Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 9:47 pm



Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
 На задна колата 4x4 ли е? :-? 
Автор Съобщение
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Здравейте,
Скоро имах ситуация и един съсед трябваше да ме изтегли, щото съм талантлив.
Та! Мойта Имреза е автоматик. Мислех си, че ще излезна от ситуацията на задна(нали уж 4x4), но установих, че предените буксуват в калта а задните не се въртят на задна! :shock:
Това така ли трябва да е? :-?

Сря Юли 10, 2019 9:40 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Чет Юли 11, 2019 6:16 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Alxx написа:
Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят.


Тенк ю! :beer:

Чет Юли 11, 2019 3:41 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 10, 2007 9:54 pm
Мнения: 5776
Местоположение: София
Skype: bojo-123
Автомобил: Outlander 2 '11, 2.4 LPG
Рейтинг: 828
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.

Пет Юли 12, 2019 7:54 am
Върнете се в началото
Профил ICQ
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
BAlexandrov написа:
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

Пет Юли 12, 2019 3:21 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Дек 25, 2012 10:57 pm
Мнения: 59
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Kollin написа:
BAlexandrov написа:
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_

Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.
 15

Нед Юли 14, 2019 12:06 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
MitkoIvanov написа:
Kollin написа:
[quote="BAlexandrov"]Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_

Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.[/quote]Чудесно инфо, мерси! [emoji1]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

Нед Юли 14, 2019 8:21 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Сря Май 09, 2018 5:06 pm
Мнения: 81
Автомобил: Impreza 2006R
Телефон: +359898276714
Рейтинг: 20
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
А по какъв начин се отразява на централния псевдодиференциял бутона power/hold? Никъде нищо не пише?!!?? [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

Нед Юли 14, 2019 4:18 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 2:24 pm
Мнения: 704
Местоположение: Пловдив
Skype: demomanbg
Автомобил: WRX '02 & 2.0X '04
Рейтинг: 177
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
А случайно просто да се е въртяло едно предно и едно задно колело?

Нед Яну 19, 2020 6:09 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 9 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 15 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор