Привет, Задното ми гърне вече почти се е предало и обмислям малко ъпгрейд на генерацията. Започнах от идея за подмяна на цялата с неръждавейка в Extreme Tuning до смяна само на крайното гърне( в предвид че ме чака реглаж на клапани и смяна ангренаж комплект...) Възникнаха много въпроси. Карам на газ ако махна катализатора дали ще покривам еконормите? Новото крайно гърне спортно с по джиджан звук или нормално като старото? Да го дупча зарад конденза или не? Благодаря за мнениятаи насоките предварително
Айде стига с тея изпълнения! Защо ще махате катализатор, ако все още е здрав и си върши работата или поне частично (вижда се, дали се е запушил, като се смъкне). Ако толкова държите - има спортни, нови по 250лв. Като ще давате толкова пари за генерация от неръждавейка, все ще може да се додаде и за кат. Аз лично бих прегледал катализатора (ако колата няма проблем да гори масло или нещо подобно /по-големи частици/ да го запушва - ще е ОК (дори и да не върши същата работа)) и след това едно гърне от WRX или каквото пасне и си карай. Повярвай ми, ако държиш на комфорта не искаш да нямаш катализатор и да си със спортно гърне... аз наскоро сложих катализатор, освен заради пречистването и да обезшуми малко.
Звънна ли в екстрийм тунинг да питаш за цена и срок на изработка?
Писах преди няколко дни във формата от сайта. Имам оферта за цяла и само задно гърне. Като само за гърнето ми казаха срок за изработка по колата един ден. Както четох от други теми във форума - скъпо но качествено Предвид обаче предстоящият реглаж на клапани + ангренаж+ задни дискове+масла дифове и автомат.... май ще мина на по бюджетен вариант...обичам си колата, но не искам да ме изхвърлят от в къщи Затова мислех за нещо такова: https://www.olx.bg/ad/generatsiyagarne- ... 7ITd6.html или такова: https://www.olx.bg/ad/sportno-garne-nin ... 7EWeA.html п.с. относно катализатора нямам проблем с него и няма да го махам. Последните два пъти на прегледа ме мереха на газ и затова ми хрумна ако правя цяла и съм ок от към емисии, че мога да го махна...
Звънна ли в екстрийм тунинг да питаш за цена и срок на изработка?
Писах преди няколко дни във формата от сайта. Имам оферта за цяла и само задно гърне. Като само за гърнето ми казаха срок за изработка по колата един ден. Както четох от други теми във форума - скъпо но качествено Предвид обаче предстоящият реглаж на клапани + ангренаж+ задни дискове+масла дифове и автомат.... май ще мина на по бюджетен вариант...обичам си колата, но не искам да ме изхвърлят от в къщи Затова мислех за нещо такова: https://www.olx.bg/ad/generatsiyagarne- ... 7ITd6.html или такова: https://www.olx.bg/ad/sportno-garne-nin ... 7EWeA.html
Каква е целта на упражнението? Това е атмосферна кола - нито ще тръгне повече със спортна генерация, само ще бучи повече, а с гърне от олх линковете гарантирано ще те изхвърлят от вкъщи или ще ти пишат фишове като стой та гледай. С подобно гърне забрави да се движиш дори и с 130км/ч за по-дълго време.
Чет Апр 25, 2019 9:02 am
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Постове: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Целта да сменя старото. Почти се е разпаднало...Но по сайтовете за авточасти открих само полски около 100лв. и Блуе принт за 400лв. Затова се насочих към неръждавейки но не открих нормално такова всички спортни..
Колега, прави си реглажа и не се занимавай за с глупости сега. Изчакай да ти се пробие старото гърне и междувременно си търси 'ново' на добри пари. Имай също така в предвид, че гърнетата са от няколко слоя ламарина и ако просто имаш ръжда по най-външният слой спокойно може да се изреже, да се напръска/намаже вътрешният с нещо защитно и да караш години така, без никакви ядове. Примерно, на хондата, още като я взех преди 7 години, ми казаха специалисти, че гърнето е боклук и е за смяна и няма да ми го заравят, защото нямало смисъл (и то видни спецове). Понеже не ми се даваха пари за ново, намерих кой да ми капне тръбата преди гърнето и 140к км по-късно и 7 години, още съм с него и още си върши работата и колата е тиха (а знам как звучи пробито, защото на приятел със същата се проби).... Ако искаш бучалник - вземи някое от тези, но Vmax е прав - бързичко ще съжалиш, като тръгнеш на дълго. Ако толкова искаш звук, може да потърсиш из ebay има клапи с ел. управление и да сложите да се отваря преди последното гърне. Кеф ти за 15-20мин да цъкнеш да отвори, после затваряш... Примерно: https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw= ... &_sacat=0#
_________________ http://www.hostit.bg/
Чет Апр 25, 2019 9:34 am
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Постове: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
Имай също така в предвид, че гърнетата с от няколко слоя ламарина и ако просто имаш ръжда по най-външният слой спокойно може да се изреже, да се напръска/намаже вътрешният с нещо защитно и да караш години така, без никакви ядове.
всички слоеве са заминали кърпих го 2 пъти, но с газта доста бързо отиде..май ще взимам от полските...или ако ме насочите с някой линк
Намери си такова читаво от някоя за части и като го слагат да ти дупнат 2 дупчици по 2мм в двата края в най-ниската точка, иначе пак ще ти замине. Вътре се събира много конденз с газта - знаеш. За мен това ти е най-лесният, прост, бърз и евтин вариант, който ще работи както се очаква. Ако слагаш от друга ще иска преправяне и ако не е стоково крайният резИлтат ще чуеш, след като запалиш, след поставянето... а може и да не е ОК
_________________ http://www.hostit.bg/
Чет Апр 25, 2019 9:51 am
Alxx
Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm Постове: 3866 Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Tonidi от форума прави копия на Скънк и вероятно не е проблем да го уговориш за малко повече вата вътре Пиши му.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
Tonidi от форума прави копия на Скънк и вероятно не е проблем да го уговориш за малко повече вата вътре Пиши му.
Аз карам с гърне от Tonidi, доволен съм като цяло, много качествена изработка. В момента генерацията ми се състои единствено от резонатор и въпросното крайно гърне, в града е окей, но на продължително извънградско каране не е най-приятното нещо на света... Ето едно клипче с ориентировъчен звук, абстрахирайте се от глупавото ми закъсване
Съб Апр 27, 2019 11:44 am
Kai
Регистриран на: Пет Юли 31, 2015 9:00 am Постове: 146 Местоположение: Монтана
Автомобил: Impreza 2.0R
Рейтинг: 12
И на мен най-крайното гърне ми е за смяна. Не става за ремонт. Колата е Outback B12 H6 2003г. Моля препоръчайте ми място във София където да го подменят. Звънях на Дидо от сервиза на Любо в Люлин, но е отпуска и може най-рано началото на другия месец. Не искам да чакам най-малко 2 седмици, но искам и да го направят качествено и най-вече да не е шумно.
Вто Авг 18, 2020 8:33 am
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
Този човек http://www.lazarov90.com/index.php?opti ... 1&Itemid=3 Ходила съм при него преди години с друга кола и определено е в час, иначе ако не е супер спешно при Деян Желязков. При него две коли и двете с брилянтно изпълнение. Чува се "боксьора", но елегантно, та да не ти надуе главата.
B12 H6 е специфично и проблемно гърне. От никоя друга не става. Не знам дали Гущера ги прави (изработка на ново). Преди няколко години беше голям зор да си намериш такова читаво... сега сигурно е още по. Виж и при Лазаров - аз съм ходил с Астра при него и си му издържа доста гърнето, но при това специфичното... да каже.
_________________ http://www.hostit.bg/
Вто Авг 18, 2020 11:48 am
Be happy 1
Регистриран на: Сря Юни 01, 2016 3:34 pm Постове: 268 Местоположение: София
Автомобил: Subaru Impreza 2.0
Телефон: 0898831186
Рейтинг: 180
B12 H6 е специфично и проблемно гърне. От никоя друга не става. Не знам дали Гущера ги прави (изработка на ново). Преди няколко години беше голям зор да си намериш такова читаво... сега сигурно е още по. Виж и при Лазаров - аз съм ходил с Астра при него и си му издържа доста гърнето, но при това специфичното... да каже.
Прави гърнета, но не знам каква спецификата. Буквално му казахме какво искаме и той го направи перфектно. На предната Импреза вече три години без грижи(новия собственик е близък, та знаем какво се случва) и е с газова. А това е на турбо форестъра
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Смених го гърнето при http://www.lazarov90.com/index.php?opti ... 1&Itemid=3 Излезе 130лв с труда. Наложи се 2 пъти да ходя. Първия път да го види какво е. Понеже нямаше налично такова се наложи да поръча и го смени на следвашия ден. За сега съм доволен - не е шумна колата. Благодаря на колегите