Автор |
Съобщение |
igotasti
Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
|
|
Пет Фев 28, 2020 7:56 pm |
|
|
Alxx
|
Понеже не ги разбирам много нещата с турбо колите, ще ти споделя само следното: Заключена е, ама се чете. Изчисти си дебитомера и си премери налягането на бензина с и без регулатора дали е в норми. След това я закачете на жива дата и вижте когато реже какво показват дебитомер, ламбда и нок сензор.
И имам въпрос: реже горивото или ти се отваря гейтът?
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Съб Фев 29, 2020 8:10 pm |
|
|
igotasti
Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
|
Най-вероятно реже горивото. Но пък другото странно нещо е че когата се сложи овърбууст на 1.10 бара тя пак вдига до 1.14/1.16 и пак забива муцуната
|
|
|
Нед Мар 01, 2020 10:58 am |
|
|
petko 69
|
igotasti написа: Най-вероятно реже горивото. Но пък другото странно нещо е че когата се сложи овърбууст на 1.10 бара тя пак вдига до 1.14/1.16 и пак забива муцуната Това на какви обороти и коя предавка се случва .
|
|
|
Нед Мар 01, 2020 11:04 am |
|
|
Alxx
|
Намирисва си на проблем с гейта и/или управлението на надува. Цитат: Най-вероятно реже горивото. Докато не видиш нещата на живи данни само си мятаме догадки. Не знам в кой град си, но Краси Агента има тестер за гейтове, доколкото знам. Някаква техника имам и аз, но на твоя модел чете само по един параметър в реално време и ще трябва лог със сравняване.
_________________ Cogito ergo sum The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert
|
|
|
Нед Мар 01, 2020 4:38 pm |
|
|
igotasti
Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
|
Ами започва да го прави от 3та към 4500 оборота като се развърти, а като се настрои на 1 бар си върви без проблем и не прави овърбууст.
|
|
|
Нед Мар 01, 2020 8:02 pm |
|
|
igotasti
Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
|
От София съм. Карах я на едно момче да ми я прави, но напоследък му се случиха някой нищо и сега не знам къде да я карам
|
|
|
Нед Мар 01, 2020 8:11 pm |
|
|
askeless
|
Здравей, еку-то ти кътва горивото на пиковите налягания, такива защити имат всички. На врх би трябвало да е 1,19 бара, но може и по-ниско да е, много зависи от точния модел. Това е причината колата да ти забива предницата. Нормално е като я сложиш на холд бууст 1,10 по контролера да прави пик на 1,15, все пак отнема някакво време докато контролера и гейта я овладеят. Както вече колеги писаха еку ти е заключено и не може да се пише в него, единствения ти вариант за прескачане на фюел кът-а е с допълнителен механично монтиран елемент. Той променя сигнала на мап сензора, като не изпраща към еку по-висока от определена стойност преди достигане до фюел кът. Общо взето е такава практиката със старите модели. Стои въпросът как правиш мониторинг и коригираш горенето след 1,2 бара и колко е безопасно. Ако искаш пиши ми на лични, ще те насоча към човек за такова устройство и монтажа му. Поздрави!
|
|
|
Вто Мар 03, 2020 9:57 am |
|
|