Субару Форум България
https://www.subaruclubbg.com/forum/

Impreza STI 08 Dual AVCS
https://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=6&t=27151
Страница 1 от 1

Автор:  oemotorsport [ Пон Сеп 09, 2019 9:36 pm ]
Заглавие:  Impreza STI 08 Dual AVCS

Здравейте. Имам проблем с импрезата. Не управлява изпускателните AVCS. Стоят на 0-ла градуса и не ги управлява. Към соленоидите отиват 9% импулси. Каква би била причината за това?

Премахнати са вихровите клапи, вторичния въздух и катализатора. Спрени са софтуерно.

Някой да е имал или да знае за този проблем?

Автор:  ico_tech [ Вто Сеп 10, 2019 12:44 am ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Автомобила имал ли е събитие от рода : превъртели биелни лагери или скорошна намеса в ангренажа свързана с демонтаж на зъбните колела на разпредвалове?

Автор:  oemotorsport [ Вто Сеп 10, 2019 7:05 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Да. Колата дойде от Италия с две счупени бутала. Сега е след цялостен ребилд на мотора. Превъртели лагери не е имало. Сега е с Wiseco, ZRP и т.н. Какво имаш предвид? Всичко по мотора е ново. И 4-те авансатора са чисто нови също така. Механичен проблем няма към момента. Зацепен е както трябва.

Компютъра управлява прекрасно смукателните валове. Но към изпускателните OCV-та отива 9% Duty и валовете седят на 0 градуса постоянно. Направен е ъпдейт на софтуера до STI EDM 2012. Без успех.

Автор:  ico_tech [ Сря Сеп 11, 2019 12:28 am ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Имам предвид, че тия като намелят лагери, стружките отиват в AVCS механизма и соленоидите. Там понякога правят проблем.
Понякога, когато механика не знае как да контрира зъбчатката за да развие/стегне прословутите болтове на разпредваловете, чупи лобовете на камерите и пак има проблем.
Явно вие не сте в тези хипотези. Не знам с какво проверявате сигнала, но щом компа не пуска подходящ сигнал най-добре се обърнете към хора запознати с логиката на ЕКУ-то. Примерно колегата .zk
Успех.

Автор:  zk. [ Сря Сеп 11, 2019 1:10 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Има един куп условия и прагове, за да тръгнат AVCS-ите. Но понякога може да е нещо съвсем невероятно, като малко разминаване на ангренажа без да има вдигнат код за грешка.
Със заводските настройки ли е още колата (освен споменатите) или вече е пренастройвана?

Автор:  oemotorsport [ Сря Сеп 11, 2019 1:35 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Мапната е колата, но и със заводските е същото.

Има леко разминаване в дясната глава на студен мотор. След първи старт изпукателя е ретарднат с 2, 3 градуса. След като паднат оборотите (мотора загрее) става 0. Но при рязко подаване на газ мръдва до 1 градус и после пак на 0-ла. Но тогава мръдва и всмукателните с по 1 градус, но те работят. Предполагам, че има някаква адаптация от студен старт, но търся някой да потвърди, че това е проблем за да отворим отново.

Ако е сигурно, че това може да предизвика проблема без код за повреда веднага ще направим корекция.

Автор:  zk. [ Сря Сеп 11, 2019 3:22 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Бях мяркал преди време точно такъв случай и човекът беше написал, че е имал разминаване с 2 зъба с неясен произход и без вдигнат код за грешка, май беше на IWSTI.

Но причини може да има много, за това и питах за настройките, някои са прагове, други са просто броячи и не всички са добре дефинирани.

Автор:  oemotorsport [ Сря Сеп 11, 2019 9:53 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Разбирам... ще сменим вероятно десния аванса тор и ще видим.

Автор:  vizor [ Сря Окт 09, 2019 11:40 am ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

http://www.romraider.com/forum/viewtopi ... 40&t=11927

Автор:  oemotorsport [ Сря Окт 09, 2019 6:41 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Всичко съм изчел от тази и други теми. Флашван е с всички версии и т.н. Сега чакаме нов авансатор, че на единия му беше изпаднала пружината и ще видим.

Автор:  vizor [ Сря Окт 09, 2019 7:53 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

То да си ги изчел добре, но дали всичките изисквания за да работи AVCS са там? Това е замисъла. На мен няколко пъти ми се е случвало на суапнати 6 степенни от различни генерации да има ревърс на неутрал позишън суича. За това си виж всичките изисквания дали са спазени с един лог.

Автор:  oemotorsport [ Сря Окт 09, 2019 8:01 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Ами беше му скъсан кабела, но това е оправено отдавна. Суича работи. На свободна е yes, на скорост No.

С Duty-но на помпата е интересно, че при мен е тунинг помпа и се храни директно през контакт. Само на това несъм задълбавал, но имам спомен че съм я виждал на 35%

Автор:  zk. [ Сря Окт 09, 2019 8:29 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Тук има и друго, всмукателните работят, докато изпускателните не, за това е по-вероятно да е нещо хардуерно около изпускателните, а не касаещо AVCS като цяло.

Автор:  oemotorsport [ Сря Окт 09, 2019 8:53 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Да. Така е. Както казах на единия изпускателен му беше излязла пружината.

Автор:  vizor [ Сря Окт 09, 2019 10:30 pm ]
Заглавие:  Re: Impreza STI 08 Dual AVCS

Оправи го това със сигурност. Най-вероятно ще се оправи и грижата ако са на една маслена линия, че изобщо нямам спомен как им беше дизайна като цяло. Ако не се оправи и така ще го мислим пак. Няма много варианти други

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/