Субару Форум България https://www.subaruclubbg.com/forum/ |
|
На задна колата 4x4 ли е? :-? https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=26981 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | Kollin [ Сря Юли 10, 2019 9:40 pm ] |
Заглавие: | На задна колата 4x4 ли е? :-? |
Здравейте, Скоро имах ситуация и един съсед трябваше да ме изтегли, щото съм талантлив. Та! Мойта Имреза е автоматик. Мислех си, че ще излезна от ситуацията на задна(нали уж 4x4), но установих, че предените буксуват в калта а задните не се въртят на задна! Това така ли трябва да е? |
Автор: | Alxx [ Чет Юли 11, 2019 6:16 am ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят. |
Автор: | Kollin [ Чет Юли 11, 2019 3:41 pm ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
Alxx написа: Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят. Тенк ю! |
Автор: | BAlexandrov [ Пет Юли 12, 2019 7:54 am ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. |
Автор: | Kollin [ Пет Юли 12, 2019 3:21 pm ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
BAlexandrov написа: Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk |
Автор: | MitkoIvanov [ Нед Юли 14, 2019 12:06 am ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
Kollin написа: BAlexandrov написа: Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_ Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш. |
Автор: | Kollin [ Нед Юли 14, 2019 8:21 am ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
MitkoIvanov написа: Kollin написа: [quote="BAlexandrov"]Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път. Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50 Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните. Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_ Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.[/quote]Чудесно инфо, мерси! [emoji1] Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk |
Автор: | Kollin [ Нед Юли 14, 2019 4:18 pm ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
А по какъв начин се отразява на централния псевдодиференциял бутона power/hold? Никъде нищо не пише?!!?? [emoji53] Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk |
Автор: | demoman [ Нед Яну 19, 2020 6:09 pm ] |
Заглавие: | Re: На задна колата 4x4 ли е? :-? |
А случайно просто да се е въртяло едно предно и едно задно колело? |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |