Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Чет Мар 28, 2024 2:03 pm



Отговори на тема  [ 149 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща
 Особености на Субару Импреса I (1992 - 2000) 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Юни 16, 2006 4:57 pm
Мнения: 5
Местоположение: Перник1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте колеги ,
много положително съм настроен към марката Субару и смятам
да си взема импреза 95 - 99 г.
Моля за съвет относно агрегатите , на какво да обърна внимание
при огледа и т.н.
Благодаря предварително на всички!

Пет Юни 16, 2006 5:07 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 3:39 pm
Мнения: 57
Местоположение: Sofia
Skype: leosbg
Автомобил: Forester 2.0 MY07
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Здравей, за "съжаление" за този модел бих могъл да кажа само хубави неща. Двигателя е доста здрав и далговечен. за предпочитане е 2.0 защото 1.6 или 1.8 е малко слабичък, особено ако има и климатик. Купето е здраво и ако няма удари няма да намериш ръжда. По окачването няма да имаш никакви проблеми, ако колата е карана в Европа. Има един проблем, който е типичен за модела - износва лагерите на задните главини доста бързо. Решението е да се заменят с такива от Легаси 1.8 или 2.0 и ги забравяш.
Важно е колата да е обслужвана редовно и да е сменяно всичко по предписание на производителя, но това за съжаление трудно ще можеш да установиш по външни белези.
Ако искаш по подробна информация и съдействие обади ми се на 0878 33 63 99, Леонид.
ПП Извинявай за късната реакция. Дано съм бил полезен.

_________________
Луди ли са ЛУДИТЕ фенове?

Вто Юни 20, 2006 7:41 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Юни 12, 2006 9:44 am
Мнения: 220
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 78
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
.. и аз да се "изходя" :wink: .. най много внимавай с това дали е удряна колата .. иначе ръждата няма никакъв шанс .. после е двигателя .. играят ли оборотите .. трудно палене студен/топъл .. в повечето случаи става дума за датчици .. но може и да е по сериозен ремонта .. и накрая трнасмисията .. доста трудно е да му се види сметката .. но има и таланти .. всекакви подозрителни шумове .. придърпвания .. :arrow: :!: ..
иначе .. ДОБРЕ ДОШЪЛ .. и успех в търсенето .. :wink:

_________________
Subaru Forester 2.5XT '05
Subaru Forester 2.0 '06 - продаден
Subaru Outback 2.5 '09
Honda CBF 1000 '06 - продава се
Triumph Tiger 800 XCX '19

Сря Юни 21, 2006 8:48 am
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
За Vladkata
Сигурно не се включвам късно колега - щото тези автомобили с двигател 2.0 както ти препоръчва Лео никой не ги внася. Като се порастърсиш ще разбереш защо.
Внимавай много при избора, че има много скрити дефекти. Колата е много добра наистина - карам таква каквато търсиш вече 3 месеца.
Преценката на състоянието обаче е много трудно нещо и ако не си я избираш там (Германия, Швейцария, Австрия) най- добре се обърни към специалист. Специално за двигателя - направо е чудо на техниката, но средностатичстическия автомонтьор не може да ти каже как се вади бутало. Така че обърни се към някой с опит с боксери. Ако пък намериш тука такава първо постни един въпрос към NIck. Той е скенер от разстояние - ще ти каже какво може да и има на хубавицата.
За цената - имай предвид че всичко под 12 000 лева за модел 97-99 е рискова покупка. На колата само таксите и са 4000 лв (около) за мотора 115 к.с. и още повече за модела с 2.0 и 125 к.с. Сам разбираш , че малко са онези маниаци, които ще дадад 5500 за колата и 4000 за ДДС и акциз.

Ако пък вече си си намерил - честито и безпроблемно каране

Ако имаш въпроси давай

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пон Юли 17, 2006 10:13 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
За Goshaci,
Колега ти каква Impreza търсиш?
Тази в Габрово съм я гледал в Мобилето. Видиш ли такава натруфена (ако е същата) с маска на WRX пък мотор 1.6 то работата е вече изтървана.
Ако сериозно си търсиш ти предлагам да си намериш в немския вариант на сайта. След това до края на септември има много полети до европата за по 40 - 50 евро - летиш и караш обратно. Ако не, трябва да търсиш от ръка тук. Тук обаче човек ако е дал толкова пари да купи такъв автомобил сигурно ще има сериозна причина да го продава. Не ти пожелавам да установяваш постфактум.
Ако излезе нещо по нашия край ще постна едно съобщение.

И гледай да са и сменени консумативите, че само за ангренажа ще се
оръсиш 400 стотака (ако слушаш приказките на майсторите за смяна на ролки и т.н.)

Тия дни търсих лагер за задна главина - 256 лв скромно.


Успех

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Авг 04, 2006 2:42 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Лагери колкото щеш.
Единия бил оригинален ???, другия пък не. Leosbg ме посъветва да сложа от Legacy и сега търся заден съчмен от този модел. Намерих на Koyo - около 90 лв , но това е без трите семеринги. Това е една по разумна цена и мисля че от там ще е.

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Пет Авг 04, 2006 2:57 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Авг 30, 2006 10:28 am
Мнения: 2
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
здравейте, в мобиле.бг видях една импреза в габрово
говорих с човека, каза, страхотна е, като нова и т.н.:) във форума видях да се говори за нещо подобно, дали е същата импреза 95г. 95к.с, 1,6 и ако е тя, да разбирам ли, че офертата е партенка
благодя предварително

Сря Авг 30, 2006 10:45 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Такова животно няма 1.6 95г. 95к.с. Има но след 98-ма година.

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Сря Авг 30, 2006 11:53 am
Върнете се в началото
Профил
звездоброец
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm
Мнения: 1399
Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Успех с покупката! :)

Мисля, че тук е темата да ви попитам нещо: ами няма ли проблем с електрониката при продължителна употреба? Всмисъл, не че казвам че е калпава, ама от вибрациите от "перфектно гладките" български пътища и от причинените вибрации, появят ли се дефекти? Разбира се, то си зависи от начин на поддръжка, но аз да попитам :wink:

_________________
...защото животът не се измерва с броя на вдишванията,
а с моментите които спират дъха!!!

Сря Авг 30, 2006 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 8:43 pm
Мнения: 1187
Местоположение: Пловдив
Рейтинг: 68
Субару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Те японците ако имат проблеми с електрониката, какво остава за другите :D :lol: :lol:

_________________
Family Club
Legacy 2.2GX 97г. BG7 MT
Forester 2.0XT 2004г. АТ
Legacy 2.0Gl 98г. МТ
Legacy 2.2GX 98г. BG5 MT
Forester 2.5X 2003г. AT

Сря Авг 30, 2006 7:37 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Юни 10, 2006 10:58 am
Мнения: 1040
Местоположение: София
Автомобил: '98 Legacy 2.5 Limited II
Рейтинг: 22
Приятел всеки ден
Отговори с цитат
Името Impreza се превърна в синоним на труимф още в средата на 90-те, когато дребният японец мачкаше всичко по пътя си към поредната титла в световния рали шампионат. Легендарната бързина и издръжливост на тези автомобили са им извоювали почти божествен статут в сърцата на всеки любител на екстремните изживявания на пътя. Марката Subaru обаче никога не е била масова, а успехите по състезателните трасета така и не предизвикаха очаквания бум в продажбите на Impreza. Моделът си остава екзотична гледка по улиците на Европа. Изключение правят Великобритания и Швейцария, където япончето се радва на прилично търсене - на Острова заради хахото Колин МакРей, а в Алпите по обясними климатични и географски причини.

У нас понятието Subaru говори на неизкушения от спортните новини автомобилист точно толкова, колкото "ушанка" на средностатистическия танзаниец. Малцината собственици на тези японски коли обаче добре знаят защо са приели риска да се сдобият с толкова редки модели. Двойното предаване и здравината на шасито им са идеален вариант за родните пътища. За надеждността на боксерните двигатели пък най-красноречиво говори участието на Subaru в елитния клуб на малцината производители, чиито агрегати разполагат с ресурс до 1 млн. км. Разбира се, ако картинката съдържаше само подобни розови тонове, всички щяха да карат Subaru. В миналото доста грижи на собствениците създаваше антикорозионната защита на японските коли, а поддръжката им и досега коства немалко средства и похабени нерви заради трудното намиране на резервни части и произтичащите от него принципи на ценообразуване.Impreza със сигурност не е заплашена от първия проблем.

Купето на компактното Subaru е "скроено и ушито" изключително прецизно. Външността на обикновените модификации трудно ще привлече погледа с изящни или агресивни форми, което не може да се каже за версиите GT/WRX. Японска лаконичност и практичност характеризира и салона. Интериорът спокойно може да се обърка с този на кой да е модел от Страната на изгряващото слънце от края на 80-те и началото на 90-те. Скуката се компенсира от изключително солидната изработка и липсата на каквито и да било шумове дори след сериозен пробег. Само при някои коли възникват високочестотни вибрации в огледалото за обратно виждане. В резултат на това образът в него се размазва и дразни зрението. Проблемът се решава с пълен демонтаж и залепване на отделните детайли с бързосъхнещо лепило. Типичен за всички японски коли недостатък е крайно нелогичното разположение на музикалната система в долната част на средната конзола. За сметка на това Impreza притежава друга черта, която улеснява достъпа до салона - липсват рамки на прозорците на вратите.

Компактното Subaru се предлага с каросерия седан и малко необичайно като дизайн комби. За разлика от триобемната версия, чийто багажник не може да се похвали с кой знае какъв полезен обем (353 литра), универсалът разполага с внушителния кубик и триста литра при свалена задна седалка плюс възможността да се използват серийните релинги на покрива. От 1996 г. насетне в стандартното оборудване влизат две въздушни възглавници.

Impreza се комплектова с традиционните за Subaru опозитни двигатели
През първите три години от вноса на модела в Европа това са само 1.6- и 1.8-литрови боксери с мощност 90 и 103 к.с. Повечето собственици на коли с базовия агрегат се оплакват от липса на динамика и факта, че повечето японки с аналогична кубатура дърпат значително по-добре. В този смисъл изборът на екземпляр с 1.8-литров двигател е за предпочитане. През 1996 г. този мотор е заменен от двулитров боксер със 115 коня.

Връх в гамата са модификациите GT/WRX, които на практика представляват цивилни версии на рали автомобила със същото име. В речника на българския автомобилист има дума, която характеризира най-точно спортната Impreza - "дзвер". Двеста и единадестетте конски сили на турбодвигателя изстрелват колата до 100 км/ч за около 6 секунди и половина, максималната скорост достига 230 км/ч, а управляемостта е абсолютно потресаваща. За жалост цените на тези модификации са астрономически, а и предишният собственик със сигурност има основателна причина да продава иначе великолепния си автомобил.

Всички двигатели разполагат с огромен ресурс и при полагане на грижи издържат невероятно дълго. Дребни недостатъци все пак не са им чужди. На високи обороти работят доста шумно. При някои коли отпреди 1997 г. топлинните щитове в двигателния отсек се нагряват прекалено силно и при преминаване през локва се пропукват. Двете половини започват да тракат неприятно. Subaru отстранява повечето от тези повреди в рамките на гаранцията и проблемът се среща много рядко. Статистиките докладват и за един доста по-сериозен проблем, който за щастие е отбелязван в единици случаи. Най-мощните версии задължително трябва да се карат само и изключително с високооктанов бензин. При използване на обикновен безоловен 95 са отчечени повреди по буталата.

Голям процент от собствениците на Impreza критикуват спирачната система на колата си. Автомобилите, произведени до 1999 г., наистина не могат да се похвалят с брилянтни спирачки. Педалът е прекалено мек и не осигурява нужната обратна връзка. Спецовете по Subaru твърдят, че при по-прецизен подбор на маркови накладки резултатите се подобряват значително. Препоръчва се също честата смяна на спирачната течност. По-скоро дразнещ слуха недостатък е резонирането на спирачните тръбопроводи в предната стена на пътническия отсек. Отделянето на двете повърхности една от друга чрез внимателно огъване на тръбите (максимум до 3 мм) спестява на ушите крайно неприятното трополене.

Спирачната система на Impreza до 1998 г. има още една особеност. За разлика от обичайните дву- или четириканални антиблокиращи системи, които оперират върху предния и задния мост или всяко колело поотделно, япончето се оборудва с триканална. Това ще рече, че предните гуми се управляват отделно, а колелата на задния мост - заедно. При обслужване на системата това трябва да се има предвид.Подобно на останалите представители на японската автомобилна школа Impreza почти не създава грижи от електрическо естество. Странен дефект засяга комби-версиите. Тяхното стерео има навика да се пренастройва самоволно или дори да блокира. Обикновено проблемът изчезва след изключване и повторно включване на радиото. Известни са също главоболия с фирмения имобилайзер, който понякога взема отговорностите си прекалено присърце и не позволява дори на собственика да потегли. При някои от най-ранните екземпляри акумулаторът има прекалено кратък живот, но в общи линии електрическата инсталация е толкова безпроблемна, колкото и всички останали възли по автомобила.

Subaru Impreza определено не е автомобил за всеки. Доказва го не само слабата разпространеност на модела. Цените на употребяваните екземпляри са доста високи и се запазват такива дори след 8-9 години по пътищата. Обслужването на толкова рядка кола също не е лесно и евтино. Техническата рафинираност и изключителната надеждност на Impreza обаче позволяват тези недостатъци да бъдат простени.


Справка за модела Subaru Impreza (GFC/GC/GF)
История


Юни 1992 - На пазара в Япония дебютира Subaru Impreza - компактен седан с четири задвижващи колела

Май 1993 - Започват продажбите на Impreza в Европа. За задвижване се предлагат два опозитни двигателя с обем 1.6 и 1.8 литра и мощност 90 и 103 к.с. съответно

Октомври 1994 - Представена е модификацията Pirsch с по-голям клиренс и различна предна броня

Март 1995 - В серийното оборудване са включени въздушни възглавници за водача и пасажера до него Септември 1996 Нов двулитров боксер с мощност 115 коня заменя 1 800-кубиковия двигател

Септември 1998 - Започват продажбите на Impreza 2.0 GT с турбокомпресор и мощност 211 к.с.

Октомври 1998 - Мощността на 1.6 и 2.0-литровите двигатели се повишава на 95 и 125 к.с.

ЦЕНИ НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ
Двигател (без оборудване) - 4 157 EUR
Скоростна кутия (5-степенна механична) - 2 948 EUR
Динамо - 434 EUR
Стартер - 332 EUR
Водна помпа - 66 EUR
Ауспух (пълен комплект, без катализатор) - 615 EUR
Спирачни дискове (2 бр. предни) - 124 EUR
Накладки (предни дискови) - 68 EUR
Фар (комплект) - 195 EUR
Преден калник - 125 EUR

Цените са за оригинални резервни части по
справочника Eurotax Schwacke /без ДДС/ за модел
Subaru Impreza 1.8 /103 к. с./, произведен 1993 г.


Subaru Impreza (GFC/GC/GF)
АЛТЕРНАТИВИТЕ


Subaru Impreza
Работен обем - 1 597-1 994 куб. см
Мощност - 90-211 к. с.
Максимална скорост - 171-230 км/ч
Ускорение до 100 км/ч - 13.2-6.6 сек.

Volkswagen Golf Variant Syncro
Работен обем - 1 781-2 861 куб. см
Мощност - 90-190 к. с.
Максимална скорост - 174-222 км/ч
Ускорение до 100 км/ч - 13.4-7.8 сек.

Toyota Corolla Tercel 4x4
Работен обем - 1 587 куб. см
Мощност - 95-105 к. с.
Максимална скорост - 169-175 км/ч
Ускорение до 100 км/ч - 13.0-11.6 сек.

Mitsubishi Lancer 4WD
Работен обем - 1 299-1 998 куб. см
Мощност - 68-113 к. с.
Максимална скорост - 160-190 км/ч
Ускорение до 100 км/ч - 17.5-10.0 сек.

Източник: Авто Пазар

_________________
http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=5891]Моторни масла MOTUL на ниски цени!


Последна промяна Flat 6 на Съб Фев 10, 2007 10:03 am, променена общо 2 пъти


Пет Фев 09, 2007 9:30 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Сеп 11, 2007 3:19 pm
Мнения: 1
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте хорца от този форум.От много време насам искам да си купя Субару Импреза.Нямам финансите за по новите версии,затова съм се спрял на 96г.модела.Има доста обяви в мобилето,обаче ми прави впечатление че комби версиите са по ефтини.Интересуваме колко е подръжката средно на година на един такъв автомобил,какво АГУ може да се сложи(незнам моно ли са тези двигатели или пълна инжекция).Какъв е и също разхода на бензин на 1.6 и 1.8 моторите.Проблемно ли 4х4 задвижването?

Вто Сеп 11, 2007 3:30 pm
Върнете се в началото
Профил
звездоброец
Аватар

Регистриран на: Пон Авг 21, 2006 12:49 pm
Мнения: 1399
Местоположение: София
Автомобил: 4-цилиндрово сешоарче
Телефон: 0898-695-268
Рейтинг: 292
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Добре дошъл и от мен! Сигурно не си забелязал наличието на форумна търсачка, която ще отговори на въпросите ти, но ето, ще ти дам линкове:
Разход на гориво

Газова уредба

Дали са моно или мулти, честно казано незнам :oops: , не искам да те обърквам с грешен отговор, иначе задвижването 4х4 то ако на Субару дава дефекти, то досега да е напълно изчезнало от лицето на земята. Разбира се, това не означава че проблеми няма, но те не са често срещано явление, което ще те "обезпаричи" :wink:
Мисля че си забелязал качеството на изработка на всички японски стоки, така че поддръжката няма да ти излезе солено, както стана на въпрос в една друга тема-по-удачен вариант е да си вземеш японска машина със скъпи чаркаляци, но много по-качествена.
Успех със закупуването на колата, няма да съжеляваш!

_________________
...защото животът не се измерва с броя на вдишванията,
а с моментите които спират дъха!!!

Вто Сеп 11, 2007 4:13 pm
Върнете се в началото
Профил ICQ WWW

Регистриран на: Нед Юни 11, 2006 11:23 pm
Мнения: 1782
Местоположение: Varna
Автомобил: LGT'10,Subaru Impreza 2.0 '97
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
Здравей и добре дошъл.
Ако питаш мен потърси от 97 година. Там мотора е вече 2,0литра и дърпа съществено по-добре. Но ако смяташ, че Субару Импреза са бегачки много си встрани от истината. Ако искаш да бяга като нормален автомобил гледай да е само с предно предаване. Аз препоръчвам комбито, което като цяло е добре балансирано.
Такава кола с всички екстри не трябва да струва повече от 8000 лв. По- добре дай малко повече пари за да не се разстройваш после.
За 4х4 няма проблем - с едно пробно каране ще я разбереш как е.
Имай предвид ,че виенето в някои случаи няма нищо общо с трансмисията. Така че преди да я тестваш огледай гумите - ако е с кофти галоши няма дори да чуеш трансмисията - почва да вие от 40 км/ч.

Успех

_________________
Legacy GT, Subaru Impreza 2.0

Вто Сеп 11, 2007 5:34 pm
Върнете се в началото
Профил
Confidence in Motion
Аватар

Регистриран на: Пон Дек 04, 2006 9:32 pm
Мнения: 6482
Местоположение: BG, Горна Оряховица
Skype: impreza941
Автомобил: EJ22 5MT IMPREZA/EJ20 4EAT IMPREZA
Рейтинг: 204
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Мнение 
ImprezaSTI написа:
Дали са моно или мулти, честно казано незнам :oops: , не искам да те обърквам с грешен отговор..

Аз няма много да пиша, че Аутбек фена ми се е скарал вече, че все се обаждам, ама и 1.6, и 1.8, и 2.0 са пълни инжекции или както Nick каза - многоточкова инжекция :|
Добре дошъл.

_________________
All-Wheel-Drive

Вто Сеп 11, 2007 6:18 pm
Върнете се в началото
Профил WWW

Регистриран на: Чет Мар 29, 2007 1:24 pm
Мнения: 200
Местоположение: Sofia
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
bliznaka написа:
Здравейте колеги:) Харесъл съм си една Impreza 95 година на Горубляне, но нямам никаква представа от този автомобил, притесняват ме едно тропане в предницата и омасляване на маншоните на предните карета. Моля за съдействие при огледа срещу съответно заплащане разбира се:)


Пич, качвате се със продавача и отивате на разклона на старото шосе за Банкя, сервиза е веднага след разклона в ляво, търсиш Митака и тои или някои от хората му ще ти прегледат колата, ще видиш какво и е и ще ти кажат колко ще ти струва да се оправи, по-добра консултация няма къде да намериш, това е Субару сервиз. Успех с колата.

_________________
'99 Impreza 2.0 GL

Пон Окт 01, 2007 10:49 am
Върнете се в началото
Профил ICQ

Регистриран на: Сря Май 28, 2008 6:12 am
Мнения: 4
Местоположение: Троян
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Наръчници за Impreza (на английски):

http://www.mininova.org/get/918154

Архивът е около 950 MB, вкл.:
Impreza 2001-2002, Impreza 2004, Impreza 2005, Impreza 2006, Service Manual 97-98, Service Manual Pre97, Subaru WRX Workshop Manual 1993-1996, Subaru WRX Workshop Manual 1999-2000 (inc. P1 model).

Не видях по-подходяща тема; ако прецените, че не е за тук - моля преместете го в съответния раздел/тема.

Съб Май 31, 2008 2:51 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
а тия който са non turbo също са 16 в двувалки или са с 1 разпределителен? За снимките и новините има време аз съм в сесия до 1 август :cry: и после тепърва пускам моята за продан и евентуално към края на лятото ако няма промяна в плановете трябва да се сдобия с друга кола. А има ли хора в БГ, който се занимават по обстойно с такива коли, щото то всеки казва, че ще ти я оправи ама..., а части предполагам има по търговската мрежа? Единствено ме спъва малко разхода, но като се има предвид къде ще трябва да се бутам в извънасфлатирани територии мисля че е добър избор, нищо че са 125 кончета, сега съм на 113. С малко оптимизиране на air intake-a и подходящ филтър ще пасне... А катализатора сваля ли се без проблем, май ламбда сондата е вътре в катализатора на тия?? Извинявайте за много въпроси пак :(

Сря Юли 16, 2008 1:04 pm
Върнете се в началото
Профил
Impreza Owner

Регистриран на: Пет Апр 18, 2008 8:08 pm
Мнения: 310
Местоположение: шумен
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Мнение 
Колега ти как си я представяш с 211 коня в калта 8) ?Не че е невъзможно ама GT се кара трудно и на асфалта.Аз имам 2.0 атмосферка.Зимата газта се гали с един пръст [-( .Ако ще е за черно и 1.6 ще свърши същата работа :-D .Докато не остане цялата по корем ;-) ще върви.Моята съм я пробвал в орана нива с хубава кал :) .После по 40 градуса наклон 8) спирам и потегля без особенни затруднения.След час Офроуд на бавните скорости:10 литра бензинче фира.Като излязохме на асфалта,до първата автомивка карахме с 50-60 км. понеже джантите се напълниха с калчица и се разбалансираха гумите.На мивката беше интересно ПЛАТИХМЕ ДВОЙНООО.След няколко часа пробвахме същия маршрут с Лада Нива 1.7 чисто нова.Освен,че се прибирах пеша ползвахме и трактор :shock: .Само веднъж съм пробвал такъв офроуд.Защото то трябва да си си намразил колата,ама преди импрезата имах бусче либеро.И исках да знам какво може импрезата.

Сря Юли 16, 2008 3:36 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Сря Юли 16, 2008 10:13 am
Мнения: 831
Местоположение: Варна
Автомобил: Outback 2.5 CVT Limited
Рейтинг: 43
От звездите одобрен
Отговори с цитат
Мнение 
Impreza94 написа:
Не, не, не, не. Всичките са BOXER engine - от най-малкия до най-големия :idea:
Няма Импреза с редови мотор. Не знам какво точно ти е мнението за боксерите и как гледаш СЕГА на тях, но повярвай ми много е лесно да се влюбиш ;-)
Освен това имат всички предимства пред редовия, дори пред V-образния мотор.


ми нямам мнение още за боксера щото никога не съм карал, ама на бащата му редя един Outback Boxer Diesel... ама май моята ще е първата в семейството както е тръгнало ;)

иво господинов написа:
Колега ти как си я представяш с 211 коня в калта 8) ?Не че е невъзможно ама GT се кара трудно и на асфалта.Аз имам 2.0 атмосферка.Зимата газта се гали с един пръст [-( .Ако ще е за черно и 1.6 ще свърши същата работа :-D .Докато не остане цялата по корем ;-) ще върви.Моята съм я пробвал в орана нива с хубава кал :) .После по 40 градуса наклон 8) спирам и потегля без особенни затруднения.След час Офроуд на бавните скорости:10 литра бензинче фира.Като излязохме на асфалта,до първата автомивка карахме с 50-60 км. понеже джантите се напълниха с калчица и се разбалансираха гумите.На мивката беше интересно ПЛАТИХМЕ ДВОЙНООО.След няколко часа пробвахме същия маршрут с Лада Нива 1.7 чисто нова.Освен,че се прибирах пеша ползвахме и трактор :shock: .Само веднъж съм пробвал такъв офроуд.Защото то трябва да си си намразил колата,ама преди импрезата имах бусче либеро.И исках да знам какво може импрезата.


аве че няма да е 1.6 няма да е :) ама тва с бързите и бавните нещо не го схващам... не е ли обикновенна 5 степенна механична скоростна кутия? хм а всички ли имат такъв централен и заден шпер диференциал? или имат и преден?? тц тц нещо конкурентите на impreza-та за тия пари много бързо се изпариха... :!:

Сря Юли 16, 2008 7:02 pm
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 149 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 23 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор