорост)? Пробва ли с друг акумулатор и с кабел директно да подадеш ток на стартера?
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 12:47 pm |
|
|
pabul
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm Мнения: 67 Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
|
Не съм пробвал, да завъртя мотора с ключ. Утре, като съм при колата ще пробвам стартера директно. Дали е възможно, да е блокирал мотор без признаци и симптоми?
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 5:10 pm |
|
|
Alxx
|
Не черногледствай още макар, че няма да си първия или последния. Развърти я, мерни компресия(ако трябва) и свали капака на ангренажа да си видиш синхронизацията. Преди това имаш да проверяваш стартер, наличие/липса на искра, наличие/липса на бензин(помпа, регулатор...)...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 7:26 pm |
|
|
pabul
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm Мнения: 67 Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
|
Благодаря за мотивирането и успокояването! Ще видя, колкото се може повече неща утре, но ако не установя проблема, ще се вика репатрака и газ в сервиза. Ако някой се сети, да добави нещо ще се радвам да прочета! Благодаря за отговорите дотук! Ще пиша отново, относно тестове и развитие около ситуацията.
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 7:46 pm |
|
|
Vmax
|
Не си губи времето, а викай репатрак и в сервиз. Ще изгубиш повече ресурси като време и пари сам да се оправяш
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 8:12 pm |
|
|
valqk
|
Ако не успее да завърти директно, като пуснеш кабел от + към бендикса (откачи жицата навътре), само пробвай дали можеш да завъртиш мотора с ключ на свободна. Ако можеш, много вероятно да е ОК всичко и да е само стартер. Прецени дали на място можеш да свалиш стартера или ще ти е по-изгодно да я караш към сервиз - да свалят стартера и да го оправят и да прегледат ремъка и белезите, след тегленето да не е прескочил и пробвайте да палите тогава. Ако пак не пали - колегите казаха стъпките. На мен ми звучи, като да е просто стартера. Дано е това + ниски температури и затова да не си запалил.
_________________ http://www.hostit.bg/
|
|
|
Нед Фев 24, 2019 11:36 pm |
|
|
pabul
Регистриран на: Чет Авг 11, 2011 6:23 pm Мнения: 67 Местоположение: Bulgaria Sofia
Автомобил: Subaru Impreza 2.0 GT Turbo
Рейтинг: 0
|
Привет, колеги! Благодаря за всички отговори! Свършиха си работата момчетата от сервиза. Вчера я взеха, а днес диагнозата за стартер се оказа вярна, вече си карам спокойно. Лека вечер!
|
|
|
Вто Фев 26, 2019 10:52 pm |
|
|