Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 8:32 pm



Отговори на тема  [ 2 мнения ] 
 Impreza-та на покойния ни колега IvoG - нов собственик 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пон Мар 11, 2019 11:08 am
Мнения: 6
Автомобил: Impreza WRX 2.5 / 2.0R Auto
Телефон: 0896200098
Рейтинг: 30
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Здравейте,

Рядко се регистрирам и пиша по форуми. Попринцип само си чета - почти винаги има отворена тема за това което ми трябва. Време беше да се регистрирам и да се запозная с част от колегите.

Подканен в друга тема от колегата @askeless, нека ви се представя:
Казвам се Калоян (може да ми викате както ви е удобно: коки, коко, кала), и се сдобих с две Импрези за последната година. Първоначално много си харесах Импрезата която закупих миналата година - Impreza III 2008г, хечбек, 2.0R 150кс с 4EAT автомат.
Прикачени файлове:
1.jpg

Взех си я с точно толкова екстри колкото ми трябваха за да е надеждна и да я карам дълго време. И до ден днешен много си я обичам, не съм пестил и стотинка по поддръжката и си я карам на бензин. Има всичко, което му трябва на човек за да е спокоен на пътя, даже ми се струва тихичка, след като вече слагат рамки на вратите в този модел. Много ми стана лесна за маневриране и предразполага към спокойно каране в рамките на ограниченията заради сравнително мудния, но пък здрав автомат, и самите предавателни числа на кутията. Колкото и да изглежда странно, до 2000rpm почти не се чува как работи мотора, дори са се шегували с мен, дали не съм си взел електричка. Направо беше перфектна на фона на предишната ми кола: Toyota Celica 1.8 115hp 1998г. - която също обожавах.
Прикачени файлове:
16730522_1624029400945687_46892328750621793_n.jpg


Е да, но бензина в кръвта ми и емоциите надделяха и не успях да постъпя разумно в този случай. Винаги съм искал да карам малко по-агресивна кола на писта, в планината, на черно или просто където има завои. Имах чувството, че ако продължавам да заравям това желание вътре в себе си, на дърти години щях да ходя с една огромна празнина в душата ми и нереализирана мечта... Пропилян живот...
Така почнах да търся WRX, тъй като финансовото ми положение все още не позволява STI. Попаднах на темите за покойния ни колега IvoG, свързах се с момчето, което я продаваше (адски готино момче) и се разбрахме да я видя. Момента в който седнах зад волана, тази кола отговори на 101% от всички изисквания, които имам към една кола. Залепна перфектно на стилът в който искам да карам. Ускорението е доста задоволително, а начина по който стъпва в завойте няма равен. Ивчо е направил колата уникално. Не съм вярвал че ще се кача някога в Subaru, което презавива с такава лекота и се кара с такова безумно удоволствие! Особено на фона на хечбека ми, който въпреки че е доста стабилен, една идея недозавива добре. Прегледах графиките на Camber-a, Caster-a, Toe-in, Toe-out и разстоянието на следата отпред и отзад и е направена точно както и аз бих искал.

Искрени адмирации и огромни уважения към IvoG. Поклон пред светлата му памет! Много съжалявам, че нямам възможността да се срещна с този човек вече и искрено се надявам да съм правилния нов собственик на тази машина. Дал съм обещание на близките му, че ще се грижа за тази кола със същата педантичност (до колкото е възможно) с която Ивчо си я е гледал.

Една снимка, след като поизмих колата:
Прикачени файлове:
wrx.jpg


Ще ми дойде доста нагорно да поддържам и двете коли, за това хечбека се продава, но ще пусна тема в съответния раздел малко по-късно.

И за да не е леко безсмислена темата за някои от колегите, които не са познавали Ивчо, нека задам и следния въпрос:
WRX-а има следния буустметър на Depo:
Прикачени файлове:
20190320_205121.jpg

Като покарах малко WRX-а, забелязах, че някой път, предимно когато върна педала на газта и влезна в режим на "моторна спирачка", Буустметъра отчита налягане на вакуум над 1 бар (тоест показанието на уреда е -1.0), стрелката пада до долу и почва самия уред да мига целия в червен цвят и после се оправя чак като изключа от скорост или подам газ. Не съм сигурен много кога точно почва да мига и да индикира проблем, трябва допълнително да покарам и да следя, че последните няколко дни не ми остана време, да разбера кога точно се получава. Та някой сблъсквал ли се е с това или ставам фанатичен?

Благодаря за отделеното внимание и се надявам темата да не е прекалено дълга и разводнена..
-Поздрави, Калоян


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Пет Мар 22, 2019 3:46 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Напълно нормално е да си в отрицателен бууст на моторна спирачка, ако си "рацер" и искаш винаги турбината в готовност опираш до монтаж на анти-лаг. Карай я със здраве и помни, че си късметлия. Караш мечтата на един човек.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Пет Мар 22, 2019 9:43 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 2 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: niksan и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор