Виж темите без отговор | Виж активните теми Дата и час: Пет Мар 29, 2024 12:50 am



Отговори на тема  [ 8 мнения ] 
 Налягане на турбо Импреза 1998 
Автор Съобщение

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Здравейте, колеги! Колата е импреза врх гц8 2.0 турбо 1998г. Има сложен електронен бууст контролер на LD Performance, а турбината е ТД05. Въпросът ми е следния... Когато достигне 1.14 бара, колата "кътва" направо забожда муцуната.. Електрониката на колата ми е заключена. Въпросът ми е контролера не лъже ли електрониката за да може да достигне налягането зададено на контролера и как може да се махне това кътване? :-~ :-~ :-~

Пет Фев 28, 2020 7:56 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Понеже не ги разбирам много нещата с турбо колите, ще ти споделя само следното:
Заключена е, ама се чете. Изчисти си дебитомера и си премери налягането на бензина с и без регулатора дали е в норми. След това я закачете на жива дата и вижте когато реже какво показват дебитомер, ламбда и нок сензор.

И имам въпрос: реже горивото или ти се отваря гейтът?

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Съб Фев 29, 2020 8:10 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Най-вероятно реже горивото. Но пък другото странно нещо е че когата се сложи овърбууст на 1.10 бара тя пак вдига до 1.14/1.16 и пак забива муцуната

Нед Мар 01, 2020 10:58 am
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Вто Яну 01, 2013 3:16 pm
Мнения: 2428
Местоположение: Plovdiv
Автомобил: STI
Телефон: 0886119703
Рейтинг: 729
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
igotasti написа:
Най-вероятно реже горивото. Но пък другото странно нещо е че когата се сложи овърбууст на 1.10 бара тя пак вдига до 1.14/1.16 и пак забива муцуната

Това на какви обороти и коя предавка се случва .

Нед Мар 01, 2020 11:04 am
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Съб Фев 28, 2015 6:55 pm
Мнения: 3855
Местоположение: София
Автомобил: Foz S/Tb Mazda RX8
Телефон: нула89669393четири
Рейтинг: 1000
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Намирисва си на проблем с гейта и/или управлението на надува.
Цитат:
Най-вероятно реже горивото.

Докато не видиш нещата на живи данни само си мятаме догадки.
Не знам в кой град си, но Краси Агента има тестер за гейтове, доколкото знам. Някаква техника имам и аз, но на твоя модел чете само по един параметър в реално време и ще трябва лог със сравняване.

_________________
Cogito ergo sum
The world is Fl4t! Ravenol certified oil advisor, Mann&Hummel group certified filtration specialist, Moll battery expert

Нед Мар 01, 2020 4:38 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
Ами започва да го прави от 3та към 4500 оборота като се развърти, а като се настрои на 1 бар си върви без проблем и не прави овърбууст.

Нед Мар 01, 2020 8:02 pm
Върнете се в началото
Профил

Регистриран на: Пет Юли 26, 2019 8:36 pm
Мнения: 20
Автомобил: Impreza GC8
Телефон: 0878780315
Рейтинг: 0
Нов фен
Отговори с цитат
От София съм. Карах я на едно момче да ми я прави, но напоследък му се случиха някой нищо и сега не знам къде да я карам :( :(

Нед Мар 01, 2020 8:11 pm
Върнете се в началото
Профил
Аватар

Регистриран на: Пон Апр 23, 2012 4:17 pm
Мнения: 618
Местоположение: София
Skype: alx_csl
Автомобил: 10 LGT EJ255/05 XL-7 H27A
Телефон: 0886738903
Рейтинг: 698
Субару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару ФеноменСубару Феномен
Отговори с цитат
Здравей,
еку-то ти кътва горивото на пиковите налягания, такива защити имат всички. На врх би трябвало да е 1,19 бара, но може и по-ниско да е, много зависи от точния модел. Това е причината колата да ти забива предницата. Нормално е като я сложиш на холд бууст 1,10 по контролера да прави пик на 1,15, все пак отнема някакво време докато контролера и гейта я овладеят. Както вече колеги писаха еку ти е заключено и не може да се пише в него, единствения ти вариант за прескачане на фюел кът-а е с допълнителен механично монтиран елемент. Той променя сигнала на мап сензора, като не изпраща към еку по-висока от определена стойност преди достигане до фюел кът. Общо взето е такава практиката със старите модели. Стои въпросът как правиш мониторинг и коригираш горенето след 1,2 бара и колко е безопасно. Ако искаш пиши ми на лични, ще те насоча към човек за такова устройство и монтажа му.
Поздрави!

Вто Мар 03, 2020 9:57 am
Върнете се в началото
Профил
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Отговори на тема   [ 8 мнения ] 

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Информацията от този форум може да се ползва свободно при условие, че посочите източника. Форумът и всички качени файлове се ползват при условията на Криейтив Комънс договор! Криейтив Комънс договор