Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Налягане на турбо Импреза 1998 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги! Колата е импреза врх гц8 2.0 турбо 1998г. Има сложен електронен бууст контролер на LD Performance, а турбината е ТД05. Въпросът ми е следния... Когато достигне 1.14 бара, колата "кътва" направо забожда муцуната.. Електрониката на колата ми е заключена. Въпросът ми е контролера не лъже ли електрониката за да може да достигне налягането зададено на контролера и как може да се махне това кътване? :-~ :-~ :-~

Пет Фев 28, 2020 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже не ги разбирам много нещата с турбо колите, ще ти споделя само следното:
Заключена е, ама се чете. Изчисти си дебитомера и си премери налягането на бензина с и без регулатора дали е в норми. След това я закачете на жива дата и вижте когато реже какво показват дебитомер, ламбда и нок сензор.

И имам въпрос: реже горивото или ти се отваря гейтът?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 29, 2020 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Най-вероятно реже горивото. Но пък другото странно нещо е че когата се сложи овърбууст на 1.10 бара тя пак вдига до 1.14/1.16 и пак забива муцуната

Нед Мар 01, 2020 10:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
igotasti написа:
Най-вероятно реже горивото. Но пък другото странно нещо е че когата се сложи овърбууст на 1.10 бара тя пак вдига до 1.14/1.16 и пак забива муцуната

Това на какви обороти и коя предавка се случва .

Нед Мар 01, 2020 11:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3866
Местоположение: София
Автомобил: Foz Type S turbo Mazda RX8 X1 18d
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намирисва си на проблем с гейта и/или управлението на надува.
Цитат:
Най-вероятно реже горивото.

Докато не видиш нещата на живи данни само си мятаме догадки.
Не знам в кой град си, но Краси Агента има тестер за гейтове, доколкото знам. Някаква техника имам и аз, но на твоя модел чете само по един параметър в реално време и ще трябва лог със сравняване.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Мар 01, 2020 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами започва да го прави от 3та към 4500 оборота като се развърти, а като се настрои на 1 бар си върви без проблем и не прави овърбууст.

Нед Мар 01, 2020 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От София съм. Карах я на едно момче да ми я прави, но напоследък му се случиха някой нищо и сега не знам къде да я карам :( :(

Нед Мар 01, 2020 8:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей,
еку-то ти кътва горивото на пиковите налягания, такива защити имат всички. На врх би трябвало да е 1,19 бара, но може и по-ниско да е, много зависи от точния модел. Това е причината колата да ти забива предницата. Нормално е като я сложиш на холд бууст 1,10 по контролера да прави пик на 1,15, все пак отнема някакво време докато контролера и гейта я овладеят. Както вече колеги писаха еку ти е заключено и не може да се пише в него, единствения ти вариант за прескачане на фюел кът-а е с допълнителен механично монтиран елемент. Той променя сигнала на мап сензора, като не изпраща към еку по-висока от определена стойност преди достигане до фюел кът. Общо взето е такава практиката със старите модели. Стои въпросът как правиш мониторинг и коригираш горенето след 1,2 бара и колко е безопасно. Ако искаш пиши ми на лични, ще те насоча към човек за такова устройство и монтажа му.
Поздрави!

Вто Мар 03, 2020 9:57 am
Върнете се в началото
Профил
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта



Търсене:
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор