Здравейте,
Рядко се регистрирам и пиша по форуми. Попринцип само си чета - почти винаги има отворена тема за това което ми трябва. Време беше да се регистрирам и да се запозная с част от колегите.
Подканен в друга тема от колегата @askeless, нека ви се представя:
Казвам се Калоян (може да ми викате както ви е удобно: коки, коко, кала), и се сдобих с две Импрези за последната година. Първоначално много си харесах Импрезата която закупих миналата година - Impreza III 2008г, хечбек, 2.0R 150кс с 4EAT автомат.
Взех си я с точно толкова екстри колкото ми трябваха за да е надеждна и да я карам дълго време. И до ден днешен много си я обичам, не съм пестил и стотинка по поддръжката и си я карам на бензин. Има всичко, което му трябва на човек за да е спокоен на пътя, даже ми се струва тихичка, след като вече слагат рамки на вратите в този модел. Много ми стана лесна за маневриране и предразполага към спокойно каране в рамките на ограниченията заради сравнително мудния, но пък здрав автомат, и самите предавателни числа на кутията. Колкото и да изглежда странно, до 2000rpm почти не се чува как работи мотора, дори са се шегували с мен, дали не съм си взел електричка. Направо беше перфектна на фона на предишната ми кола: Toyota Celica 1.8 115hp 1998г. - която също обожавах.
Прикачени файлове:
16730522_1624029400945687_46892328750621793_n.jpg
Е да, но бензина в кръвта ми и емоциите надделяха и не успях да постъпя разумно в този случай. Винаги съм искал да карам малко по-агресивна кола на писта, в планината, на черно или просто където има завои. Имах чувството, че ако продължавам да заравям това желание вътре в себе си, на дърти години щях да ходя с една огромна празнина в душата ми и нереализирана мечта... Пропилян живот...
Така почнах да търся WRX, тъй като финансовото ми положение все още не позволява STI. Попаднах на темите за покойния ни колега IvoG, свързах се с момчето, което я продаваше (адски готино момче) и се разбрахме да я видя. Момента в който седнах зад волана, тази кола отговори на 101% от всички изисквания, които имам към една кола. Залепна перфектно на стилът в който искам да карам. Ускорението е доста задоволително, а начина по който стъпва в завойте няма равен. Ивчо е направил колата уникално. Не съм вярвал че ще се кача някога в Subaru, което презавива с такава лекота и се кара с такова безумно удоволствие! Особено на фона на хечбека ми, който въпреки че е доста стабилен, една идея недозавива добре. Прегледах графиките на Camber-a, Caster-a, Toe-in, Toe-out и разстоянието на следата отпред и отзад и е направена точно както и аз бих искал.
Искрени адмирации и огромни уважения към IvoG. Поклон пред светлата му памет! Много съжалявам, че нямам възможността да се срещна с този човек вече и искрено се надявам да съм правилния нов собственик на тази машина. Дал съм обещание на близките му, че ще се грижа за тази кола със същата педантичност (до колкото е възможно) с която Ивчо си я е гледал.
Една снимка, след като поизмих колата:
Прикачени файлове:
wrx.jpg
Ще ми дойде доста нагорно да поддържам и двете коли, за това хечбека се продава, но ще пусна тема в съответния раздел малко по-късно.
И за да не е леко безсмислена темата за някои от колегите, които не са познавали Ивчо, нека задам и следния въпрос:
WRX-а има следния буустметър на Depo:
Прикачени файлове:
20190320_205121.jpg
Като покарах малко WRX-а, забелязах, че някой път, предимно когато върна педала на газта и влезна в режим на "моторна спирачка", Буустметъра отчита налягане на вакуум над 1 бар (тоест показанието на уреда е -1.0), стрелката пада до долу и почва самия уред да мига целия в червен цвят и после се оправя чак като изключа от скорост или подам газ. Не съм сигурен много кога точно почва да мига и да индикира проблем, трябва допълнително да покарам и да следя, че последните няколко дни не ми остана време, да разбера кога точно се получава. Та някой сблъсквал ли се е с това или ставам фанатичен?
Благодаря за отделеното внимание и се надявам темата да не е прекалено дълга и разводнена..
-Поздрави, Калоян