Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

На задна колата 4x4 ли е? :-?
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=26981
Страница 1 от 1

Автор:  Kollin [ Сря Юли 10, 2019 9:40 pm ]
Заглавие:  На задна колата 4x4 ли е? :-?

Здравейте,
Скоро имах ситуация и един съсед трябваше да ме изтегли, щото съм талантлив.
Та! Мойта Имреза е автоматик. Мислех си, че ще излезна от ситуацията на задна(нали уж 4x4), но установих, че предените буксуват в калта а задните не се въртят на задна! :shock:
Това така ли трябва да е? :-?

Автор:  Alxx [ Чет Юли 11, 2019 6:16 am ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят.

Автор:  Kollin [ Чет Юли 11, 2019 3:41 pm ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

Alxx написа:
Тягата назад ти е само 20%(10 при по-старите), може затова да не превъртат. Общо взето твоето AWD става само за лек товар и градска зима. http://youwheel.com/home/2016/08/07/sub ... explained/ Вариант две е твоят.


Тенк ю! :beer:

Автор:  BAlexandrov [ Пет Юли 12, 2019 7:54 am ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.

Автор:  Kollin [ Пет Юли 12, 2019 3:21 pm ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

BAlexandrov написа:
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

Автор:  MitkoIvanov [ Нед Юли 14, 2019 12:06 am ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

Kollin написа:
BAlexandrov написа:
Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_

Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.

Автор:  Kollin [ Нед Юли 14, 2019 8:21 am ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

MitkoIvanov написа:
Kollin написа:
[quote="BAlexandrov"]Тягата назад се води, че е 10% от самото триене на многодисковия съединител при нормални условия на каране - равномерно движение на прав път.
Когато се задейства блокировката на многодисковия съединител - тя е плавна и се преценя от компютър кога и колко - може да стигне до пълно блокиране, което прави 50/50
Не знам дали при твоя модел са решили тя да се задейства на задна, но тествай на първа как се държи и тогава си прави изводи. Ако се повреди управлението или не предава изобщо или много малко към задните.
Напред си е ок. Назад ме изненадá! [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

https://www.awdwiki.com/en/subaru/#With ... nsmission_

Това е най-доброто обяснение на което съм попадал относно 4х4 системите на Субару. Карам Легаси 2002ра автоматик, веднъж го бях натикал след дъжд в една кал и усетих как задните колела ме извадиха на задна. Но всеки като цяло има различен усет и трябва сам да провериш.[/quote]Чудесно инфо, мерси! [emoji1]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

Автор:  Kollin [ Нед Юли 14, 2019 4:18 pm ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

А по какъв начин се отразява на централния псевдодиференциял бутона power/hold? Никъде нищо не пише?!!?? [emoji53]

Enviado desde mi Xperia X mediante Tapatalk

Автор:  demoman [ Нед Яну 19, 2020 6:09 pm ]
Заглавие:  Re: На задна колата 4x4 ли е? :-?

А случайно просто да се е въртяло едно предно и едно задно колело?

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/