Автор |
Съобщение |
1040
|
Можеш да я прецакаш само ако я отрежеш с флекса.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Вто Дек 30, 2014 12:55 pm |
|
|
GANGAWAR
Регистриран на: Чет Юли 04, 2013 7:17 pm Мнения: 28
Skype: a.necov
Автомобил: SUBARU OUTBACK
Телефон: 359886239666
Рейтинг: 0
|
сподели мнение как да го направя благодаря
|
|
|
Сря Дек 31, 2014 1:07 pm |
|
|
vladsan
Пресен - пресен
Регистриран на: Съб Мар 14, 2015 10:31 am Мнения: 1
Автомобил: subaru
Телефон: 359988349363
Рейтинг: 0
|
Привет фенове аз съм нов за това се извинявам предварително,та вапроса ми е разликата на 116 кониовиа и 125 на импреза 2.0 и съшто дали автоматик или рачка. Благодаря предварително.
|
|
|
Съб Мар 14, 2015 11:24 am |
|
|
Alxx
|
Ми...116 срещу 125 8v срещу 16v и присъщите технологични разлики. Има цяла секция за импреса.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Мар 14, 2015 11:51 am |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Alxx написа: Ми...116 срещу 125 8v срещу 16v и присъщите технологични разлики. Има цяла секция за импреса. Тук колега си в грешка!!!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Нед Мар 15, 2015 11:11 am |
|
|
Alxx
|
Може, нов съм в занаята
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Мар 15, 2015 11:24 pm |
|
|
1040
|
Тази Импреза с 8 клапана все още не е произведена.
116(115) е с хидравлични повдигачи. Аксиалния лагер на коляновия вал е на 3-та позиция, Моторчето за празния ход е от стария модел (за мен лично е по - надеждно). Има дебитомер. Автоматичния обтегач на ангренажа е от две части. Температурния сензор е разделен на два отделни датчика (за таблото и за еку-то), има още разлики някой да допълва.
125 - Механично регулиране на клапаните, Ново моторче за празния ход, Мап сензор вместо дебитомер, Аксиалния лагер на коляновия вал е на 5-та позиция, Главите са по - добре измислени и ги няма о-пръстените на лявата глава отпред и на дясната глава отзад, които са предпоставка за теч на масло.....
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пон Мар 16, 2015 12:00 am |
|
|
Alxx
|
Кухчо(аз), май трябва да мине на школовка при тебе...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Пон Мар 16, 2015 12:05 am |
|
|
elanmorin
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 10:12 pm Мнения: 24 Рейтинг: 0
|
Мен ме интересува каква реално е проходимостта за офроуд на тези модели. По-специално тези последните до 2000-та. Понеже на книга не са ниски, но не са и особено вдигнати за офроуд. Също така ако се вдигне малко окачването какво да се очаква, понеже съм чувал че ако се пипа там се прецаквали и ставали нестабилни.
|
|
|
Вто Юни 30, 2015 10:28 pm |
|
|
Alxx
|
Нестабилна е ако караш с 20 годишни амове. Поддържаш я добре и разликата е незначителна. Моята е +30мм и си е наред. Проходимостта не е нещо особенно, все пак е лека кола, но не я затруднява хлъзгава настилка. Ако искаш проходимост за основно преимущество - потърси си джипка. Минимум - Самурай или Пахеро пинин.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Вто Юни 30, 2015 11:45 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
elanmorin написа: Мен ме интересува каква реално е проходимостта за офроуд на тези модели. По-специално тези последните до 2000-та. Понеже на книга не са ниски, но не са и особено вдигнати за офроуд. Също така ако се вдигне малко окачването какво да се очаква, понеже съм чувал че ако се пипа там се прецаквали и ставали нестабилни. Бих казал, че имат доста добра проходимост е все пак не е джип и ако няма дълбоки коловози или някакви канали да я заклиниш на кантар си е супер машина, две Субару--та съм имал и двете са били душмански тествани по ловните полета, не съм имал проблеми и то никакви, на един от последните ловни излети с нея карах целия ден по джиповете доста високо в планината доста закачвания и удари от долу омачкан праг и други леки щети, НО вървях навсякъде където и джиповете мани друго ами и същия излет отстрелях страхотен трофеен глиган та ако не я жалиш става за оффроуд на по леки терени. Гледам колегата подценява самурая, но той е доста проходим и много здрав, пинина на паджеро нящо казват лоши неща за тях, аз примерно заложих на съвременната модификация на самурая наречена Сузуки Джимни и за сега съм много доволен, иначе се замислям и за едно субарце за дълъг път
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Сря Юли 01, 2015 5:13 am |
|
|
BukTop
Регистриран на: Сря Яну 16, 2013 12:38 am Мнения: 184 Местоположение: София
Skype: buktop3
Автомобил: 1998 Impreza WRX GT
Рейтинг: 38
|
Моята е повдигната с 5см отпред и отзад, нямам проблеми със стабилността, а даже амортисьорите ми са за смяна всичките. Гумите са 205/70/15. Проходимостта е доста прилична, не е джип, но винаги оставаш изненадан от къде може да мине. Ако смяташ да караш по черно, от сега те предупреждавам да си прежалиш предната броня или да й изрежеш долната част. Една снимка за ориентир:
|
|
|
Сря Юли 01, 2015 8:41 am |
|
|
1040
|
По черен път наистина няма проблеми със стабилността, но хайде да не се заблуждаваме големи хора сме. Всички сме карали повдигнати Субита поне веднъж в живота
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Сря Юли 01, 2015 11:42 am |
|
|
Alxx
|
Off: Момчо, хич не подценявам Самурайката, пет години търкалях такова кабрио и е чук без дръжка. Ама е много тесен, де'а...
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Сря Юли 01, 2015 1:47 pm |
|
|
momcho2000
Регистриран на: Чет Яну 28, 2010 6:15 pm Мнения: 773 Местоположение: Видин
Skype: momcho2000
Автомобил: Subaru Forester 2.0/125ps
Рейтинг: 84
|
Alxx написа: Ама е много тесен, де'а... Много си прав колега тесен то и джимнито е кат кибритче А това за стабилноста е много относително то всеки различно го разбира и усеща, та за едни си е добро за други не!
_________________ На колата ти ако не пише Made in Japan, СМЕНИ Я!
|
|
|
Чет Юли 02, 2015 3:49 am |
|
|
Vami
|
momcho2000 написа: А това за стабилноста е много относително то всеки различно го разбира и усеща, та за едни си е добро за други не! 1040 е имал в предвид, че стабилността е много по зле в сравнение, ако не е повдигнато. На другата ми кола объркаха задните амове и на колата задницата се задигна с 3см. Стабилноста при влизане в завой стана коренно различна, имам чувството, че задницата тръгва да отлепя(надига странично), докато преди беше като залепена на пътя.
|
|
|
Чет Юли 02, 2015 8:16 am |
|
|
1040
|
Точно това имах предвид, а и повечето атмосферни модели визирам 1.6 най-вече нямат задна стабилизираща щанга и усещането за задницата ескалира доста.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Чет Юли 02, 2015 8:20 am |
|
|
ico_tech
|
Е те тая щанга, която някой коментираше , че се подарява, дава сериозна разлика в стабилността. След като сложих такава ( от врх) разликата е огромна. Ако окачването се настрои добре , дори и повдигната не би трябвало да има проблем.
PS. По- горе писа, че 115 кс е с хидравлични повдигачи, но моята не е с такива има вариации явно.
_________________ Legacy GT, Subaru Impreza 2.0
|
|
|
Пет Юли 03, 2015 1:10 am |
|
|
1040
|
Има и те се случват само 97-98 година , когато слагат и от стария и от новия мотор части.
_________________ 1040 Subaru Workshop - Обслужване и поддръжка на Субару. Тенчо Владев-0896404074
|
|
|
Пет Юли 03, 2015 8:44 am |
|
|
pantera666
Регистриран на: Съб Юли 04, 2015 8:51 pm Мнения: 42 Рейтинг: 0
|
имам въпрос към всички.каква цена е разумна според вас за impreza от края на 90 години ?и има ли читави коли за + - 3000 лева? мерси на всички предварително
|
|
|
Чет Авг 06, 2015 9:33 pm |
|
|