Автор |
Съобщение |
VFTI
Регистриран на: Нед Ное 18, 2012 12:15 pm Мнения: 17
Автомобил: 2.5 V6 BUSSO from Italy
Рейтинг: 0
|
|
Пон Апр 01, 2013 7:08 pm |
|
|
St3fan
Пресен - пресен
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 10:36 am Мнения: 2
Телефон: 0896328355
Рейтинг: 0
|
Здравейте колеги! Нов съм във форума, изчетох почти всички теми за Subaru Impreza Wagon и е въпрос на дни за да се сдобия с такова бижу! Спрял съм се на Impreza Wagon 2.0 115hp от 1996. Все още със съкращенията и модификациите не съм наясно, за това така обяснявам. Моля за няколко съвета като сяло за избора ми на мотор и какво да гледам при огледа на колата! Благодаря предварително и поздрави!
|
|
|
Сря Май 08, 2013 10:43 am |
|
|
St3fan
Пресен - пресен
Регистриран на: Сря Май 08, 2013 10:36 am Мнения: 2
Телефон: 0896328355
Рейтинг: 0
|
Здравейте отново!Нов съм и в началото със сигурност ще задавам тъпи въпроси, но иначе няма как да се науча Въпроса ми е следния....Може ли да се сложи нормална газова уредба (а не газов инжекцион) на Impreza 1992-2000. Имам предвид, да не би колекторите да не могат да издържат и нормалната газова (защото съм имал такива инциденти с други коли...бяха пластмасови) Извинявам се за невежия (сигурно) въпрос. П.С. ако някои се сеща за Impreza Wagon 1.8 - 2.0 с АГУ и климатик до към 2800, моля събирам предложения.Благодаря!
|
|
|
Чет Май 09, 2013 8:19 pm |
|
|
ВикНик
Регистриран на: Съб Май 18, 2013 10:03 am Мнения: 13
Автомобил: Subaru Impreza GL 1995
Рейтинг: 0
|
Здравей !
Аз се сдобих съвсем скоро с такава импреза (само че 1.6) и днес я тествах по стръмни горски баири - абсолютно никакви проблеми! Ако няма нещо специфично за модела(а като огледах двигателя и не мисля,че има),то не би трябвало да има проблеми с обикновената газ,защото моята е с алуминиеви колектори,което ме кара да се съмнявам,че избрания от теб мотор ще е с пластмасови. Ако всичко върви добре, в края на лятото може да и сложа обикновена газ,стига да не намеря хубава инжекция втора ръка. Преди два месеца сложих обикновена газ на Лагуна 2.0 8v(която е в черния списък на BRC). В началото имаше малък проблем с ниските,но след адекватно мислене от страна на механиците,които ми я слагаха,проблемът беше умело заобиколен. В тази връзка Лагуната дава разход градско 11.5-12.5 газ,което спрямо разходът и на бензин(8 л/100км) не е особено рентабилно и от тук ако взимаш посочената импреза си приготви пари за инжекция,където гарантирано колата трябва поне 10 газ(от познати съм чувал за аутбеци дори 8) да ти дава,при добър монтаж и настройка.
Поздрави, Виктор !
|
|
|
Нед Май 19, 2013 10:07 pm |
|
|
ihristov
Регистриран на: Сря Дек 11, 2013 11:56 am Мнения: 53 Местоположение: София/Бургас
Автомобил: Impreza WRX 99"
Телефон: 359884210329
Рейтинг: 6
|
Имам един въпрос, та за да не отварям пак нова тема да ме псувате всички ,ще питам тука. Оня ден закачих скубито на диагностика всичко е ток и жица, с изключение на Intake Air Temperature sensor-а. Той мери -40 градуса и колата работи малко богато на празен ход, поне според ламбдата, търсих къде е тоя прословут сензор и накрая останах с убеждението че е заедно с дебитомера, защото дебитомера е с 4 жици. Колата е Impreza WRX 2.0T 99". Кажете има ли някаква шмекерия с тоя сензор или трябва да си сменя дебитомера.
_________________ Иван Христов
|
|
|
Пон Дек 16, 2013 11:17 am |
|
|
spit_fire
Регистриран на: Сря Ное 09, 2011 1:56 pm Мнения: 136 Местоположение: Пазарджик
Автомобил: Forester S Turbo MY99
Рейтинг: 24
|
Колега, със Subaru select monitor ли ти правиха диагностиката и имаш ли някакви симптоми въобще? На мен ми даваше същите данни когато ме проверяваха в неспециализиран сервиз, но всичко си беше в нормите, когато я гледаха с гореспоменатия софтуер. Подозирам че просто апаратурата не може да чете всички сигнали от датчиците, особено що иде реч за тези в реално време, освен ако не е OEM-ска. Ако все пак имаш някакви съмнения прегледай белия списък със сервизи и ходи там за диагностика.
|
|
|
Вто Дек 17, 2013 12:57 am |
|
|
ihristov
Регистриран на: Сря Дек 11, 2013 11:56 am Мнения: 53 Местоположение: София/Бургас
Автомобил: Impreza WRX 99"
Телефон: 359884210329
Рейтинг: 6
|
Диагностиката я правиха с Delphi.Реално нямам симптоми, като е студена колата си работи богато мирише си на петролен кладенец отзад ,което е нормално , като загрее обаче всичко е в норма , никакви миризми и прочее , не свети чек еднжин , пали си нормално, все пак ще ида и някъде да ми направят OEMска диагнистика, да видим как са нещата. Мерси за инфото
_________________ Иван Христов
|
|
|
Вто Дек 17, 2013 7:27 am |
|
|
Wrofeel
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 2:37 pm Мнения: 85 Местоположение: Видин
Автомобил: Subaru Impreza WRX GT GF8 MY00
Рейтинг: 14
|
Здравейте колеги, имам няколко въпроса. Всички ли са с алуминиеви носачи или не, ако не от коя до коя година са с и коя без? Който са местата който се насъбират кал,мръсотий и т.н и гние, всяка кола си има слабо място, но кое е то при Импреза комби? И най-важното ми, защо се слагат задни лагери от легаси, с какво са по различни?
|
|
|
Нед Май 04, 2014 2:56 pm |
|
|
1040
|
Здрасти.
1: До 2000г само WRX и STI JDM са с такива, както и с алуминиеви предни капаци.
2: В стоманените носачи се събира много кал, понеже са кухи, но това не е причина да изгният. Не съм виждал изгнил стоманен носач ако не е имал удар. Слабите места на комбито, както и на седана са задните вежди. Ръждата обикновено започва от първият крепеж на задната броня с калника. Между прага калника и вратата също се събира кал от вътрешната страна на калника разбира се. Ръжда се появява и по задния мост и стабилизиращата щанга. Виждал съм доста изгнили задни мостове на Импрези и Легасита от тези години. Колегата VMAX може да ти постне снимка на една от Импрезите му на задния мост и като цяло как изглежда колата отдолу третирана против ръжда.
3: Лагерите от 89-та година до 00+ нямат особена промяна и се слагат на почти всички модели през годините. Изключение правят FWD Субарута както и STI моделите. На по- късните Легасита се монтира лагер-главина отзад. Важно е правилният монтаж на лагера в шенкела, както и монтирането на семерингите, които при задните лагери са 3 на брой.
Поздрави!
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Нед Май 04, 2014 3:23 pm |
|
|
Wrofeel
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 2:37 pm Мнения: 85 Местоположение: Видин
Автомобил: Subaru Impreza WRX GT GF8 MY00
Рейтинг: 14
|
Благодаря много за информацията, значи съм бил и с алуминиев преден капак . Наумил съм си едно нещо и не ми излиза от главата, от Impreza WRX Wagon-а да прехвърля всичко на Impreza Coupe.Но гледам из България, дори и из Европа няма много защо така, примерно само за Америка ли са правени купетата?
|
|
|
Сря Май 07, 2014 2:22 pm |
|
|
ico_tech
|
Колегата 1040 ги разбира повече нещата, но в далечната 2007, когато сменях лагер отзад (имреза '97,2.0) също ми препоръчаха да сложа лагер за Легаси. След като проучих защо се оказа, че лагера от Импреза-та беше ролков, а този от легаси - сачмен. Предвид наклоностите на Субару водачите да вземат завоите рязко и близо до лимита на окачването, вторият вид е по- удачен. Оттогава не съм имал проблем с лагери отзад. Всъщост се оказа, че изобщо не съм имал проблем и виенето е било от гумите - просто шумоизолацията е супер мизерна. Та смених лагера напразно. Успех
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Чет Май 08, 2014 7:39 am |
|
|
tonev8808
Регистриран на: Пон Дек 26, 2011 11:34 pm Мнения: 32 Местоположение: ВРАЦА
Skype: tonev8808
Автомобил: SUBARU TURBO S
Телефон: 0878383737
Рейтинг: -102
|
Това е истинската машина можеш да превклучваш от бавни на бърз до скорост 120км.ч без проблеми фабрично зададено!!!
_________________ КРЪВНА ГРУПА СУБАРУ +
|
|
|
Нед Май 18, 2014 12:14 pm |
|
|
Wrofeel
Регистриран на: Чет Сеп 29, 2011 2:37 pm Мнения: 85 Местоположение: Видин
Автомобил: Subaru Impreza WRX GT GF8 MY00
Рейтинг: 14
|
Аз пък от пред не съм бил с алуминиеви носачи ?
|
|
|
Вто Юни 03, 2014 6:27 pm |
|
|
GANGAWAR
Регистриран на: Чет Юли 04, 2013 7:17 pm Мнения: 28
Skype: a.necov
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Телефон: 359886239666
Рейтинг: 0
|
споделете мнение за двигателно масло на impreza 94' 1.8 awd
|
|
|
Пон Юни 30, 2014 3:47 pm |
|
|
mitashki35
Регистриран на: Съб Яну 22, 2011 11:46 pm Мнения: 514 Местоположение: Стара Загора
Автомобил: Outback H6 '01
Рейтинг: 66
|
|
Пон Юни 30, 2014 4:53 pm |
|
|
GANGAWAR
Регистриран на: Чет Юли 04, 2013 7:17 pm Мнения: 28
Skype: a.necov
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Телефон: 359886239666
Рейтинг: 0
|
Трябва ли да се обезвъздуши хидравликата на управлението след като се досипе масло
|
|
|
Нед Дек 28, 2014 2:58 pm |
|
|
1040
|
Няма нужда ако само доливаш.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пон Дек 29, 2014 11:20 am |
|
|
GANGAWAR
Регистриран на: Чет Юли 04, 2013 7:17 pm Мнения: 28
Skype: a.necov
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Телефон: 359886239666
Рейтинг: 0
|
колко ламбда сонди има на катализатора на модел от 94г.
|
|
|
Пон Дек 29, 2014 1:26 pm |
|
|
joker_brand
Регистриран на: Нед Фев 06, 2011 6:21 pm Мнения: 438 Местоположение: +818
Автомобил: The power of dreams ....
Рейтинг: 90
|
GANGAWAR написа: колко ламбда сонди има на катализатора на модел от 94г. Една
|
|
|
Пон Дек 29, 2014 5:27 pm |
|
|
GANGAWAR
Регистриран на: Чет Юли 04, 2013 7:17 pm Мнения: 28
Skype: a.necov
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Телефон: 359886239666
Рейтинг: 0
|
ако махна катализатора мога ли да я прецакам нещо
|
|
|
Пон Дек 29, 2014 11:33 pm |
|
|